Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Wellicht wilt DELTA-TV-team hier dan een keer op reageren want dit is verder bij niemand bekend.
    Ik meen te weten iets lager vooralsnog, maar dit wordt gelijkgetrokken met de decoder.
    Ik merk er niets van overigens, beeld is net zo strak. Tizen os gelijk aan wat er genoemd wordt qua beeldkwaliteit.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Ik meen te weten iets lager vooralsnog, maar dit wordt gelijkgetrokken met de decoder.
      Ik merk er niets van overigens, beeld is net zo strak. Tizen os gelijk aan wat er genoemd wordt qua beeldkwaliteit.
      Hier ook Tizen OS met een nieuwe neo qled tv, maar vind persoonlijk de Delta app iets mindere kwaliteit geven dan ik bij de NLZiet app zie.
      de ene keer lijkt het wel beter dan de andere keer bij Delta, bij NLZiet is het constante kwaliteit.
      Dus ik gok een lagere bitrate dan bij NLZiet, maar kan het mis hebben.

      Edit: het beeld gaat bij de Delta app ook schokkeriger dan bij NLZiet, NLZiet is ook 50 frames per seconde, Delta 25.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Edgarf28 Bekijk bericht

        Hier ook Tizen OS met een nieuwe neo qled tv, maar vind persoonlijk de Delta app iets mindere kwaliteit geven dan ik bij de NLZiet app zie.
        de ene keer lijkt het wel beter dan de andere keer bij Delta, bij NLZiet is het constante kwaliteit.
        Dus ik gok een lagere bitrate dan bij NLZiet, maar kan het mis hebben.

        Edit: het beeld gaat bij de Delta app ook schokkeriger dan bij NLZiet, NLZiet is ook 50 frames per seconde, Delta 25.
        Dit was het antwoord van Delta hierop (gereduceerd dus)

        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...e20#post248015

        Reageer


        • DELTA-TV-team LG app staat LIve. ziet er strak uit. Tnx voor alle inspanningen.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
            DELTA-TV-team LG app staat LIve. ziet er strak uit. Tnx voor alle inspanningen.
            Dank voor de bevestiging en terugkoppeling! Is vannacht gebeurd :-)

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
              Excuses allemaal, ik haal de ontvanger en de TV apps daar elkaar.

              Op de ontvanger geven wij 1080i door voor kanalen die dat ondersteunen. De reden dat wij hier voor i(nterlaced) kiezen, is omdat het signaal ook zo binnenkomt. Transcoderen naar (p)rogressive heeft dan geen meerwaarde.

              Op de TV apps zetten wij 1080p door, maar met een gereduceerde bandbreedte. Wij zijn van plan dit in de nabije toekomst gelijk te trekken met de kwaliteit die jullie op de ontvanger gewend zijn.

              Sinds kort kan ik de delta tv app voor interactieve tv. Echter is het beeld nog helemaal niet goed. Schrokkerig beeld bij voetbal op espn en ziggo. Waarbij ziggo via de ci+module gewoon echt top is. En dat is maar 1080i. Nu is mijn vraag als ik een interactieve tv ontvanger huur van jullie, is het beeld dan beter?
              ​​​​​​​En hoe kan het dat espn via ci+ module een wazige gloed geeft bij voetbalwedstrijden? voorheen nooit last van? via de app is het maar 25fps dat je uitzenden? gaan jullie naar 50fps toe met voetbalwedstrijden dit jaar nog? Kpn zend de voetbal al 2 jaar uit in 1080p 50fps hdr. Als ik zelf een zidoo z10 pro mediaplayer koop en via android de delta tv download is deze dan van dezelfde kwaliteit als de 4k interactieve ontvanger van jullie? hoor het graag.
              gr,
              ​​​​​​​do

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                Dank voor de bevestiging en terugkoppeling! Is vannacht gebeurd :-)
                Zelf ook de delta tv app via mijn lg g3 77 inch oled. Echter vind ik de kwaliteit van het beeld niet top. espn zenders zijn niet goed. op ziggo ook niet met de voetbal. ziggo ziet er veel meer smooth en scherper uit via de ci+module. Espn is qua beeld via de ci+module ook niet wat het geweest is. Hopelijk gaan jullie dit in betere kwaliteit uitzenden. Zoals het op ziggo is. Interactieve tv via de delta tv app op de lg tv, blijft dit altijd van een mindere kwaliteit in vergelijking met de interactieve tv ontvanger van Delta? Is de delta tv app via android op de smart tv`s van dezelfde kwaliteit als de interactieve ontvangers?

