Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door traxtopel Bekijk bericht
    Ik kan de Delta TV-app zien in de Samsung Store, enige indicatie over de ETA van de Caiway TV-app?
    Zeer binnenkort.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Zeer binnenkort.
      ...en Joost kan het weten.... :-)
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

        ...en Joost kan het weten.... :-)
        Zakkenwasser Rinus in elk geval niet, die is alleen goed voor offtopic en nietszeggende posts om het forum te vernaggelen 🖕
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Apr 2023, 20:54.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Zakkenwasser Rinus in elk geval niet, die is alleen goed voor offtopic en nietszeggend het forum te vernaggelen 🖕
          ik pretendeer niet het te weten.
          Over luchtfietsers gesproken....get a life man en hoepel op hier....
          Laatst bewerkt door Rinus; 7 Apr 2023, 19:02.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Zakkenwasser Rinus in elk geval niet, die is alleen goed voor offtopic en nietszeggend het forum te vernaggelen 🖕
            Kun je je eigen niet verwoorden in normaal Nederlands ?,je bovenkamer is volgens mij niet goed op orde Je ware aard komt langzaam naar boven Bor de Wolf

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              Kun je je eigen niet verwoorden in normaal Nederlands ?,je bovenkamer is volgens mij niet goed op orde Je ware aard komt langzaam naar boven Bor de Wolf
              Fijne Paasdagen allemaal!

              Reageer


              • Bordewolf

                We verwachten natuurlijk wel dat je hier uitgebreid je bevindingen over het gebruik van de nieuwe Tizen Beta app hier deelt.
                Laatst bewerkt door driepinter; 8 Apr 2023, 08:27.

                Reageer


                • Komt de delta app ook voor Samsung TV's van 2020 uit?

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Bordewolf

                    We verwachten natuurlijk wel dat je hier uitgebreid je bevindingen over het gebruik van de nieuwe Tizen Beta app hier deelt.
                    Dat kan en mag ik nu doen:
                    * Zappen gaat nog niet zoals gewenst, er zit een hapering bij het zappen. Op zich voor een beta mee te leven,
                    * Beeld is strak
                    * De informatiebalk is een stuk beter tov de decoder, minder lomp
                    * Beeld bij doorspoelen bij begin gemist of opnames is er nog niet
                    * Alle functies van de Samsung afstandbediening werken,
                    * je kan terug naar het vorige kanaal dat je keek.
                    * Opnames zijn netjes zichtbaar op alle andere devices.
                    * De programmalijst is heel veel strakker dan tov de decoder. Overall vind ik de look and feel strakker en beter. Ook al gemeld bij Delta dat er voor de decoder een 2022-look and feel zou moeten komen. Maar design en look and feel gaan op dit moment (nog) niet gepaard met nieuwe functionaliteiten. Lees nieuwe functionaliteiten krijgen voorrang.
                    * ik blijf het een gemis vinden dat je niet kan zien in welk format er uitgezonden wordt, dus HD, SD, UHD, zelfde voor geluid. Zou anno nu mee moeten komen.
                    * Ik had het SBS logo een stuk eerder omdat de app anders omgaat met de aangeleverde logo’s en de formatting van het logo. Daarna is een ander logo aangeleverd die voor alle devices geschikt is. Het logo komt van de zender, dus Delta knipt en plakt niet zelf. In dit geval levert Talpa het logo.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Apr 2023, 16:34.

                    Reageer


                    • Hij staat nu ook in de Samsung Smart Hub zie ik :

                      Smart TV | Apps with Smart Hub | Samsung Nederland

                      Het zal wel een technische beperking zijn maar jammer dat de app alleen geschikt voor toestellen van de laatste twee jaar, dat maakt de doelgroep klein.





                      Bijgevoegde bestanden

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Hij staat nu ook in de Samsung Smart Hub zie ik :

                        Smart TV | Apps with Smart Hub | Samsung Nederland

                        Het zal wel een technische beperking zijn maar jammer dat de app alleen geschikt voor toestellen van de laatste twee jaar, dat maakt de doelgroep klein.




                        Dat lost een SmartHub op, maar inderdaad dat apps kunnen verlopen en over tijd niet meer beschikbaar zijn is ergens gewoonweg niet te verkopen.
                        Samsung had eerder een upgradepack, maar ik vermoed dat de SmartHub daar het antwoord op is.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Dat lost een SmartHub op, maar inderdaad dat apps kunnen verlopen en over tijd niet meer beschikbaar zijn is ergens gewoonweg niet te verkopen.
                          Samsung had eerder een upgradepack, maar ik vermoed dat de SmartHub daar het antwoord op is.
                          Geen uitspraken doen waarje geen verstand van hebt, het zou tch wel bijzonderzijn dat alle andere apps van netflix, kpn en anderen wel werken op Tizen 5 en hoger maar deltaTV niet. Delta geeft ook aan dat het tijdens de beta fase in ieder geval nognietgaat werken,

                          groetjes van een Tizen 2019 gebruiker met een prima werkende GoogleTV

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                            Geen uitspraken doen waarje geen verstand van hebt, het zou tch wel bijzonderzijn dat alle andere apps van netflix, kpn en anderen wel werken op Tizen 5 en hoger maar deltaTV niet. Delta geeft ook aan dat het tijdens de beta fase in ieder geval nognietgaat werken,

                            groetjes van een Tizen 2019 gebruiker met een prima werkende GoogleTV
                            Volgens mij schrijf ik niets over op welke tv’s de app beschikbaar gaat zijn en over welke versies van Tizen.
                            Ik geef in het algemeen hoe het soms verloopt, waarbij oudere tv’s bepaalde apps niets meer ondersteunen.

                            Zoals eerder gemeld komt de betaversie van de Delta-app vooralsnog beschikbaar vanaf 2021 tv’s,
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Apr 2023, 21:12.

                            Reageer


                            • Ik heb regelmatig (Sony Bravia met Android TV) dat er knopjes missen bij de opnames. Bijvoorbeeld de knop 'verwijderen' is dan verdwenen (dat komt het meeste voor), maar soms staan er ook helemaal geen knopjes en kan ik dus geen opnames afspelen. Ik moet dan de app herstarten om de knopjes weer zichtbaar te krijgen.

                              Hebben meer mensen hier last van? Gelukkig is het niet altijd, maar zeker wel 3-4 keer per week.

                              Reageer


                              • ilankroon Samsung 2019/2020 is deze week door Samsung afgetest en goedgekeurd. Zodra ze op de knop drukken is hij beschikbaar 😉.

                                fijn weekend.

                                ps Voor de Caiway klanten is de app ook goedgekeurd en deze zullen we in de loop van volgende week gaan doorzetten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X