Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
    driepinter reddwarf en anderen,

    Zojuist hebben we een nieuwe versie van de Caiway en DELTA AndroidTV app doorgezet naar de teststraat . Naast het oplossen van de nodige bugs wilde ik de volgende zaken er specifiek uitlichten:

    AndroidTV Caiway en DELTA TV app (v0.6.1)
    - We hebben verbeteringen doorgevoerd op spoelen
    - We hebben ondertiteling toegevoegd aan de zenders die dit ondersteunen
    - Het "zappen" tussen zenders via de dpad (o.a. GoogleTV) hebben we aangepast naar up/down in plaats van left/right.

    Zodra de update van de app er is zal hij automatisch worden ge-update (tenzij je dit hebt uitgezet). Check het versie nummer onder de instellingen van de app (v0.6.1)(Build59).

    Feedback wordt op prijs gesteld.
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, en voor nu, alvast een fijn weekend!
    Nu Tizen nog, jammer dat dit distributie moeilijker gaat, ik test graag ook mee!

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
      driepinter reddwarf carpebios en anderen,

      UPDATE: Zojuist hebben we een nieuwe versie van de Caiway en DELTA AndroidTV/AppleTV app doorgezet naar de teststraat . Naast het oplossen van de nodige bugs wilde ik de volgende zaken er specifiek uitlichten:

      AndroidTV Caiway en DELTA TV app (v0.6.1)
      - We hebben verbeteringen doorgevoerd op spoelen
      - We hebben ondertiteling toegevoegd aan de zenders die dit ondersteunen
      - Het "zappen" tussen zenders via de dpad (o.a. GoogleTV) hebben we aangepast naar up/down in plaats van left/right.

      AppleTV Caiway en DELTA TV app (v0.2.0)
      - Eerste versie ondertiteling (we weten dat de instelling niet "blijvend" is en verdwijnt na zappen )
      - eerste versie "zappen"tussen zenders (omhoog/ omlaag swipen)

      Zodra de update van de app er is zal hij automatisch worden ge-update (tenzij je dit hebt uitgezet). Check het versie nummer onder de instellingen van de app (v0.6.1)(Build59).


      Feedback wordt op prijs gesteld.
      Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, en voor nu, alvast een fijn weekend!
      - Update ging inderdaad automatisch (niets aan hoeven te doen)
      - Ondertiteling werkt nu ook zowel op Live TV als reeds eerder opgenomen programma's
      - Bediening via D-pad gebruik ik niet (heb de tv afstandsbediening gekoppeld) maar werkt wel, zappen werkt idd met omhoog / omlaag.

      Zal langer duurtesten maar dit kost natuurlijk tijd.
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        - Update ging inderdaad automatisch (niets aan hoeven te doen)
        - Ondertiteling werkt nu ook zowel op Live TV als reeds eerder opgenomen programma's
        - Bediening via D-pad gebruik ik niet (heb de tv afstandsbediening gekoppeld) maar werkt wel, zappen werkt idd met omhoog / omlaag.

        Zal langer duurtesten maar dit kost natuurlijk tijd.
        Dank je! Belangrijk punt is natuurlijk ook of je minder problemen ervaart met spoelen. Ik kreeg immers het gevoel dat dit tot nog toe het enige echte issue was.....kan het mis hebben natuurlijk :-).

        Voor nu, veel kijkplezier en laat het me weten.

        Reageer


        • #79
          Hier de update handmatig uitgevoerd, staat uiteraard zo ingesteld en liep soepeltjes.
          - Het doorspoelen werkte prima en geen issues mee gehad tijdens ‘prime time’
          - Je kan nu ook voorkeur en alternatief instellen voor taal
          - Afstandsbediening werkt nu logischer met up-down
          - Opgenomen serie wordt weergegeven met laatste aflevering eerst, aangepast naar andersom maar dit wordt niet opgeslagen

          Mooi weekend voor wat kijkplezier, gaat vast lukken en wordt vervolgd

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
            We zijn gestart met Android/GoogleTV. De volgende is de app voor tvOS (4e generatie AppleTV), daarna gaan we kijken hoe we andere apps kunnen distribueren. Zoals aangegeven hebben de eerste 2 OS-en een redelijk volwassen testtrack. Bij de andere OS-en is distributie van test apps wat complexer en vraagt wellicht wat meer effort van de tester. We gaan aankomende week intern testen hoe we dit kunnen doen voor Tizen (samsung). In webOS distributie gaan we ons nog verder verdiepen en laten we meer weten als we dit duidelijk hebben.

