Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Heb gisteravond weer eens met de nieuwe Android TV TV-app v2.3.1 gewerkt, maar dit gaat weer niet vanzelf.

    Loopt weer allemaal erg stroef, elke keer na een functie of afspelen van een opname moet ik de app afsluiten anders doet hij het niet meer.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Heb gisteravond weer eens met de nieuwe Android TV TV-app v2.3.1 gewerkt, maar dit gaat weer niet vanzelf.

      Loopt weer allemaal erg stroef, elke keer na een functie of afspelen van een opname moet ik de app afsluiten anders doet hij het niet meer.
      Ik vraag me dus af of het alleen de Android-app betreft. Ervaar jij haperingen bij het kijken en/of bij opnames? Hoe zit dat bij de andere apps?

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Heb gisteravond weer eens met de nieuwe Android TV TV-app v2.3.1 gewerkt, maar dit gaat weer niet vanzelf.

        Loopt weer allemaal erg stroef, elke keer na een functie of afspelen van een opname moet ik de app afsluiten anders doet hij het niet meer.
        Android tv is ook gewoon ruk. Webos van de lg tv`s zoveel smoother!

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Ervaar jij haperingen bij het kijken en/of bij opnames? Hoe zit dat bij de andere apps?
          Android app werkt normaal alleen strubbelingen bij Android TV app, alhoewel ik ook wel het idee heb dat men regelmatig aan de backend zit te knoeien.

          Gisteren liep het tv kijken een stuk beter, raar.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Android app werkt normaal alleen strubbelingen bij Android TV app, alhoewel ik ook wel het idee heb dat men regelmatig aan de backend zit te knoeien.

            Gisteren liep het tv kijken een stuk beter, raar.
            Het valt mij op dat het geluid af en toe een seconde wegvalt, beeld loopt dan wel door. Dat is nogal vreemd gedrag en ik heb zelf het idee dat het de mediaplayer is die af en toe met zaken niet lekker om gaat. Terugkijken had ik vorige week ook: haperingen etc.

            Reageer


            • Het valt mij op dat het beeld op de Android TV app ineens een stuk scherper is maar vooral veel meer kleur, het fletse is weg.

              Misschien is er dan toch iets aan de beeldkwaliteit gedaan dan ?

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Het valt mij op dat het beeld op de Android TV app ineens een stuk scherper is maar vooral veel meer kleur, het fletse is weg.

                Misschien is er dan toch iets aan de beeldkwaliteit gedaan dan ?
                Van wat ik er van weet is men bezig om de kwaliteit van de apps gelijk te trekken met de decoders of beter dat staat op de roadmap en wellicht is dit nu ingezet.

                Mede omdat er nu ook abonnementen zonder decoders verkocht worden waarbij de klant bewust kan kiezen alleen via de apps te kijken. Dan moet de kwaliteit en de kijkervaring wel gelijkwaardig zijn natuurlijk....
                En wat ik al zei: men gebruikt bepaalde mediaplayers binnen de apps. Naar mijn idee gaf de player van de Android-TV app haperingen etc en ging het geluid ook niet goed. Maar tja, dat is wel giswerk, het kan ook de verbinding zijn al vind ik dat ver gezocht.

                Tenzij ook andere apps hetzelfde gedrag hebben. Soms kan de Android TV-app zelfs bij een "koude start" niet goed uit de verf komen, andere keren juist wel en treed het op na langer kijken.

                Maar wellicht lost de laatste versie dit nu ook op en zijn ze gelijktijdig bezig met het upgraden van de beeldkwaliteit, ik zal zo zelf ook eens de Tizenapp testen (al had ik daar voor kort nog maar de 1.5 versie, terwijl er al een hogere versie is).

                Een ander puntje qua gelijkwaardigheid van de apps t.o.v. de decoder is Dolby en op termijn wellicht Dolby Atmos... Dat wordt via de apps helaas nog steeds niet ondersteund.

                En waar we natuurlijk ook op zitten te wachten is eindelijk ESPN UHD... Via de apps is dat prima mogelijk.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Van wat ik er van weet is men bezig om de kwaliteit van de apps gelijk te trekken met de decoders of beter dat staat op de roadmap en wellicht is dit nu ingezet.

