Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Dit is Cannock

In 1991 stonden we aan de wieg van het vak credit management in Nederland, gemotiveerd om het anders aan te pakken dan de traditionele partijen. Wij geloven dat we het verschil maken door ons goed in te leven in de klantbehoefte. Vanaf een zolderkamer in Honselersdijk begonnen we met onze werkzaamheden. Inmiddels heeft Cannock meer dan 350 medewerkers, verdeeld over kantoren in Brouwershaven, Den Haag en Rotterdam.

Ons vakgebied, credit management, is altijd in beweging en wij vinden het belangrijk om steeds voorop te blijven lopen. Met kennis, data, intelligentie en inlevingsvermogen is het mogelijk om ons volledig verplaatsen in opdrachtgevers én in de beleving van hun klanten. Cannock helpt mensen, bedrijven en instellingen met betalingsoplossingen die bijdragen aan het structureel voorkomen van achterstanden.

Van credit management naar credit experience

De komende jaren maken we samen met onze opdrachtgevers de stap van credit management naar credit experience. We benutten ieder contactmoment in het betaalproces om de relatie met klanten te versterken. Dat valt of staat met inlevingsvermogen. We voelen feilloos de behoeftes aan van onze opdrachtgevers en hun klanten. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen bereiken we veel resultaat. Tijdens het gehele betaalproces hebben we oprechte aandacht voor de klanten van onze klanten. Dat maakt ons niet zomaar een partner in betalingsoplossingen, maar een verlengstuk van de organisatie.
Audits
Outsourcing
Incasso
Detachering
Training & opleiding
Factoring