Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hij hangt nog steeds bij Samsung. Zal het maandag even navragen bij het testteam. Wel hebben al meerdere builds klaar staan.

    fijn weekend alvast

    Reageer


    • Bordewolf 👆

      Reageer


      • Het lijkt erop dat de beeldkwaliteit van live tv bij Android TV (Chromecast met Google TV) is verbeterd.

        Het beeld is scherper dus misschien is de bitrate verhoogd.

        Er is in ieder geval gesproken ondertiteling toegevoegd.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Het lijkt erop dat de beeldkwaliteit van live tv bij Android TV (Chromecast met Google TV) is verbeterd.

          Het beeld is scherper dus misschien is de bitrate verhoogd.

          Er is in ieder geval gesproken ondertiteling toegevoegd.
          De Tizenapp is al lange tijd niet geupdate, schijnt een Samsungprobleem te zien bij distribueren,
          Ben nu wel benieuwd of het lukt Dolby hier ook toe te voegen nu gesproken ondertiteling er ook bij zit,
          Maar dit schijnt lastig te zijn bij tv apps.

          Overigens is gesproken ondertiteling ook toegevoegd aan de web-variant en een de mobiele tv apps
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Dec 2023, 12:45.

          Reageer


          • Wij hebben nog 1 probleem met de app op de Chromecast hd tv en dat is een haperend beeld na veel zappen. Alleen opnieuw opstarten van de chromecast lost het probleem op. Is daar nog wat aan te doen?

            Reageer


            • Goed nieuws, de Tizen-app (Samsung) is geupdate naar 1.5.0

              Dit is helaas nog niet de allerlaatste versie (dat is 1.6.1) en er komt nog een nieuwe versie.
              In de 1.5.0 versie kunnen nu ook twee audiovoorkeuren worden aangegeven die de standaard zijn.
              Dit is nog niet om de software van de decoder aanwezig.
              Er zit een kleine hapering bij zappen, echter kan dat ook zo voelen door de spinner die getoond wordt bij het zappen.

              Verder werken de nummerieke toetsen van de afstandbediening nu ook.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Jan 2024, 19:30.

              Reageer


              • Zat een TV opname te kijken op de Chromecast Google TV word ik er ineens uitgegooid naar live tv.

                Kreeg een rare melding in beeld : " Maximum aantal sessies bereikt op dit apparaat " of zoiets

                Nog nooit gezien (gehad).
                Laatst bewerkt door driepinter; 13 Feb 2024, 08:06.

                Reageer


                • Ook op de Android tv de laatste tijd al diverse malen eruit gegooid bij het kijken naar een opname. Zelf geen foutmelding gehad.

                  Reageer


                  • DELTA-TV-team

                    Ik heb nu een aantal dagen met de nieuwe AndroidTV-app v2.1.2 gewerkt, maar hij is ronduit slecht en erg buggy.

                    Te pas en te onpas springt hij eruit en dan bevriest het beeld compleet (beeld staat stil).

                    Opdat moment heb je geen controls meer dus ook geen bediening.

                    Zelf Live tv werkt dan ook niet meer er verschijnt een melding " fout bij laden video "

                    De voortgangsindicator blijft dan gewoon willekeurig midden in een programma hangen.

                    Pas na afsluiten van de app (Verlaat Delta TV) werkt het weer.

                    Ik hoop niet dat we weer een maand moeten wachten op de volgende update voordat het probleem is opgelost.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 22 Feb 2024, 08:50.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      DELTA-TV-team

                      Ik heb nu een aantal dagen met de nieuwe AndroidTV-app v2.1.2 gewerkt, maar hij is ronduit slecht en erg buggy.

                      Te pas en te onpas springt hij eruit en dan bevriest het beeld compleet (beeld staat stil).

                      Opdat moment heb je geen controls meer dus ook geen bediening.

                      Zelf Live tv werkt dan ook niet meer er verschijnt een melding " fout bij laden video "

                      De voortgangsindicator blijft dan gewoon willekeurig midden in een programma hangen.

                      Pas na afsluiten van de app (Verlaat Delta TV) werkt het weer.

                      Ik hoop niet dat we weer een maand moeten wachten op de volgende update voordat het probleem is opgelost.
                      Dit is het risico van een app. Valt er iets om dan duur het even om de oude of een nieuwere neer te zetten. Al was het maar dat deze apps ook weer bij Google door een controlestap gaan.
                      Dat geldt overigens ook voor Tizen etc. Ik ben dan ergens wel blij met de decoder als backup.