            Goed om te lezen van een aantal dat de eerste indruk positief is. 👍🏼
            Hallo, ik zou graag de androidtv app testen op mijn net aangeschafte Toshiba TV, waar moet ik me aanmelden of een verzoek indienen?

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
              Dank je! Belangrijk punt is natuurlijk ook of je minder problemen ervaart met spoelen. Ik kreeg immers het gevoel dat dit tot nog toe het enige echte issue was.....kan het mis hebben natuurlijk :-).

              Voor nu, veel kijkplezier en laat het me weten.
              Ik heb het eens een paar avonden achter elkaar geprobeerd en het spoel probleem lijkt nu te zijn opgelost.

              Dus op naar een eerste publieke release misschien ?
              Laatst bewerkt door driepinter; 16 Oct 2022, 08:44.

              Reageer


              • #82
                DELTA-TV-team kan ik me nog aanmelden om de Android/Google TV app te testen? Dankie!

                /bericht binnen, dank! Dit gaat toch over de app voor Google TV?
                Laatst bewerkt door Koeba; 17 Oct 2022, 10:38.

                Reageer


                • #83
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik zie de Iphone mee als blingbling. Kijk mij eens de laatste versie hebben.
                  Meninkjes.

                  Reageer


                  • #84
                    Het updaten op de AppleTV verliep automatisch, zoals ingesteld.
                    Het bladeren door de zenders gaat nu natuurlijker door up/down op de afstandsbediening.
                    Ik kan echter niet vinden waar ik de ondertiteling uit kan zetten. Nu krijg ik bij programma's in het NL ook ondertiteling, maar ik kijk liever zonder. Iemand de tip om dit op de Apple TV app uit te zetten?

                    Reageer


                    • #85
                      Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk bericht
                      Het updaten op de AppleTV verliep automatisch, zoals ingesteld.
                      Het bladeren door de zenders gaat nu natuurlijker door up/down op de afstandsbediening.
                      Ik kan echter niet vinden waar ik de ondertiteling uit kan zetten. Nu krijg ik bij programma's in het NL ook ondertiteling, maar ik kijk liever zonder. Iemand de tip om dit op de Apple TV app uit te zetten?
                      Hier lijkt iets niet goed gegaan te zijn met de oplevering. we kijken naar een oplossing. Dank voor het melden!

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk bericht
                        Het updaten op de AppleTV verliep automatisch, zoals ingesteld.
                        Het bladeren door de zenders gaat nu natuurlijker door up/down op de afstandsbediening.
                        Ik kan echter niet vinden waar ik de ondertiteling uit kan zetten. Nu krijg ik bij programma's in het NL ook ondertiteling, maar ik kijk liever zonder. Iemand de tip om dit op de Apple TV app uit te zetten?
                        Er blijkt nog een afhankelijkheid te zijn met een ander systeem, deze staat geplanned later live te gaan. Wat je kunt doen is deze versie terugdraaien naar de vorige versie als je wilt. Dit kan door in Testflight naar apps te gaan, onze app te kiezen en voor Builds, hier is het mogelijk de vorige versie te selecteren., dan heb je er in ieder geval geen last van. Ik zal dan een seintje geven als de update heeft plaatsgevonden.

                        Reageer


                        • #87
                          Gisteravond vreemd, zat een opname te bekijken en die sprong eruit om half tien toen werd er teruggeschakeld naar Live TV NPO2.

                          Kan natuurlijk toeval zijn omdat het vrij goed gaat.





                          Reageer


                          • #88
                            Ik hoop dat ik qua Tizen-testen ook spoedig aan de beurt kom. Ik heb de aanvullende gegevens achter gelaten.

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk bericht
                              Het updaten op de AppleTV verliep automatisch, zoals ingesteld.
                              Het bladeren door de zenders gaat nu natuurlijker door up/down op de afstandsbediening.
                              Ik kan echter niet vinden waar ik de ondertiteling uit kan zetten. Nu krijg ik bij programma's in het NL ook ondertiteling, maar ik kijk liever zonder. Iemand de tip om dit op de Apple TV app uit te zetten?
                              Ik had hetzelfde probleem met de AppleTV. maar alleen op de eerste dag van de update. Ik kreeg de ondertiteling met geen mogelijkheid weg. Maar de volgende dag was het weg, en ik heb het sindsdien niet meer teruggezien.

                              Reageer


                              • #90
                                Tizen is blijkbaar het meest lastige platform. Koop een Apple TV en je wilt nooit meer iets anders.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X