Is wel duidelijk wanneer de update voor Tizen eraan komt?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta Smart TV apps (test)
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk berichtIs wel duidelijk wanneer de update voor Tizen eraan komt?
Reageer
-
Waar ik me nog steeds over blijf verbazen is dat je niet alle zenders hebt in de apps + webversie die je wel op de STB hebt.
Men blijft sparren met app store beleid (terwijl het wel mag achter inlog; zie film1, zie reddit, zie dumpert, zie alle dating apps etc). Maar voor de webversie zie ik geen enkele reden.
Wat is hier de reden van Delta?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk berichtWaar ik me nog steeds over blijf verbazen is dat je niet alle zenders hebt in de apps + webversie die je wel op de STB hebt.
Men blijft sparren met app store beleid (terwijl het wel mag achter inlog; zie film1, zie reddit, zie dumpert, zie alle dating apps etc). Maar voor de webversie zie ik geen enkele reden.
Wat is hier de reden van Delta?
Laatst bewerkt door driepinter; 6 Oct 2023, 11:07.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
We zullen het antwoord pas weten als de plannen voor een Android TV decoder (nog) door gaan.
Ik heb nog nergens gelezen dat men dit plan heeft stop gezet.
Sterker, wanneer je een beetje rondneust dan zie je dat Stoneroos al software heeft.
Stoneroos gaat niet proactief met software aan de slag wanneer er nog geen afnemer is.
Reageer
-
Iets wat mij al enige tijd ergert van de TvOS (Apple TV) app is het volgennde:
1. Ga naar gemist
2. Kies een kanaal
3. Kies een groep van programma (bv een series)
4. Start een aflevering
5. Je realiseert dat je deze reeds gezien hebt dus je kiest terug/stop
Je zit nu weer terug in het gemist scherm, dus je mag weer naar stap 1 om een andere aflevering te kiezen.
Zeer irritant!
- 1 Like
Reageer
-
Dit “vreemde” gedrag zie je in meer schermen. Bij kijken naar opgenomen programma’s zie je dit ook. Wanneer de opname bekeken is en je deze stopt val je ook terug naar het begin. Je zou verwachten dat je weer naar het laatst gekozen scherm gaat om daar de opname te kunnen wissen. Nu moet je weer door alle schermen heen.
Dit geldt overigens voor alle apps.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk berichtDit “vreemde” gedrag zie je in meer schermen. Bij kijken naar opgenomen programma’s zie je dit ook. Wanneer de opname bekeken is en je deze stopt val je ook terug naar het begin. Je zou verwachten dat je weer naar het laatst gekozen scherm gaat om daar de opname te kunnen wissen. Nu moet je weer door alle schermen heen.
Dit geldt overigens voor alle apps.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk berichtIk heb hem nog niet gevonden. Maar ditzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor wanneer je een 2e opname wilt bekijken. Het werkt gewoon net niet lekker omdat je steeds weer door diverse schermen moet .
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk berichtGoeie tip. Ik zou verwachten dat je het kijken stopt, je krijgt dan echter de vraag of je het programma wilt afsluiten om vervolgens het hele terugkijken af te sluiten.
Maar dit werkt, alleen even afleren de opname te stoppen. 😉
Dat is meer gebruikersvriendelijk. Die truuk met de terugknop weet niemand en daar kom je ook niet achter als gebruiker.
Reageer
-
Onderstaande probleem is ook weer terug. Het doet zich met name voor als je na het kijken van een opname direct de TV uitzet ipv eerst de app af te sluiten.
Oorspronkelijk gepost door Mervin Bekijk berichtIk heb regelmatig (Sony Bravia met Android TV) dat er knopjes missen bij de opnames. Bijvoorbeeld de knop 'verwijderen' is dan verdwenen (dat komt het meeste voor), maar soms staan er ook helemaal geen knopjes en kan ik dus geen opnames afspelen. Ik moet dan de app herstarten om de knopjes weer zichtbaar te krijgen.
Hebben meer mensen hier last van? Gelukkig is het niet altijd, maar zeker wel 3-4 keer per week.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer