Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Goedemiddag,
    Mooi dat er de afgelopen tijd een test heeft plaats gevonden voor gebruik van de interactieve tv app op Apple TV.

    Is deze test nu afgerond en is de interactieve tv app voor Apple TVnu ook beschikbaar voor alle klanten?
    Of kan ik mij nog aanmelden als tester?
    Ik kan de tv app helaas niet vinden in de Apple TV App store…

    ik hoor graag van jullie.

    mooie zondag!
    Laatst bewerkt door Maurice_2022; 30 Oct 2022, 12:52.

    Reageer


    • Hoi Maurice,

      De testen vinden nog steeds plaats. Ik test de app met de Apple 4Ktv. Ben er blij mee, werkt goed. Zolang de apps in de testfase zitten zijn deze nog niet beschikbaar in de stores. Geen idee of Delta nog meer testers kan gebruiken.

      Reageer


      • Hoi Egter, dank je wel voor je reactie!
        Dat klinkt hoopvol πŸ‘πŸ»

        delta team, willen jullie laten weten welke mogelijkheden er voor mij zijn?

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Maurice_2022 Bekijk bericht
          Hoi Egter, dank je wel voor je reactie!
          Dat klinkt hoopvol πŸ‘πŸ»

          delta team, willen jullie laten weten welke mogelijkheden er voor mij zijn?
          Even een paar dagen wachten. De testen gaan vrij goed, dus men zal spoedig een betaversie willen neerzetten (nog niet definitief, maar wel een voorloper die voor iedereen beschikbaar is)

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Even een paar dagen wachten. De testen gaan vrij goed, dus men zal spoedig een betaversie willen neerzetten (nog niet definitief, maar wel een voorloper die voor iedereen beschikbaar is)
            Dank je wel, ik zal het forum in de gaten houden.

            Reageer


            • Ik moet zeggen dat ik nu wel veel haperingen ervaart als in, goed beeld, lagere kwaliteit beeld en visa versa bij PSV-NEC op ESPN3. Ik weet niet of dat iets te maken heeft met de backbone, mijn router (unifi dream machine pro) of de app.

              Qua app zelf, geen klachten, geen bugs tegengekomen. Kan wat mij betreft breed uitgerold worden voor de test.

              Reageer


              • Een leuke toevoeging zou nog kunnen zijn het tonen van een preview tijdens het spoelen, dat mis ik nog wel een klein beetje.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Een leuke toevoeging zou nog kunnen zijn het tonen van een preview tijdens het spoelen, dat mis ik nog wel een klein beetje.
                  Eens, maar dit lijkt "nog" niet mogelijk. We richten ons voor nu op TizenOS en WebOS :-)
                  Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 31 Oct 2022, 18:31.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk bericht
                    Ik moet zeggen dat ik nu wel veel haperingen ervaart als in, goed beeld, lagere kwaliteit beeld en visa versa bij PSV-NEC op ESPN3. Ik weet niet of dat iets te maken heeft met de backbone, mijn router (unifi dream machine pro) of de app.

                    Qua app zelf, geen klachten, geen bugs tegengekomen. Kan wat mij betreft breed uitgerold worden voor de test.
                    Dank

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Even een paar dagen wachten. De testen gaan vrij goed, dus men zal spoedig een betaversie willen neerzetten (nog niet definitief, maar wel een voorloper die voor iedereen beschikbaar is)
                      Vanaf morgen voor AndroidTV inderdaad :-) , Apple duurt nog een paar dagen en daarna gaan we ons richten op TizenOS en WebOS ;-)

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Maurice_2022 Bekijk bericht
                        Goedemiddag,
                        Mooi dat er de afgelopen tijd een test heeft plaats gevonden voor gebruik van de interactieve tv app op Apple TV.

                        Is deze test nu afgerond en is de interactieve tv app voor Apple TVnu ook beschikbaar voor alle klanten?
                        Of kan ik mij nog aanmelden als tester?
                        Ik kan de tv app helaas niet vinden in de Apple TV App store…

                        ik hoor graag van jullie.

