Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
    Hier afgelopen dagen met androidTV app paar keer meegemaakt dat de app opeens naar andere zender overschakelt tijdens live kijken.
    Dit fenomeen heb ik gisteren ook 2x gehad, het is altijd terug op de zender die je voorheen eerst heb zitten kijken.

    Reageer


    • Hier ook begonnen met de AppleTV en moet zeggen werkt echt lekker.
      Paar kleine dingen, het startscherm begint direct te spelen met de laatste zender/opname, dit is een beetje irritant. Verder lijkt er in het startscherm niets standaard geselecteerd, je moet eerst omlaag drukken en vervolgens omhoog om in het menu te komen om bv naar de tv gids te gaan.

      Het is onmogelijk om voor alle zenders in een keer de ondertiteling uit te zetten. Ook werkt de sortering bij "Gemist" niet helemaal zoals het hoort, wilde alfabetisch A-Z doen; deed niets, tweede keer alfabetisch A-Z sorteerde wel.

      Verder "schakelt" hij snel, was even uitzoeken hoe ik snel kan zappen (omhoog en omlaag vegen over de afstandsbediening).

      Wat verder opvalt is dat de zenders in de reeks 750+ ontbreken terwijl die via de decoder het wel doen.
      Laatst bewerkt door hm_aapje; 9 Nov 2022, 08:10.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
        Zou ik mee kunnen testen met de LG WebOs jullie hebben mij gegevens nog van de vorige keer met de Android TV test waar ik aan mee heb gedaan met mijn Google TV Chromecast 4k.
        Het is niet mogelijk om onze LG app publiek te testen. De webOS testtrack van LG voorziet hier niet in. We werken dus intern toe naar een publieke Beta. Concrete tijdslijnen zijn er nog niet maar intern zijn we wel aan het testen.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Dit fenomeen heb ik gisteren ook 2x gehad, het is altijd terug op de zender die je voorheen eerst heb zitten kijken.
          Je had het al eerder gemeld dacht ik? We hebben een fix hiervoor en zijn aan het testen. Zodra hij ok is wordt hij doorgezet. ;-)
          Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 9 Nov 2022, 08:56.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
            Hier ook begonnen met de AppleTV en moet zeggen werkt echt lekker.
            Paar kleine dingen, het startscherm begint direct te spelen met de laatste zender/opname, dit is een beetje irritant. Verder lijkt er in het startscherm niets standaard geselecteerd, je moet eerst omlaag drukken en vervolgens omhoog om in het menu te komen om bv naar de tv gids te gaan.

            Het is onmogelijk om voor alle zenders in een keer de ondertiteling uit te zetten. Ook werkt de sortering bij "Gemist" niet helemaal zoals het hoort, wilde alfabetisch A-Z doen; deed niets, tweede keer alfabetisch A-Z sorteerde wel.

            Verder "schakelt" hij snel, was even uitzoeken hoe ik snel kan zappen (omhoog en omlaag vegen over de afstandsbediening).

            Wat verder opvalt is dat de zenders in de reeks 750+ ontbreken terwijl die via de decoder het wel doen.
            Mooi! fijn dat je overwegend positief bent. Mocht je in de gelegenheid zijn een positieve score als review in de stores kunnen we uiteraard gebruiken. Geldt voor iedereen die tevreden is trouwens. hieronder wat inhoudelijke feedback:

            1) start direct spelen -> er zijn geen concrete plannen dit aan te passen
            2) uitzetten ondertiteling voor alle zenders -> gaat vast nog komen. de app is nog in beta, zo missen er ook nog functies, die bijv wel in de AndroidTV versie zitten. Updates zullen volgen.
            3) sorteren gemist -> deze heb ik kunnen reproduceren en zal ik doorgeven.
            4) zappen is up en down inderdaad. Bij de 4K variant (AB) kun je zowel "swipen" als klikken. Bij de HD variant alleen up en down "swipen"
            5) Erotiek wordt niet toegestaan door de appstores. Dit geldt overigens ook voor de mobiele apps.

