Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smart TV apps, zoals de AndroidTv app, de AppleTV app, Samsung Tv app en LG TV app werken alleen op het DELTA of Caiway netwerk.

    De mobiele Interactieve TV apps zijn te gebruiken in heel de EU. Regels hiervoor worden oa door de content providers bepaald. SmartTV apps worden gezien als “first screen” devices, en worden daardoor beperkt zoals Bordewolf aangeeft, tot het “Thuis netwerk” van DELTA en Caiway. Het heeft inderdaad gewerkt, vandaar dat we de apps lanceren als Bèta apps. Gedurende de komende tijd zullen ze steeds completer worden.

    fijn weekend!
    Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 22 Apr 2023, 09:25.

    Reageer


    • Inmiddels de app geïnstalleerd op mijn Samsung TV uit 2020. Tot nu toe erg tevreden maar al wel een aantal tips voor verbeteringen:

      * diverse knoppen op de afstandsbediening werken niet, denk aan de getallen, tv gids, vorige zender, info.
      * ondanks 500mbit duurt het nog redelijk lang voordat de zender in hoge kwaliteit zichtbaar is.
      * zappen duurt relatief lang.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door bbijen Bekijk bericht
        Inmiddels de app geïnstalleerd op mijn Samsung TV uit 2020. Tot nu toe erg tevreden maar al wel een aantal tips voor verbeteringen:

        * diverse knoppen op de afstandsbediening werken niet, denk aan de getallen, tv gids, vorige zender, info.
        * ondanks 500mbit duurt het nog redelijk lang voordat de zender in hoge kwaliteit zichtbaar is.
        * zappen duurt relatief lang.
        Er is een nieuwe versie aangeboden waarbij de knoppen wel werken, jullie beschikken waarschijnlijk over de eerste betaversie.
        Er zit een hickup bij zappen, deze is onderkend en wordt verder onderzocht bij mijn weten.
        Het opbouwen van het beeld heb ik geen last van.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Alleen voor de mobiele app. Dat is niet voor niets een “ mobiele” app.
          Op je Android Tv speler zelf zal nu de TV app te downloaden zijn voor thuisgebruik.
          Vreemd. Dit hoor ik nu voor het eerst, Caiway geeft aan dat het gewoon zou moeten werken.
          Gebruik de Android speler in m'n vakantie woning buiten NL.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door VanB Bekijk bericht

            Vreemd. Dit hoor ik nu voor het eerst, Caiway geeft aan dat het gewoon zou moeten werken.
            Gebruik de Android speler in m'n vakantie woning buiten NL.
            Zie de reactie hierboven van het team dat nauw betrokken is bij de totstandkoming van de apps.
            De TV App is er om de decoder te vervangen of voor gebruik op de slaapkamer wanneer de decoder daar niet geplaatst kan worden. De decoder werkt ook niet buitenshuis. Dus helemaal niet vreemd.

            Wil je buiten de deur kijken dan is daar de mobiele app voor, daarmee kun je streamen naar je tv of Chromecast etc
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Apr 2023, 18:56.

            Reageer


            • is er al een app voor een LG-tv?? zo ja waar vind ik deze en onder welke naam...

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                Smart TV apps, zoals de AndroidTv app, de AppleTV app, Samsung Tv app en LG TV app werken alleen op het DELTA of Caiway netwerk.

                fijn weekend!
                is de LG app er dan al?

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht

                  is de LG app er dan al?
                  Die komt er heel binnenkort aan.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht

                    is de LG app er dan al?
                    Nee, die kun je hier zoeken : LG CONTENT STORE (lgappstv.com)
                    Laatst bewerkt door driepinter; 22 Apr 2023, 18:54.

                    Reageer


                    • Nog een tip voor verbetering voor de Tizen app: je eigen favorieten lijst met zenders toevoegen zodat je kunt kiezen tussen de volledige lijst of je eigen favorieten.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door bbijen Bekijk bericht
                        Nog een tip voor verbetering voor de Tizen app: je eigen favorieten lijst met zenders toevoegen zodat je kunt kiezen tussen de volledige lijst of je eigen favorieten.
                        Dan wel een eigen volgorde ook van de favorietenlijst, ik vind het wel mooi dat standaard de zenders nu uit staan waar je geen rechten hebt.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                          Smart TV apps, zoals de AndroidTv app, de AppleTV app, Samsung Tv app en LG TV app werken alleen op het DELTA of Caiway netwerk.

                          De mobiele Interactieve TV apps zijn te gebruiken in heel de EU. Regels hiervoor worden oa door de content providers bepaald. SmartTV apps worden gezien als “first screen” devices, en worden daardoor beperkt zoals Bordewolf aangeeft, tot het “Thuis netwerk” van DELTA en Caiway. Het heeft inderdaad gewerkt, vandaar dat we de apps lanceren als Bèta apps. Gedurende de komende tijd zullen ze steeds completer worden.

                          fijn weekend!
                          Goed werk!! wat is de Beeld kwaliteit van deze app?

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door ypehille Bekijk bericht

                            Goed werk!! wat is de Beeld kwaliteit van deze app?
                            Zelfde als AppleTV en AndroidTV https://www.delta.nl/klantenservice/...-smart-tv-app/

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                              Mervin volgende week is de update beschikbaar. Benieuwd of het daar nog in optreed.

                              fijn weekend!
                              Afgelopen week heb ik inderdaad geen last meer gehad van 'missende' knoppen :-)

                              Zou het ook mogelijk zijn dat de ingestelde sortering van de opnames wordt onthouden? Nu springt hij telkens terug op 'aflopend' als de TV uit is geweest.

                              Reageer


                              • delta tv team, is al bekend wanneer oudere samsung tv's de app krijgen? Ik kan binnenkort over naar een glasvezel abonnement, maar wil geen kabel en extra kastje om tv te kijken

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X