Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

ok, dus je drukt op je afstand bediening eerst OK om het OSD te zien, daarna naar rechts om op >> te komen, en dan OK om een paar keer, om te verstellen, en daarna weer terug naar Play.
    Vind je dat ook niet belachelijk veel keer klikken, als het gewoon een kwestie zou moeten zijn om 1x op Rechts te klikken om +10 of +30 seconden te skippen, zoals in Youtube, Netflix, Disney+, Ziggo, en elke andere streaming app?
    Dat is iets anders dan dat het niet kan, Wel eens dat de AB op een zelfde manier daarin kan of zou kunnen voorzien.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• wjharing
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

ik selecteer de knoppen op het scherm....
    ok, dus je drukt op je afstand bediening eerst OK om het OSD te zien, daarna naar rechts om op >> te komen, en dan OK om een paar keer, om te verstellen, en daarna weer terug naar Play.
    Vind je dat ook niet belachelijk veel keer klikken, als het gewoon een kwestie zou moeten zijn om 1x op Rechts te klikken om +10 of +30 seconden te skippen, zoals in Youtube, Netflix, Disney+, Ziggo, en elke andere streaming app?
    wjharing in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Bedankt voor het checken.

ps, voor de zekerheid, welke knop noem je de vooruitspoel knop?
    Ik heb het over het klikken op 'RECHTS' om dan 10 of 30 seconden te skippen.

x2, x4, is niet hetzelfde als vooruitspoelen, maar versneld afspelen, waardoor je nog steeds heel wat moet klikken om 30 seconden vooruit te gaan.

Nu doen de knoppen Rechts / Links niets (wanneer je kijkt), terwijl de knop omhoog/omlaag van zender veranderd. Dus het zou zo simpel moeten zijn om deze functionaliteit toe te voegen, zonder dat daar aan bestaande functionaliteiten gekomen hoeft te worden.

(pps, zijn er ook Delta mensen in dit forum, ik heb er volgens mij nog niet een gezien)
    ik selecteer de knoppen op het scherm....

Laat een reactie achter:

• wjharing
    antwoordde
    Bedankt voor het checken.

ps, voor de zekerheid, welke knop noem je de vooruitspoel knop?
    Ik heb het over het klikken op 'RECHTS' om dan 10 of 30 seconden te skippen.

x2, x4, is niet hetzelfde als vooruitspoelen, maar versneld afspelen, waardoor je nog steeds heel wat moet klikken om 30 seconden vooruit te gaan.

Nu doen de knoppen Rechts / Links niets (wanneer je kijkt), terwijl de knop omhoog/omlaag van zender veranderd. Dus het zou zo simpel moeten zijn om deze functionaliteit toe te voegen, zonder dat daar aan bestaande functionaliteiten gekomen hoeft te worden.

(pps, zijn er ook Delta mensen in dit forum, ik heb er volgens mij nog niet een gezien)

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    En nu alleen nog even snel ondersteuning toevoegen om makkelijk vooruit/achteruit te skippen svp. (links op remote, -10 sec. rechts op de remote, +30 sec). Dat zou pas echt een verademing zijn, ipv 7x klikken om 30 sec vooruit te skippen.
    Op de Tizenapp getest. Op vooruitspoelknop klikken laten spelen en nog eens op dezelfde knop x4, nog eens snelheid x8 etc.. tot x64.
    Dar werkt dus gewoon.

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde

Graag, en was het maar zo.

Op Android TV (bij mij de Nvidia Shield TV), als ik links of rechts klik, gebeurt er dus helemaal niets.
    Ik moet nu klikken: OK (menu zien), RECHTS (naar versnelling), OK (x2), OK (x4), OK (x8), LINKS, OK (om weer x1 te zien). Als bonus nog de TERUG knop, zodat de OSD meteen verdwijnt. Dit is de enige manier voor mij om 30 seconden vooruit te kruipen. Als je dus 20 minuten vooruit wilt, dan ben je 2 minuten bezig.
    Helaas preview was niet mogelijk door de gebruikte mediaspeler

Verbeter Chromecast TV app - ZeelandNet Serviceforum

Maar het staat nog op de wensenlijst.
    driepinter in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• wjharing
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Deze herken ik niet. Volgens mij als je 1x klikt wordt er al vooruitgespoeld. Klik je nog een keer dan gaat dit x16, klik je nog een keer x32 en klik je nog een keer x64. Ik ga dit even in de Tizen-app nabootsen vanavond.
    Graag, en was het maar zo.