            Dank voor je feedback. Positieve appstore review is prettig als je dit wilt.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door goudswaardpe Bekijk bericht
              Ik heb de app op de Sony Bravia geïnstalleerd. De zenders worden niet ingeladen. Wel verschijnt het programmaoverzicht ( de gids). Als ik een programma aanklik wordt het scherm blauw. Er volgt geen programma.
              Beste,

              Heeft u iets meer info? Is het inmiddels gelukt? Een paar vragen die wellicht meer inzicht kunnen geven:

              1) welk typenummer specifiek van de TV? Leeftijd ongeveer?
              2) versie van het besturingssysteem? (AndroidTV versie)
              3) Bedraad aangesloten of via wifi
              4) andere apps werken goed?
              Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 9 Nov 2022, 09:07.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                Mooi! fijn dat je overwegend positief bent. Mocht je in de gelegenheid zijn een positieve score als review in de stores kunnen we uiteraard gebruiken. Geldt voor iedereen die tevreden is trouwens. hieronder wat inhoudelijke feedback:

                1) start direct spelen -> er zijn geen concrete plannen dit aan te passen
                2) uitzetten ondertiteling voor alle zenders -> gaat vast nog komen. de app is nog in beta, zo missen er ook nog functies, die bijv wel in de AndroidTV versie zitten. Updates zullen volgen.
                3) sorteren gemist -> deze heb ik kunnen reproduceren en zal ik doorgeven.
                4) zappen is up en down inderdaad. Bij de 4K variant (AB) kun je zowel "swipen" als klikken. Bij de HD variant alleen up en down "swipen"
                5) Erotiek wordt niet toegestaan door de appstores. Dit geldt overigens ook voor de mobiele apps.

                Dank voor je feedback. Positieve appstore review is prettig als je dit wilt.
                Thanks! Jullie hebben grote stappen gemaakt!

                Wat ook makkelijk zou zijn is links-/rechts klikken om de timeskip te kunnen doen -30 sec/+30 sec, zo kan je even makkelijk terugskippen zonder het menu naar boven te hoeven halen en de knoppen te gebruiken.

                Wat betreft Erotiek, daar zijn wijzigingen in geweest (zeker als het na inlog is lijkt het), kijk maar eens naar Reddit en bv de Dumpert app.
                Hoewel de guidelines hier weer anders over lijken te spreken: https://developer.apple.com/app-stor...elines/#safety

                Volgens die guidelines zou TV helemaal niet mogen om maar even simpelweg iets te quoten:
                1.1.1 Defamatory, discriminatory, or mean-spirited content, including references or commentary about religion, race, sexual orientation, gender, national/ethnic origin, or other targeted groups, particularly if the app is likely to humiliate, intimidate, or harm a targeted individual or group. Professional political satirists and humorists are generally exempt from this requirement.
                1.1.5 Inflammatory religious commentary or inaccurate or misleading quotations of religious texts.
                Dan zou het NPO nieuws en politiek of reli kanalen ook niet mogen Ik denk dat het te maken heeft of
                1. het achter een inlog zit
                2. het niet de main doel van de app is

                Apple being Apple gok ik

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                  Thanks! Jullie hebben grote stappen gemaakt!

                  Wat ook makkelijk zou zijn is links-/rechts klikken om de timeskip te kunnen doen -30 sec/+30 sec, zo kan je even makkelijk terugskippen zonder het menu naar boven te hoeven halen en de knoppen te gebruiken.

                  Wat betreft Erotiek, daar zijn wijzigingen in geweest (zeker als het na inlog is lijkt het), kijk maar eens naar Reddit en bv de Dumpert app.
                  Hoewel de guidelines hier weer anders over lijken te spreken: https://developer.apple.com/app-stor...elines/#safety

                  Volgens die guidelines zou TV helemaal niet mogen om maar even simpelweg iets te quoten:

                  Dan zou het NPO nieuws en politiek of reli kanalen ook niet mogen Ik denk dat het te maken heeft of
                  1. het achter een inlog zit
                  2. het niet de main doel van de app is

                  Apple being Apple gok ik
                  Inderdaad, de vraag is of dit ook geldt wanneer de app zelf voldoende beveiliging heeft (lees inlog + PIN-code) en de kanalen standaard gelockt staan en alleen te openen met een pincode.

                  Ik wacht de update voor Tizen af... dan ga ik weer verder testen

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Inderdaad, de vraag is of dit ook geldt wanneer de app zelf voldoende beveiliging heeft (lees inlog + PIN-code) en de kanalen standaard gelockt staan en alleen te openen met een pincode.