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                  Zelf ook de delta tv app via mijn lg g3 77 inch oled. Echter vind ik de kwaliteit van het beeld niet top. espn zenders zijn niet goed. op ziggo ook niet met de voetbal. ziggo ziet er veel meer smooth en scherper uit via de ci+module. Espn is qua beeld via de ci+module ook niet wat het geweest is. Hopelijk gaan jullie dit in betere kwaliteit uitzenden. Zoals het op ziggo is. Interactieve tv via de delta tv app op de lg tv, blijft dit altijd van een mindere kwaliteit in vergelijking met de interactieve tv ontvanger van Delta? Is de delta tv app via android op de smart tv`s van dezelfde kwaliteit als de interactieve ontvangers?
                  Bedoel je de app OP je tv of via jou mobiel?

                  DELTA-TV-team jullie enig idee waarom de bitrate zo laag is bij ESPN de laatste tijd. Ik ben het volledig eens met wollig beeld, niet scherp genoeg en de bewegende bal noet scherp. Zijn er al plannen om ESPN UHD per volgend seizoen te brengen?

                  Reageer


                  • Dank voor de berichten rondom ESPN kwaliteit. Ik heb het doorgegeven aan de technische afdeling.
                    Vwb je andere vraag welke in bijna elk topic terugkomt 😊, heb ik geen update

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                      Dank voor de bevestiging en terugkoppeling! Is vannacht gebeurd :-)
                      Als ik een interactieve ontvanger neem van delta, is dit dan van betere kwaliteit dan via de delta app op mijn lg tv? espn ook scherp beeld dan? Espn via ci+ module was voorheen gewoon perfect. Maar sinds enkele weken is de bitrate veel lager. Hoop dat jullie dit weer gelijk kunnen trekken!

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Bedoel je de app OP je tv of via jou mobiel?

                        DELTA-TV-team jullie enig idee waarom de bitrate zo laag is bij ESPN de laatste tijd. Ik ben het volledig eens met wollig beeld, niet scherp genoeg en de bewegende bal noet scherp. Zijn er al plannen om ESPN UHD per volgend seizoen te brengen?


                        via delta tv app op mijn lg tv. Is nog niet best die kwaliteit. schrokkerig beeld op vele zenders bij snel camera werk, zoals voetbal en andere sports. Hoe kijk jij? Hoorde dat de fysieke interactieve ontvangers van delta nu 10MB/s aan bandbreedte doorlaten. Dus neem aan dat dat beeld gewoon een stuk beter is dan digitale tv via de app op de tv? Ze trekken het wel gelijk met de decoder. Maar dit gaat nog wel even duren denk ik zo. Daarbij denk ik dat het via app altijd minder is, dan dat je via het kastje kijkt, aangezien je deze ook via hdmi aansluit op het fysieke kastje en daar ook een processor in zit.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht



                          via delta tv app op mijn lg tv. Is nog niet best die kwaliteit. schrokkerig beeld op vele zenders bij snel camera werk, zoals voetbal en andere sports. Hoe kijk jij? Hoorde dat de fysieke interactieve ontvangers van delta nu 10MB/s aan bandbreedte doorlaten. Dus neem aan dat dat beeld gewoon een stuk beter is dan digitale tv via de app op de tv? Ze trekken het wel gelijk met de decoder. Maar dit gaat nog wel even duren denk ik zo. Daarbij denk ik dat het via app altijd minder is, dan dat je via het kastje kijkt, aangezien je deze ook via hdmi aansluit op het fysieke kastje en daar ook een processor in zit.
                          Die 10 MB/s is voor de eerste 10 zenders voor zover ik weet en enkele andere premium zenders.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                            Als ik een interactieve ontvanger neem van delta, is dit dan van betere kwaliteit dan via de delta app op mijn lg tv? espn ook scherp beeld dan? Espn via ci+ module was voorheen gewoon perfect. Maar sinds enkele weken is de bitrate veel lager. Hoop dat jullie dit weer gelijk kunnen trekken!
                            Dank voor het bericht. Ik blijf de reactie “geen update” lezen als we zijn er volop mee bezig, maar nog niets concreet te melden wanneer het komt 😉.
                            We wachten af!

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Dank voor het bericht. Ik blijf de reactie “geen update” lezen als we zijn er volop mee bezig, maar nog niets concreet te melden wanneer het komt 😉.
                              We wachten af!
                              Kreeg deze reactie nog terug van Delta. Met betrekking van de espn zenders: De storing waar ik je aan heb gekoppeld is een storing op het COAX-netwerk in Vlissingen. Dit is doorgestuurd naar de netbeheerder van het COAX-netwerk en hier wordt naar gekeken. Je ontvangt een mail wanneer deze storing opgelost is. Mocht je dan nog mindere beeldkwaliteit ervaren, dan kijken we graag weer met je mee om hier een nieuwe melding van te maken! De tv-app voor op LG tv's is inderdaad nog in Betafase. Hopelijk kunnen we deze snel gaan aanbieden!

                              Reageer


                              • DELTA-TV-team de laatste versie van de Tizenapp:
                                * nummer intoetsen werkt weer
                                * nog steeds haperingen bij switchen tussen kanalen (buffering?).

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X