                      Je kan nu nog terugvallen op de Telefoonapp en casten.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        DELTA-TV-team

                        Ik heb nu een aantal dagen met de nieuwe AndroidTV-app v2.1.2 gewerkt, maar hij is ronduit slecht en erg buggy.
                        Te pas en te onpas springt hij eruit en dan bevriest het beeld compleet (beeld staat stil).
                        Opdat moment heb je geen controls meer dus ook geen bediening.
                        Zelf Live tv werkt dan ook niet meer er verschijnt een melding " fout bij laden video "
                        De voortgangsindicator blijft dan gewoon willekeurig midden in een programma hangen.
                        Pas na afsluiten van de app (Verlaat Delta TV) werkt het weer.
                        Ik hoop niet dat we weer een maand moeten wachten op de volgende update voordat het probleem is opgelost.
                        Hier dezelfde klachten en een ongelukkig huishouden, als Delta de overgang van coax naar glasvezel succesvol wil doorvoeren moeten ze wel iets meer aan kwaliteit en testwerkzaamheden gaan doen. (of beta/test versies gaan uitrollen voor de liefhebbers maar kun je altijd terug naar de vorige release)

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                          Hier dezelfde klachten en een ongelukkig huishouden, als Delta de overgang van coax naar glasvezel succesvol wil doorvoeren moeten ze wel iets meer aan kwaliteit en testwerkzaamheden gaan doen. (of beta/test versies gaan uitrollen voor de liefhebbers maar kun je altijd terug naar de vorige release)
                          Delta kan ook tijdelijk de vorige weer terugzetten (lees aanbieden). Afhankelijk van hoe snel ze dit kunnen fixen.
                          Vermoedelijk komt dit nu ook doordat elke maand er verbeteringen doorgevoerd worden daar waar de KPN app en Ziggoapp al zo goed al uitontwikkeld zijn.
                          Wanneer een app eenmaal goed draait is het probleem minder groot.
                          De Delta-apps worden nog volop verbeterd.

                          Een beta uitrollen is zo gek nog niet. Dat kan via het testpanel (op basis van profiel Androiddecoder/Androidapp/Tizenapp/Ios-app etc) dan getest en bekeken worden.
                          Maar dit is ook wel weer een extra stap en gaat snel iets naar de klant brengen ook weer tegenhouden.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            DELTA-TV-team

                            Ik heb nu een aantal dagen met de nieuwe AndroidTV-app v2.1.2 gewerkt, maar hij is ronduit slecht en erg buggy.

                            Te pas en te onpas springt hij eruit en dan bevriest het beeld compleet (beeld staat stil).

                            Opdat moment heb je geen controls meer dus ook geen bediening.

                            Zelf Live tv werkt dan ook niet meer er verschijnt een melding " fout bij laden video "

                            De voortgangsindicator blijft dan gewoon willekeurig midden in een programma hangen.

                            Pas na afsluiten van de app (Verlaat Delta TV) werkt het weer.

                            Ik hoop niet dat we weer een maand moeten wachten op de volgende update voordat het probleem is opgelost.
                            Vervelend driepinter reddwarf . Wil je mij een mail sturen naar [email protected] met je klantnummer? Dan kijk ik even mee. Ik heb het doorgegeven aan het testteam. met de vraag of ze meekijken. Heb je het op alle zenders? Zou je wat tijdstippen en zenders willen bijhouden en willen doorgeven? Hopelijk helpt dat het probleem iets duidelijker te krijgen.
                            GoogleTV gebruik je? of Android TV op een Smart-TV?

                            Alvast bedankt

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                              Vervelend driepinter reddwarf . Wil je mij een mail sturen naar [email protected] met je klantnummer? Dan kijk ik even mee. Ik heb het doorgegeven aan het testteam. met de vraag of ze meekijken. Heb je het op alle zenders? Zou je wat tijdstippen en zenders willen bijhouden en willen doorgeven? Hopelijk helpt dat het probleem iets duidelijker te krijgen.
                              GoogleTV gebruik je? of Android TV op een Smart-TV?

                              Alvast bedankt
                              We zijn nu een week verder en ik moet zeggen dat het een stuk beter gaat.

                              Opnames en Live TV werken goed alleen Gemist springt er nog wel eens uit maar dat valt mee.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                                We zijn nu een week verder en ik moet zeggen dat het een stuk beter gaat.

                                Opnames en Live TV werken goed alleen Gemist springt er nog wel eens uit maar dat valt mee.
                                Dank voor de feedback driepinter

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X