                  Mede omdat er nu ook abonnementen zonder decoders verkocht worden waarbij de klant bewust kan kiezen alleen via de apps te kijken. Dan moet de kwaliteit en de kijkervaring wel gelijkwaardig zijn natuurlijk....
                  En wat ik al zei: men gebruikt bepaalde mediaplayers binnen de apps. Naar mijn idee gaf de player van de Android-TV app haperingen etc en ging het geluid ook niet goed. Maar tja, dat is wel giswerk, het kan ook de verbinding zijn al vind ik dat ver gezocht.

                  Tenzij ook andere apps hetzelfde gedrag hebben. Soms kan de Android TV-app zelfs bij een "koude start" niet goed uit de verf komen, andere keren juist wel en treed het op na langer kijken.

                  Maar wellicht lost de laatste versie dit nu ook op en zijn ze gelijktijdig bezig met het upgraden van de beeldkwaliteit, ik zal zo zelf ook eens de Tizenapp testen (al had ik daar voor kort nog maar de 1.5 versie, terwijl er al een hogere versie is).

                  Een ander puntje qua gelijkwaardigheid van de apps t.o.v. de decoder is Dolby en op termijn wellicht Dolby Atmos... Dat wordt via de apps helaas nog steeds niet ondersteund.

                  En waar we natuurlijk ook op zitten te wachten is eindelijk ESPN UHD... Via de apps is dat prima mogelijk.
                  Wat kun je toch gigantisch uit je nek lullen Bor ,je gelooft je eigen spinsels

                  Reageer


                  • Alles staat toch in de “roadmap” van Bor. Dan weten we toch alles al. Gaat allemaal goedkomen, jammer alleen dat er geen jaren genoemd worden in die roadmap van Bor. Uiteindelijk kan hij toch weer zeggen dat het is uitgekomen, kan alleen heel lang duren.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                      Alles staat toch in de “roadmap” van Bor. Dan weten we toch alles al. Gaat allemaal goedkomen, jammer alleen dat er geen jaren genoemd worden in die roadmap van Bor. Uiteindelijk kan hij toch weer zeggen dat het is uitgekomen, kan alleen heel lang duren.
                      Ik constateer net als Driepinter dat de beeldkwaliteit inderdaad nu gelijk is aan de Kamai 7x (Tizenapp).
                      Ik zou maar dimmen en eens beginnen mensen hier normaal te benaderen die informatie verschaffen.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

                      Reageer


                      • Ik ben alleen maar heel benieuwd naar die door jou genoemde roadmap. Dat zou mogelijk duidelijkheid kunnen verschaffen over wat ons te wachten staat. Nu gebruik je dit als een soort kennis waar verder niemand over beschikt en dat geeft een heel raar beeld.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                          Ik ben alleen maar heel benieuwd naar die door jou genoemde roadmap. Dat zou mogelijk duidelijkheid kunnen verschaffen over wat ons te wachten staat. Nu gebruik je dit als een soort kennis waar verder niemand over beschikt en dat geeft een heel raar beeld.
                          Nee hoor, wat ik hier schrijf is al eerder op dit forum geschreven. De beeldkwaliteit van de apps wordt of ik moet zeggen is gelijk getrokken met de decoder.

                          Reageer


                          • Dat schrijf je wel, maar in dezelfde zin schrijf je “of beter nog dat staat in de roadmap…..”. Dat is dus kennelijk een onzin uitlating wanneer ik je nu goed begrijp. Je kent helemaal geen roadmap.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                              Dat schrijf je wel, maar in dezelfde zin schrijf je “of beter nog dat staat in de roadmap…..”. Dat is dus kennelijk een onzin uitlating wanneer ik je nu goed begrijp. Je kent helemaal geen roadmap.
                              Er is gedeeld dat dit op de roadmap stond nogmaals. Dis wie begrijpt wie niet?

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Er is gedeeld dat dit op de roadmap stond nogmaals. Dis wie begrijpt wie niet?
                                Van de week weer nieuwe update voor de delta tv app op mijn webos lg oled g3 tv. Triest genoeg is door die update het beeld op ziggo sports minder geworden! Voetbal was perfect en scherp met de vorige update! Waardeloos dit!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X