                    Ik wacht de update voor Tizen af... dan ga ik weer verder testen
                    Precies, als anderen het ook kunnen kan Delta het ook.

                    Verder valt me nu pas op dat deze zenders ook op webtv.delta.nl ontbreken; benieuwd wat hier de reden van is

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                      Beste,
                      Heeft u iets meer info? Is het inmiddels gelukt? Een paar vragen die wellicht meer inzicht kunnen geven:
                      1) welk typenummer specifiek van de TV? Leeftijd ongeveer?
                      2) versie van het besturingssysteem? (AndroidTV versie)
                      3) Bedraad aangesloten of via wifi
                      4) andere apps werken goed?
                      Vandaag een software update uitgevoerd. Alle programma’s doen het nu goed. Op de afstandsbediening van de Sony doet alleen de Guide-knop het niet meer. De gids komt wel tevoorschijn op de back-knop. We zullen de Delta-app de komende tijd uitproberen. We zijn gewend met de ipad programma’s te bedienen. Zou mooi zijn als dat nog mogelijk was. Dank voor uw reactie.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door goudswaardpe Bekijk bericht
                        Vandaag een software update uitgevoerd. Alle programma’s doen het nu goed. Op de afstandsbediening van de Sony doet alleen de Guide-knop het niet meer. De gids komt wel tevoorschijn op de back-knop. We zullen de Delta-app de komende tijd uitproberen. We zijn gewend met de ipad programma’s te bedienen. Zou mooi zijn als dat nog mogelijk was. Dank voor uw reactie.
                        Dat is fijn om te horen! Dank voor de terugkoppeling. Het bedienen van de SmartTV app via de tablet of telefoon is niet geplanned.
                        Veel kijkplezier!

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                          We zijn gestart met Android/GoogleTV. De volgende is de app voor tvOS (4e generatie AppleTV), daarna gaan we kijken hoe we andere apps kunnen distribueren. Zoals aangegeven hebben de eerste 2 OS-en een redelijk volwassen testtrack. Bij de andere OS-en is distributie van test apps wat complexer en vraagt wellicht wat meer effort van de tester. We gaan aankomende week intern testen hoe we dit kunnen doen voor Tizen (samsung). In webOS distributie gaan we ons nog verder verdiepen en laten we meer weten als we dit duidelijk hebben.

                          Goed om te lezen van een aantal dat de eerste indruk positief is. 👍🏼
                          Te gek dat er ook een tvOS (AppleTV) app komt. Ik ben een zeer tevreden gebruiker van de AppleTV 4K versie 2021, sowieso vanwege de geluidskwaliteit en het bedieningsgemak. Als de app er is dan heeft Delta wat mij betreft een dik streepje voor! Succes!

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Richard73 Bekijk bericht

                            Te gek dat er ook een tvOS (AppleTV) app komt. Ik ben een zeer tevreden gebruiker van de AppleTV 4K versie 2021, sowieso vanwege de geluidskwaliteit en het bedieningsgemak. Als de app er is dan heeft Delta wat mij betreft een dik streepje voor! Succes!
                            Die is er nu al voor DELTA, Caiway volgt ;-) :
                            https://apps.apple.com/nl/app/delta-...atform=appleTV

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                              Die is er nu al voor DELTA, Caiway volgt ;-) :
                              https://apps.apple.com/nl/app/delta-...atform=appleTV
                              Ik zag idd dat dit topic al wat ouder was. Ik las pas kort geleden over de tvOS app dus ik liep duidelijk wat achter! :-)

                              De app draait intussen op mijn AppleTV. Top!

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door goudswaardpe Bekijk bericht
                                Vandaag een software update uitgevoerd. Alle programma’s doen het nu goed. Op de afstandsbediening van de Sony doet alleen de Guide-knop het niet meer. De gids komt wel tevoorschijn op de back-knop. We zullen de Delta-app de komende tijd uitproberen. We zijn gewend met de ipad programma’s te bedienen. Zou mooi zijn als dat nog mogelijk was. Dank voor uw reactie.
                                Ik kom er nu achter, dat we geen radiozenders kunnen afspelen via de Delta app. We zijn dus maar weer overgestapt op het kastje.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X