Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
    Nieuwe versies AppleTV app en AndroidTV TV app.

    Vandaag gaan we een nieuwe versie van beide apps doorzetten. Procedure is hetzelfde als hierboven vermeld. Weer een behoorlijke lijst aan kleinere bugfixes weggepoetst voor beide platformen. In de versie van AndroidTV (v1.0.2 - 62) kan nu met CH_ en CH+ ook gebruikt worden als de video controls actief zijn. Voor Apple TV (v0.2.1-16) naast allerlei kleinere fixes, zou het ondertiteling issue moeten zijn opgelost en kan er juist gesorteerd worden in gemist.

    Dit zouden wel eens versies kunnen zijn welke we publiek beschikbaar gaan maken als Bèta app. Benieuwd of jullie er ook zo over denken.
    Veel kijkplezier!
    Bij thuiskomst staat hij erop

    Komen dan in de toekomst de wijzigingen ook hierbij te staan ?

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...nteractieve-tv

    Reageer


    • driepinter Dat is het plan is inderdaad.

      Reageer


      • Hier dus vanavond build 62 geupgrade op de androidTV wat verder prima ging. Versie 1.0.2-build:62

        Nog steeds is de sortering bij opgenomen afleveringen standaard aflopend, als ik oplopend selecteer en de app opnieuw opstart staat deze setting weer op aflopend.

        Mooie optie als ik terugspoel in live tv er een knop is 'naar live', als ik deze optie selecteer krijg ik eerst de vraag of ik de app wil afsluiten. Bij de selectie van afsluiten gaat de live opname wel live verder.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
          Nieuwe versies AppleTV app en AndroidTV TV app.

          Vandaag gaan we een nieuwe versie van beide apps doorzetten. Procedure is hetzelfde als hierboven vermeld. Weer een behoorlijke lijst aan kleinere bugfixes weggepoetst voor beide platformen. In de versie van AndroidTV (v1.0.2 - 62) kan nu met CH_ en CH+ ook gebruikt worden als de video controls actief zijn. Voor Apple TV (v0.2.1-16) naast allerlei kleinere fixes, zou het ondertiteling issue moeten zijn opgelost en kan er juist gesorteerd worden in gemist.

          Dit zouden wel eens versies kunnen zijn welke we publiek beschikbaar gaan maken als Bèta app. Benieuwd of jullie er ook zo over denken.
          Veel kijkplezier!
          Ik kijk nu weer de CL Ajax - Liverpool op de AppleTV, het speelt allemaal perfect, ik zou niet zeggen dat dit een alfa versie is, maar een public beta of mogelijk een RC zelfs!

          Reageer


          • Het verliep gisteravond goed dus ik zou deze versie inderdaad publiek beschikbaar maken.

            Er zal toch nog wel commentaar op komen, maar dat blijf je altijd houden dus daar moet je dan maar doorheen bijten.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Het verliep gisteravond goed dus ik zou deze versie inderdaad publiek beschikbaar maken.

              Er zal toch nog wel commentaar op komen, maar dat blijf je altijd houden dus daar moet je dan maar doorheen bijten.
              Het hangt ook samen of het ontwikkelteam het meteen kan oppakken en of ze elke week kunnen releasen.
              Dan kan ik Tizen gewoon op de normale omgeving testen (al wil ik ook wel testen op de ontwikkel/developeromgeving).

              Maar inderdaad als het voldoet zonder echte major bugs dan zou ik er ook voor gaan als beta

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk bericht

                Ik kijk nu weer de CL Ajax - Liverpool op de AppleTV, het speelt allemaal perfect, ik zou niet zeggen dat dit een alfa versie is, maar een public beta of mogelijk een RC zelfs!
                Je keek nog via de vorige versie. we wachten op de goedkeuring van Apple. Als het goed is ga je straks de update zien :-)

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                  Je keek nog via de vorige versie. we wachten op de goedkeuring van Apple. Als het goed is ga je straks de update zien :-)
                  Zijn er nog testers nodig of zitten we tegen een public beta (open testflight link) of zelfs release aan?

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door driepinter

                    Er is ook nog een apart mailadres van : [email protected] misschien kun je dat nog eens proberen.
                    Dat heeft geen zin.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                      Ja precies, mooi voorbeeld. Je hoort mij niet zeggen dat Tizen niet ontwikkeld is. En dat mag je vinden uiteraard. Ik vind van wel. Maar wel iets over de testtrack. Die Tizen app draait ook naar behoren hier. Gaat meer om distributie methode voor “early birds”. Zodra hij in de app store staat van samsung geen probleem. Ik zou het liefst met zoveel mogelijk apparaten testen, en dat zit er niet in. Voor Apple is dat beperkt tot een paar apparaten vanaf de 4e generatie. En of de een nu beter is dan de ander….. dat is persoonlijk. Ik wil gewoon dat het op elk platform goed draait naar tevredenheid van onze klanten. ;-) Wanneer word je ook klant Klapstoel?
                      Ik test op dit moment al een tijdje de android app van delta op mijn google tv 4k chromecast naar alle tevredenheid. Nu is mijn volgende vraag zijn er inmiddels ook al mogelijkheden om deze app voor de LG Tv te testen indien deze beschikbaar is uiteraard, heb namelijk zelf een LG TV dus vandaar deze vraag.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht

                        Ik test op dit moment al een tijdje de android app van delta op mijn google tv 4k chromecast naar alle tevredenheid. Nu is mijn volgende vraag zijn er inmiddels ook al mogelijkheden om deze app voor de LG Tv te testen indien deze beschikbaar is uiteraard, heb namelijk zelf een LG TV dus vandaar deze vraag.
                        Tizen…

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht

                          Ik test op dit moment al een tijdje de android app van delta op mijn google tv 4k chromecast naar alle tevredenheid. Nu is mijn volgende vraag zijn er inmiddels ook al mogelijkheden om deze app voor de LG Tv te testen indien deze beschikbaar is uiteraard, heb namelijk zelf een LG TV dus vandaar deze vraag.
                          WebOS met de nieuwe Delta app is nog niet veel over bekend en geen (makkelijke) manier om een test versies te distribueren. Zal er uiteindelijk ook wel komen verwacht ik.

                          Reageer


                          • Ik hoor dat de ondertiteling nu uit te schakelen is op de app voor de Apple TV.
                            Tevens moet het beeld erg netjes zijn.

                            Reageer


                            • Gisteren vreemde storing app was alles ineens kwijt, heb app verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd.

                              Toen was alles weer normaal.

                              Reageer


                              • Hier afgelopen dagen met androidTV app paar keer meegemaakt dat de app opeens naar andere zender overschakelt tijdens live kijken.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X