Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik denk dat ik te vroeg gejuicht heb; ik had gehoopt Delta TV op Google TV te kunnen testen. Dat is dus niet zo?

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
      Vast omdat ik je gemist heb, je later toegevoegd bent, kan allemaal. :-).gelukkig lees ik hier mee. Als je onze app een cijfer zou moeten geven op een schaal van 0 tot 10….. wat zou het zijn?

      fijn weekend!
      Laten we het op gemist houden, geen,probleem 😉

      Voor mij een 8 maar dat is omdat ik de app gebruik op de slaapkamer zonder dolby, 7:1 versterkers etc. Goede basis om op door te bouwen mijn inziens en maakt klanten onafhankelijk van de verbinding, zou voor mij de belangrijkste keuze zijn om van de coax af te gaan en volledig ip en iptv te gaan (en vanuit standpunten,ondersteuning en historie liefst met freedom)

      Mooi weekend en ga vooral zo door met je klanten betrekken :-)
      Laatst bewerkt door reddwarf; 21 Oct 2022, 19:38.

      Reageer


      • Koeba what’s up? Ik heb je toegevoegd toch? Anders even mailen als je ergens tegenaan loopt.

        Reageer


        • reddwarf thanks, zo denk ik er ook over. Al dat zout wat overal opgelegd wordt…. Voor een hamer is elk probleem een spijker 😊.

          Dank je. Zoals al eerder aangegeven zit achter dit forum niet een heel team. Ik doe het omdat ik jullie mening waardeer en ik er “gebruik” van maak om ons produkt beter te maken. Goed dat het opgemerkt wordt. Soms denk ik dat ik dat ik moet stoppen omdat er ook alleen maar reaguurders op dit forum zitten die de ander alleen uit de tent te lokken. Ondertussen kijk ik daar wel doorheen. 😉

          nogmaals fijn weekend.


          Reageer


          • Bordewolf het is meer de Samsung testtrack en beperkingen in devices die er voor zorgen dat testen van de Tizen app op zich laat wachten. Het is niet zo ontwikkeld als google en apple development. Ik heb je vorige week gemaild uit naam van ons mail adres maar ik ben bang dat deze niet is aangekomen. Ik zal nog een poging wagen later.

            Ook voor jou een fijn weekend.👍🏻

            Reageer


            • Wel jammer dat Tizen niet zo ontwikkeld is.
              Maar wat dan ook, niets kan tippen aan een Apple TV 4K. 👍

              Reageer


              • Ja precies, mooi voorbeeld. Je hoort mij niet zeggen dat Tizen niet ontwikkeld is. En dat mag je vinden uiteraard. Ik vind van wel. Maar wel iets over de testtrack. Die Tizen app draait ook naar behoren hier. Gaat meer om distributie methode voor “early birds”. Zodra hij in de app store staat van samsung geen probleem. Ik zou het liefst met zoveel mogelijk apparaten testen, en dat zit er niet in. Voor Apple is dat beperkt tot een paar apparaten vanaf de 4e generatie. En of de een nu beter is dan de ander….. dat is persoonlijk. Ik wil gewoon dat het op elk platform goed draait naar tevredenheid van onze klanten. ;-) Wanneer word je ook klant Klapstoel?
                Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 22 Oct 2022, 05:47.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                  Bordewolf het is meer de Samsung testtrack en beperkingen in devices die er voor zorgen dat testen van de Tizen app op zich laat wachten. Het is niet zo ontwikkeld als google en apple development. Ik heb je vorige week gemaild uit naam van ons mail adres maar ik ben bang dat deze niet is aangekomen. Ik zal nog een poging wagen later.

                  Ook voor jou een fijn weekend.👍🏻
                  Vreemd, ik heb gereageerd met de ID’s die noodzakelijk zijn. Ik heb alleen geen instructies omtvangen?

                  Reageer


                  • Dat klopt en heb ik gezien. Ik had al een vermoeden dat je mijn mail niet gekregen had toen ik je zag reageren dat je het jammer vond dat er niet nagedacht was over dolby digital in de app. Ik had je gemaild dat hier wel degelijk over nagedacht is. Zelfs door ondergetekende. Het is een bewuste keuze omdat we op dit moment aan 4 TV apps tegelijk werken en er keuzes gemaakt moeten worden. Ik mail je van de week opnieuw.

                    fijn weekend!

                    Reageer


                    • Apple TV Plus biedt de hoogste kwaliteit 4K-streams aan van de beschikbare streamingdiensten, zo blijkt uit testen. Lees hier meer.

                      Reageer


                      • mailtjes voor testen zijn niet afkomstig van een Delta mailadres maar van [email protected].

                        Dus je mag je spamfilter (instellingen) misschien wel controleren.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          mailtjes voor testen zijn niet afkomstig van een Delta mailadres maar van [email protected].

                          Dus je mag je spamfilter (instellingen) misschien wel controleren.
                          Staan ze niet in ….

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                            Dat klopt en heb ik gezien. Ik had al een vermoeden dat je mijn mail niet gekregen had toen ik je zag reageren dat je het jammer vond dat er niet nagedacht was over dolby digital in de app. Ik had je gemaild dat hier wel degelijk over nagedacht is. Zelfs door ondergetekende. Het is een bewuste keuze omdat we op dit moment aan 4 TV apps tegelijk werken en er keuzes gemaakt moeten worden. Ik mail je van de week opnieuw.

                            fijn weekend!
                            Ik wacht het af…. Jullie werken hard en echt kritiek zul je van mij niet zien, alleen opbouwend.
                            Door de kritiek van “nog niet” en “ duurt lang” moet je doorheen kijken. Jullie komen vanaf september 2021 stand van zaken toen van ver.
                            Jullie werken heel hard om de inhaalslag te maken en dat mag ook wel gezegd worden. Er is al zo veel aangepast in een jaar tijd!

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                              Koeba what’s up? Ik heb je toegevoegd toch? Anders even mailen als je ergens tegenaan loopt.
                              Foutje, ik heb 'm binnen en draaiend op de Chromecast. Ik miste meteen de radiokanalen die ik wel in de reguliere android-app heb. Verder tot nu toe hele dikke prima. Hij lijkt zelfs sneller dan de STB.

                              Reageer


                              • Nieuwe versies AppleTV app en AndroidTV TV app.

                                Vandaag gaan we een nieuwe versie van beide apps doorzetten. Procedure is hetzelfde als hierboven vermeld. Weer een behoorlijke lijst aan kleinere bugfixes weggepoetst voor beide platformen. In de versie van AndroidTV (v1.0.2 - 62) kan nu met CH_ en CH+ ook gebruikt worden als de video controls actief zijn. Voor Apple TV (v0.2.1-16) naast allerlei kleinere fixes, zou het ondertiteling issue moeten zijn opgelost en kan er juist gesorteerd worden in gemist.

                                Dit zouden wel eens versies kunnen zijn welke we publiek beschikbaar gaan maken als Bèta app. Benieuwd of jullie er ook zo over denken.
                                Veel kijkplezier!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X