Op Android TV (bij mij de Nvidia Shield TV), als ik links of rechts klik, gebeurt er dus helemaal niets.
    Ik moet nu klikken: OK (menu zien), RECHTS (naar versnelling), OK (x2), OK (x4), OK (x8), LINKS, OK (om weer x1 te zien). Als bonus nog de TERUG knop, zodat de OSD meteen verdwijnt. Dit is de enige manier voor mij om 30 seconden vooruit te kruipen. Als je dus 20 minuten vooruit wilt, dan ben je 2 minuten bezig.

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    En nu alleen nog even snel ondersteuning toevoegen om makkelijk vooruit/achteruit te skippen svp. (links op remote, -10 sec. rechts op de remote, +30 sec). Dat zou pas echt een verademing zijn, ipv 7x klikken om 30 sec vooruit te skippen.
    Deze herken ik niet. Volgens mij als je 1x klikt wordt er al vooruitgespoeld. Klik je nog een keer dan gaat dit x16, klik je nog een keer x32 en klik je nog een keer x64. Ik ga dit even in de Tizen-app nabootsen vanavond.

Laat een reactie achter:

• wjharing
    antwoordde

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Er is vandaag idd een update geweest van de Android TV App naar versie 2.5.6-build 134.

Belangrijkste wijziging is dat de radio kanalen nu zijn toegevoegd op de Chromecast Google TV.
    Dit klopt 😉. Een fijne update waarbij de apps weer dichterbij de decoder komen

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    Er is vandaag idd een update geweest van de Android TV App naar versie 2.5.6-build 134.

Belangrijkste wijziging is dat de radio kanalen nu zijn toegevoegd op de Chromecast Google TV.
    Bijgevoegde bestanden
    driepinter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jul 2024, 22:08.

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Maar het komt wel degelijk van 2 kanten. Door het blijven reageren en het blijven stoken van enkele forumleden (wie de schoen past..) blijft het vuurtje branden.
    Ik zit me , gezien de reacties van deze gasten die ik nu doordat je ze citeert wel lees, wel af te vragen waarom ze doorgaan met al die reacties?
    Voor de andere forumleden, het effect of wat? Ik zie hun reacties niet, dus ik vraag me oprecht af wat hun reacties toevoegen aan iedere discussie.
    Alleen maar gelul over mij en effectreactie op mij en forummoderatie en hoe ze slachtoffertje zijn van alles en iedereen inclusief moderatie 🤮🤮🤮🤮🤮

Hebben ze dan niet door dat ze al vier maand op mijn banlist staan en ze voor mij dus lucht zijn en ik niet meer mee doe aan hun “spelletjes?”,
    Voor overige forumleden: succes met het lezen van de topics, wordt lastig met gedram er tussendoor.

Dit topic ging over de apps, maar het is ze weer gelukt het te laten ontsporen.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Apr 2024, 22:25.

Laat een reactie achter:

• Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Maar het komt wel degelijk van 2 kanten. Door het blijven reageren en het blijven stoken van enkele forumleden (wie de schoen past..) blijft het vuurtje branden.
    Het zit veel dieper dan je vermoedt....
    Rinus in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• JanPietJoris
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

De gangmaker en aanstichter van het e.e.a. is al vanaf mei 2019 aan de gang....
    JanPietJoris in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

De gangmaker en aanstichter van het e.e.a. is al vanaf mei 2019 aan de gang....
    Eens, ik heb een flinke geschiedenis met 'm. Maar dit kan zo niet door gaan toch?
    Koeba in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X