Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slecht beeld?
    Een ander forumlid jubelt bijna over het beeld. Hij noemde het beeld van de Kamai juist retestrak.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Slecht beeld?
      Een ander forumlid jubelt bijna over het beeld. Hij noemde het beeld van de Kamai juist retestrak.
      En je eigen ervaring? Over het beeld heb ik ook niet echt te klagen.

      Wat mij betreft dus ook prima. Nu heb ik geen mega tv, misschien dat dat scheelt en persoonlijk vind ik dat gedoe met 4K e.d. erg overtrokken. De industrie vindt steeds weer iets nieuws. Nu is het 4K, morgen 8K of nog meer en wij maar nieuwe tv’s kopen. Mooier dan mooi hoeft niet en vaak zie je het verschil ook alleen wanneer je 2 apparaten naast elkaar zet.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

        En je eigen ervaring? Over het beeld heb ik ook niet echt te klagen.

        Wat mij betreft dus ook prima. Nu heb ik geen mega tv, misschien dat dat scheelt en persoonlijk vind ik dat gedoe met 4K e.d. erg overtrokken. De industrie vindt steeds weer iets nieuws. Nu is het 4K, morgen 8K of nog meer en wij maar nieuwe tv’s kopen. Mooier dan mooi hoeft niet en vaak zie je het verschil ook alleen wanneer je 2 apparaten naast elkaar zet.
        Hoeft niet eens. Je ogen kunnen vanaf een bepaald punt het verschil helemaal niet meer onderscheiden. Marketing dient met gepast wantrouwen benaderd te worden.

        Reageer


        • Zie bij de nieuwe versie 1.4.2 build#74 van Android TV app zie ik dat je nu wordt ingelogd onder nummer ipv je gebruikersnaam.

          Maakt niet zoveel uit want de opnames zijn nog precies hetzelfde.
          Bijgevoegde bestanden

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Zie bij de nieuwe versie 1.4.2 build#74 van Android TV app zie ik dat je nu wordt ingelogd onder nummer ipv je gebruikersnaam.

            Maakt niet zoveel uit want de opnames zijn nog precies hetzelfde.
            Inloggen is nog iets makkelijker gemaakt. Nu alleen nog icm Android, Apple iOS volgt. Je kunt de QR code scannen hierdoor krijg je een url waar je naar toe kunt of je kunt de Mobiele TV app op je mobiee telefoon of tablet openen en de knop koppelen indrukken als je op je mobiel bent ingelogd. Geen codes meer over typen.

            Reageer


            • Interessant topic om te volgen! Ik heb zelf een WebOS-tv van LG, en een kastje weggewerkt in een schouw. Bediening via een app zou super zijn!

              Ik ben benieuwd wanneer we ongeveer de webOS app kunnen verwachten 😃.

              Reageer


              • Is er een bekende uitrol datum voor de Caiway Tizen app?

                Reageer


                • Even een quote uit een ander draadje

                  - Voor wat betreft de LG en Samsung TV app komen we in het stadium dat we hem goed genoeg vinden om te gaan releasen als Beta app. We hebben hierover contact met Samsung en LG, waarbij we afhankelijk zijn van het release proces bij beide partijen. zodra hier nieuws over is zal ik dit melden.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                    Even een quote uit een ander draadje

                    - Voor wat betreft de LG en Samsung TV app komen we in het stadium dat we hem goed genoeg vinden om te gaan releasen als Beta app. We hebben hierover contact met Samsung en LG, waarbij we afhankelijk zijn van het release proces bij beide partijen. zodra hier nieuws over is zal ik dit melden.
                    top, ik kan niet wachten, eindelijk van die Irritante kastjes af en hopelijk veel beter beeld net als op de Apple TV. Voor mijn andere tv’s zou een app voor lg top zijn.

                    Reageer


                    • Ik heb nu een GoogleTV 4K aangesloten op mijn Samsung Tizen TV en werkt allemaal echt zoals het hoort te werken.. blijf benieuwd naar de Tizen app maar de extra mogelijkheden voor een paar tientjes gaan mij niet snel meer laten veranderen. De DeltaTV app maakt daar onderdeelvan uit en werkt voor mijn doel prima.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                        Even een quote uit een ander draadje

                        - Voor wat betreft de LG en Samsung TV app komen we in het stadium dat we hem goed genoeg vinden om te gaan releasen als Beta app. We hebben hierover contact met Samsung en LG, waarbij we afhankelijk zijn van het release proces bij beide partijen. zodra hier nieuws over is zal ik dit melden.
                        en zoals altijd is het weer stil. Communicatie is bij delta/caiway altijd niet hun sterkste punt, op melden van prijsverhogingen na dan.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht

                          en zoals altijd is het weer stil. Communicatie is bij delta/caiway altijd niet hun sterkste punt, op melden van prijsverhogingen na dan.
                          En zelf daar is het een slechte communicatie. Wel de prijsverhoging melden maar nier direct de gevolgen voor bijvoorbeeld snelheid van internet (Caiway). Zelf maar naar goedkoopste pakket overgestapt. Ik ervaar geen tot nauwelijks verschil. Is natuurlijk afhankelijk van situatie thuis, maar ik verwacht dat door steeds automatisch verhogen van de snelheid de mensen inmiddels op een, voor hen, te duur pakket zitten en zij best een stap terug kunnen.
                          Uit ervaring weet ik inmiddels van diverse mensen dat zij ook terug gegaan zijn naar lagere snelheden en iedereen is (nog) blij.

                          Reageer


                          • Ik ben recent overgestapt van Ziggo naar Caiway en mis behoorlijk wat functionaliteit en hoor veel klachten van gezinsleden. Als ik het goed heb is dit een kopie van de Delta App.

                            1. Scrollen in stappen van 1 minuut mogelijk maken. Dit is veel handiger dan de afspeelsnelheid verhogen. In de android app kan ik wel scrollen, maak dit hier aub ook beschikbaar
                            2. Laat het beeld doorlopen/previewen bij het verhogen van de afspeelsnelheid, als ik nu de snelheid verhoog zie ik alleen de minuten lopen, maar ik ik niet zie wat er op dat moment in beeld is, is het lastig naar de goede scene te scrollen
                            3. Maak scrollen mogelijk in net afgelopen tv programma's, nu kan ik een programma dat een paar minuten is afgelopen alleen vanaf het begin kijken, zonder spoelmogelijkheid
                            4. Maak een link met de android app zodat ik verder kan kijken waar ik gebleven ben

                            Ik heb geen zin om de losse setopbox met losse remote te gebruiken, dus een fatsoenlijke app is zeer wenselijk en waarschijnlijk ook voor veel andere mensen

                            Reageer


                            • Kleine tip, gebruik nooit je e-mail adres als gebruikersnaam.

                              Reageer


                              • Is de Caiway app echt zoveel slechter als die van Ziggo?

                                Ik ken ook een forumlid die Ziggo had en volmondig riep: NOOIT MEER ZIGGO!!

                                Ik weet nu niet meer wat te geloven.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X