Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Tizen is blijkbaar het meest lastige platform. Koop een Apple TV en je wilt nooit meer iets anders.
    Daar krijg je klapperende stoelen van. Ik hou het bij Samsung. Ik snap inderdaad niet waarom die distrubutie van die app zo lastig is.
    Jammer, want ik kan niet meetesten.

    Reageer


    • #92
      Ik heb geen grote hinder van de ondertiteling, dus ik zal bij deze app blijven, maar fijn dat het opgepakt wordt!
      Voor de rest geen bugs ontdekt tot nu toe!

      Reageer


      • #93
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Gisteravond vreemd, zat een opname te bekijken en die sprong eruit om half tien toen werd er teruggeschakeld naar Live TV NPO2.

        Kan natuurlijk toeval zijn omdat het vrij goed gaat.
        Helaas dus geen toeval, vanavond om 21:12 en 21:30 weer hetzelfde verhaal.

        Reageer


        • #94
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Helaas dus geen toeval, vanavond om 21:12 en 21:30 weer hetzelfde verhaal.
          Dat zal dan opgelost moeten worden. Maar jij kijkt precies op dat tijdstip opnames?

          Nog steeds benieuwd hoe het werkt op Tizen.... Die zal toch wel eerst getest moeten zijn voordat men uitrolt?

          Reageer


          • #95
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Dat zal dan opgelost moeten worden. Maar jij kijkt precies op dat tijdstip opnames?

            Nog steeds benieuwd hoe het werkt op Tizen.... Die zal toch wel eerst getest moeten zijn voordat men uitrolt?
            Ik zit 's avonds altijd opnames te bekijken en dan kijk ik op de klok wanneer het fout gaat.

            Reageer


            • #96
              Gemist loopt toch ook nog niet helemaal lekker, gisteravond rond kwart voor negen wou ik een uitzending van Omroep Zeeland terugkijken.

              Maar dit gaat niet dan springt hij eruit en is de bediening weg zodat je geen kanaal meer kan selecteren.

              Probeer je het op een later tijdstip nog een keer dan gaat het wel.

              Reageer


              • #97
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Gemist loopt toch ook nog niet helemaal lekker, gisteravond rond kwart voor negen wou ik een uitzending van Omroep Zeeland terugkijken.

                Maar dit gaat niet dan springt hij eruit en is de bediening weg zodat je geen kanaal meer kan selecteren.

                Probeer je het op een later tijdstip nog een keer dan gaat het wel.
                Er lijkt in dat tijdslot iets vreemd te gebeuren... En ik mag het niet zeggen wellicht, dit zijn ook de tijdsloten waarop we bij Dolby crappie beeld hadden en vastlopers.

                Wanneer mogen de Tizen-gebruikers testen?
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Oct 2022, 11:06.

                Reageer


                • #98
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Wel jammer dat daar niet ook meteen iets mee is gedaan.
                  Zo valt er altijd iets te klagen (behalve als het over geluid gaat).

                  Reageer


                  • #99
                    Vaak zijn die processors van die smart televisies niet zo sterk.
                    Je kan beter een Apple TV 4K kopen. De nieuwste versie die uitkomt begin november 2022 is ook nog eens goedkoper als zijn voorganger en beter met de A15 chip.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Vaak zijn die processors van die smart televisies niet zo sterk.
                      Je kan beter een Apple TV 4K kopen. De nieuwste versie die uitkomt begin november 2022 is ook nog eens goedkoper als zijn voorganger en beter met de A15 chip.
                      Ik zou een Samsung SmartTV nemen. Prima beeld en kwaliteit.

                      Reageer


                      • Met de app via Apple 4KTV gisteravond heel de avond tv gekeken. Zappen gaat lekker snel. Door het menu gaan eveneens. Ben geen missers in de app tegen gekomen tot nu toe. Het beeld is goed. Heb (nog) geen voorkeur voor wat betreft de beeldkwaliteit via de decoder (kamai 7x via glasvezel) of via de Apple 4KTV.
                        Ik heb een LG oled tv. Ben benieuwd hoe andere Apple 4KTV testers de beeldkwaliteit op het apparaat hebben ingesteld.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
                          Met de app via Apple 4KTV gisteravond heel de avond tv gekeken. Zappen gaat lekker snel. Door het menu gaan eveneens. Ben geen missers in de app tegen gekomen tot nu toe. Het beeld is goed. Heb (nog) geen voorkeur voor wat betreft de beeldkwaliteit via de decoder (kamai 7x via glasvezel) of via de Apple 4KTV.
                          Ik heb een LG oled tv. Ben benieuwd hoe andere Apple 4KTV testers de beeldkwaliteit op het apparaat hebben ingesteld.
                          Kijk dit zijn duidelijke ervaringen en volledig on-topic :-)

                          Er zitten hier ook een aantal mensen die de trollen aan het voeren zijn mbt de android/apple discussies en een ongeduldige tizen gebruiker, ik noem verder geen namen

                          Reageer


                          • De (eerste) evaluatie vind plaats.
                            Bijgevoegde bestanden
                            Laatst bewerkt door driepinter; 21 Oct 2022, 17:30.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              De (eerste) evaluatie vind plaats.
                              Hier niets ontvangen, misschien niet geinteresseerd in *kuch* kritische meldingen.

                              Reageer


                              • Vast omdat ik je gemist heb, je later toegevoegd bent, kan allemaal. :-).gelukkig lees ik hier mee. Als je onze app een cijfer zou moeten geven op een schaal van 0 tot 10….. wat zou het zijn?

                                fijn weekend!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X