Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Ik heb met de AppleTv app nog geen 1 foutmelding gehad. Loopt perfect, scherp beeld, weinig meer aan doen

    Reageer


    • #62
      Dat hoor ik ook van mijn familie. Apple TV is echt het bestellen wat er is.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
        Dat hoor ik ook van mijn familie. Apple TV is echt het bestellen wat er is.
        Tsja. Dat vinden mensen. Andere mensen (en nog een beste hoop) vinden iets anders.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Tsja. Dat vinden mensen. Andere mensen (en nog een beste hoop) vinden iets anders.
          Inderdaad. Ik blijf altijd ver weg van Apple

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Inderdaad. Ik blijf altijd ver weg van Apple
            Och. Al jaaren redelijk heppiedepeppie met mijn iPhone. Niet veel telefoons werken zo goed met zo weinig gezeik. Alleen bij mediaplayers is Apple echt een kleine speler.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

              Och. Al jaaren redelijk heppiedepeppie met mijn iPhone. Niet veel telefoons werken zo goed met zo weinig gezeik. Alleen bij mediaplayers is Apple echt een kleine speler.
              Ik zie de Iphone mee als blingbling. Kijk mij eens de laatste versie hebben.

              De Samsung S21/22 etc zijn meer dan prima en zijn ook niet meer kapot te krijgen, sterke de Iphones vertonen ook wel gebreken.

              Reageer


              • #67
                De nokia 3310 is ook prima, maar daar gaat dit topic toch niet over hopelijk?

                Reageer


                • #68
                  Goed om het een beetje On-topic te houden inderdaad. Hoe zijn ondertussen de ervaringen? Volgende week krijgen we een nieuwe versie van de apps geleverd. Deze gaan we testen en wanneer ok zullen we deze ook jullie kant op sturen. Vooralsnog zie ik hier voornamelijk goede berichten. Dat stemt me goed 👍🏼.

                  fijn weekend!

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                    Goed om het een beetje On-topic te houden inderdaad. Hoe zijn ondertussen de ervaringen? Volgende week krijgen we een nieuwe versie van de apps geleverd. Deze gaan we testen en wanneer ok zullen we deze ook jullie kant op sturen. Vooralsnog zie ik hier voornamelijk goede berichten. Dat stemt me goed 👍🏼.

                    fijn weekend!
                    Goed weekend! Komt Tizen er ook aan?

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                      Goed om het een beetje On-topic te houden inderdaad. Hoe zijn ondertussen de ervaringen? Volgende week krijgen we een nieuwe versie van de apps geleverd. Deze gaan we testen en wanneer ok zullen we deze ook jullie kant op sturen. Vooralsnog zie ik hier voornamelijk goede berichten. Dat stemt me goed 👍🏼.

                      fijn weekend!
                      Dit is voor mij de oplossing als ik overstap op glasvezel, app werkt prima, start snel en gaat direct verder waar androidTV de vorige avond was uitgezet. Soms nog wat issues met terug- of doorspoelen. Als tizen zelfde kwaliteit is dan heb ik boven en beneden zelfde mogelijkheden en geen extra apps zoals NLziet meer nodig.

                      Mooi weekend en benieuwd naar de komende update, hopelijk ook een duidelijke omschrijving en release notes

                      Reageer


                      • #71
                        Bordewolf reddwarf Mooi 👍🏼. Tizen gaan we intern distribueren volgende week. We zien wel wat beperkingen in de alfa distributie methode van Samsung. Zo lijkt het dat we de DUID van de TV nodig zullen hebben en dat dit alleen werkt op modellen vanaf 2020. (Overigens alleen voor de testen). Zodra ik meer weet hoor je het. Stuur anders je duid even naar [email protected] dan kijk ik wat ik kan doen. (Onder info van je TV). Oh ja. Dolby Digital in de app? Ik stel voor dat we eerst live gaan met al die apps. Ik kan je niks beloven. 😁.

                        nogmaals, fijn weekend.

                        Reageer


                        • #72
                          Wanneer kunnen we de public beta (TestFlight link) of release verwachten? Erg benieuwd!

                          Reageer


                          • #73
                            Ik moet eerlijk zeggen dat het nu alweer ruim drie avonden goed gaat met het doorspoelen, dus het is ook wel weer willekeurig.

                            Reageer


                            • #74
                              Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                              Bordewolf reddwarf Mooi 👍🏼. Tizen gaan we intern distribueren volgende week. We zien wel wat beperkingen in de alfa distributie methode van Samsung. Zo lijkt het dat we de DUID van de TV nodig zullen hebben en dat dit alleen werkt op modellen vanaf 2020. (Overigens alleen voor de testen). Zodra ik meer weet hoor je het. Stuur anders je duid even naar [email protected] dan kijk ik wat ik kan doen. (Onder info van je TV). Oh ja. Dolby Digital in de app? Ik stel voor dat we eerst live gaan met al die apps. Ik kan je niks beloven. 😁.

                              nogmaals, fijn weekend.
                              Ik heb de ID’s gemaild! Ik test graag mee!

                              Reageer


                              • #75
                                driepinter reddwarf carpebios en anderen,

                                UPDATE: Zojuist hebben we een nieuwe versie van de Caiway en DELTA AndroidTV/AppleTV app doorgezet naar de teststraat . Naast het oplossen van de nodige bugs wilde ik de volgende zaken er specifiek uitlichten:

                                AndroidTV Caiway en DELTA TV app (v0.6.1)
                                - We hebben verbeteringen doorgevoerd op spoelen
                                - We hebben ondertiteling toegevoegd aan de zenders die dit ondersteunen
                                - Het "zappen" tussen zenders via de dpad (o.a. GoogleTV) hebben we aangepast naar up/down in plaats van left/right.

                                AppleTV Caiway en DELTA TV app (v0.2.0)
                                - Eerste versie ondertiteling (we weten dat de instelling niet "blijvend" is en verdwijnt na zappen )
                                - eerste versie "zappen"tussen zenders (omhoog/ omlaag swipen)

                                Zodra de update van de app er is zal hij automatisch worden ge-update (tenzij je dit hebt uitgezet). Check het versie nummer onder de instellingen van de app (v0.6.1)(Build59).


                                Feedback wordt op prijs gesteld.
                                Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, en voor nu, alvast een fijn weekend!
                                Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 14 Oct 2022, 17:05.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X