Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Jij bent lange tijd de grootste onruststoker geweest hier Bordewolf.

    En nu opeens gaan wijzen naar anderen en jezelf verheven gedragen?

    Beetje Twentse koekoek vind ik dat.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Ja kennelijk, het feit dat forumbeheer na herhaaldelijke verzoeken niet ingrijpt was voor mij reden om hier niet meer zo vaak langs te komen.
      Een zeiksnor, een bemoeial, een repeterende langspeelplaat, leden met 4 aliassen die zich in elke discussie offtopic melden, daar zit ik niet op de wachten.
      Iemand die andere forumleden zo noemt zou misschien eens door forumbeheer op z'n plaats moeten worden gezet.

      Reageer


      • weet iemand of de Samsung Tizen App Store hetzelfde is voor Benelux-televisies als voor Europese televisies?
        Ik ben van plan een nieuwe televisie te kopen voor de slaapkamer en wil er zeker van zijn dat wanneer de Caiway Tizen-applicatie wordt uitgebracht, deze beschikbaar zal zijn op de televisie die ik koop.

        Reageer


        • Dat gebeurt niet. Hij zit er tot zijn ellebogen in.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door traxtopel Bekijk bericht
            weet iemand of de Samsung Tizen App Store hetzelfde is voor Benelux-televisies als voor Europese televisies?
            Ik ben van plan een nieuwe televisie te kopen voor de slaapkamer en wil er zeker van zijn dat wanneer de Caiway Tizen-applicatie wordt uitgebracht, deze beschikbaar zal zijn op de televisie die ik koop.
            Volgens mij heeft Ziggo een restrictie dat je alleen via het Ziggonetwerk op basis van IP kan kijken. Verder kan een app maker de app alleen voor bepaald regio’s inzetten. Op Europese tv’s zitten vaak geen nederlandse en belgische apps.
            DELTA-TV-team kan hier het beste op antwoorden wat betreft de Caiway en Delta app op Tizen.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Volgens mij heeft Ziggo een restrictie dat je alleen via het Ziggonetwerk op basis van IP kan kijken. Verder kan een app maker de app alleen voor bepaald regio’s inzetten. Op Europese tv’s zitten vaak geen nederlandse en belgische apps.
              DELTA-TV-team kan hier het beste op antwoorden wat betreft de Caiway en Delta app op Tizen.
              Dank je wel .. terug naar de hoofdvraag: heeft hier iemand eigenlijk Tizen Caiway getest en hoe slecht kan het zijn? Sommige kleinere Samsung modellen zijn erg traag, dus ik vraag me af of de Caiway app wel bruikbaar is.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door traxtopel Bekijk bericht

                Dank je wel .. terug naar de hoofdvraag: heeft hier iemand eigenlijk Tizen Caiway getest en hoe slecht kan het zijn? Sommige kleinere Samsung modellen zijn erg traag, dus ik vraag me af of de Caiway app wel bruikbaar is.
                Dat hangt af welke tv’s er getest zijn en op welke de app beschikbaar komt. Verouderde tv’s krijgen meestal niet de nieuwe apps.

                De Betaversie van de app is aangeboden aan Samsung, het duurt vaak even voor de app is gescreend en op de appstore staat.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 Mar 2023, 09:49.

                Reageer


                • Mijn glazen bol verteld me dat wanneer Samsung op de knop drukt om de DELTA-app te releasen, deze nog deze week beschikbaar is. 💪👏👏
                  Er volgt kort daarna nog een update voor bepaalde afstandbedieningfunctionaliteiten (zender op nummer inschakelen).
                  Ik ben erg blij met de app.

                  Caiway volgt ook nog,

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Mijn glazen bol verteld me dat wanneer Samsung op de knop drukt om de DELTA-app te releasen, deze nog deze week beschikbaar is. 💪👏👏
                    Er volgt kort daarna nog een update voor bepaalde afstandbedieningfunctionaliteiten (zender op nummer inschakelen).
                    Ik ben erg blij met de app.

                    Caiway volgt ook nog,
                    Bron, fantasie of ben je aan het lekken?
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Bron, fantasie of ben je aan het lekken?
                      Glazenbollennieuws met permissie. Lekken doen ze in de 2e kamer.
                      Nadere info volgt via de officiele kanalen 😉😛

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Glazenbollennieuws met permissie. Lekken doen ze in de 2e kamer.
                        Nadere info volgt via de officiele kanalen 😉😛
                        Jij bent wel érg blij met jezelf...🤢
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • Goed nieuws! We hebben vanuit Samsung te horen gekregen dat onze SmartTV voor DELTA is goedgekeurd! Nu zijn we alleen nog afhankelijk van Samsung zelf om de Beta app beschikbaar te maken in de samsung Appstore. De Caiway Samsung SmartTV app wordt nog getest. We verwachten dat deze snel zal volgen.

                          Mooi nieuws! Vooralsnog alleen de modellen 2021-2023, en we zijn benieuwd naar jullie ervaringen.

                          De update voor de AppleTV app (incl zoeken ;-) wordt getest en ook wordt er een nieuwe versie van AndroidTV app getest. Ondertussen hebben we intensief contact met het testteam van LG en hopen we binnenkort ook daar goed nieuws te melden. Houdt de Samsung appstore in de gaten! We horen het graag wat jullie er van vinden.

                          Voor nu, alvast fijne paasdagen gewenst.

                          Reageer


                          • Dank voor de officiële bevestiging op mijn eerdere bericht 😇 De app is erg fijn in gebruik!

                            Reageer


                            • Ik ervaar de laatste tijd nogal wat vertragingen in de Android-tv app. Wanneer ik naar een opname wil kijken dan krijg ik een scherm helemaal vol met blanco “iconen”, terwijl er slechts 3 opnames zijn. Soms gebeurt er helemaal niet, andere keren wordt het traag opgebouwd. Meestal moet ik uit de app, er weer in en dan duurt het even maar krijg wel de klikbare iconen te zien.
                              Meer mensen die dit herkennen, of zit ik met een probleem op mijn Android tv?

                              Reageer


                              • Ik kan de Delta TV-app zien in de Samsung Store, enige indicatie over de ETA van de Caiway TV-app?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X