                        mooie zondag!
                        We beginnen met een publieke Bèta voor AndroidTV, kort daarna volgt onze Apple App :-)

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                          We beginnen met een publieke Bèta voor AndroidTV, kort daarna volgt onze Apple App :-)
                          Het worden heel drukke weken πŸ‘πŸ’ͺ

                          WK ?

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Het worden heel drukke weken πŸ‘πŸ’ͺ

                            WK ?
                            Linksom rechtsom, het heen en weer geflipper van erg goed naar prutsers doet mij wel zeer. Het kan wel dan niet persoonlijk zijn maar het wordt toch maar geroepen en is mijns inziens totaal nodeloos. Iedereen doet meer als zijn best....van hoog naar laag en omgekeerd. Zelf ben ik hier nog maar 2,5 jaar mee bezig en ik denk dat er genoeg verbeterd is en te verbeteren valt. Ik zal aan het einde van het jaar weer een wrap-up doen van wat we afgelopen jaar bewerkstelligd hebben. .En wat daarvoor gebeurd is? geen idee....toen was ik er niet. We hebben als bedrijf enorme ambities, en daarvoor moet gewerkt worden en waar gewerkt wordt....daar kan wel eens wat mis gaan. Maar om mensen nu prutsers te noemen? Zoals ik al zei: Voor een hamer is elk probleem een spijker.... Het leven is toch veel mooier als we het van de positieve kant bekijken en elkaar aanmoedigen om er nog iets mooier van te maken? En vwb UHD. Zodra er iets te melden valt....ben ik in de buurt.
                            Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 31 Oct 2022, 18:28.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                              Linksom rechtsom, het heen en weer geflipper van erg goed naar prutsers doet mij wel zeer. Het kan wel dan niet persoonlijk zijn maar het wordt toch maar geroepen en is mijns inziens totaal nodeloos. Iedereen doet meer als zijn best....van hoog naar laag en omgekeerd. Zelf ben ik hier nog maar 2,5 jaar mee bezig en ik denk dat er genoeg verbeterd is en te verbeteren valt. Ik zal aan het einde van het jaar weer een wrap-up doen van wat we afgelopen jaar bewerkstelligd hebben. .En wat daarvoor gebeurd is? geen idee....toen was ik er niet. We hebben als bedrijf enorme ambities, en daarvoor moet gewerkt worden en waar gewerkt wordt....daar kan wel eens wat mis gaan. Maar om mensen nu prutsers te noemen? Zoals ik al zei: Voor een hamer is elk probleem een spijker.... Het leven is toch veel mooier als we het van de positieve kant bekijken en elkaar aanmoedigen om er nog iets mooier van te maken? En vwb UHD. Zodra er iets te melden valt....ben ik in de buurt.
                              Ik heb al aangegeven niet jullie persoonlijk te bedoelen. Ben ik nu juist niet degene die het altijd en overal voor jullie opneemt en aangeeft dat er heel hard gewerkt wordt.Maar goed, ook mijn excuses voor de mensen die ik hiermee onterecht tegen het zere been heb geschopt. Het was te snel geroepen en inderdaad niet goed. Wanneer ik fout zit, haal ik balzeil.

                              Zoals ik al zei, ik blijf goede hoop houden, WK is nog niet begonnen, de bal is rond, 11 tegen 11. De uitslag kan nog alle kanten op tot Delta gaat aangeven het niet te gaan leveren. En mijn oprechte excuses dat ik te voorbarig was in mijn (hopenlijk) onterechte teleurstelling na het artikel van TotaalTV.

                              Het signaal is er al, maar mijn tip voor ESPN UHD als voorloper was zo gek nog niet, maar we gaan het horen wanneer het zo ver is.

                              Gewoon doorzetten met zijn allen πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 Oct 2022, 18:44.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Ik heb al aangegeven niet jullie persoonlijk te bedoelen. Ben ik nu juist niet degene die het altijd en overal voor jullie opneemt en aangeeft dat er heel hard gewerkt wordt. Maar goed, ook mijn excuses voor de mensen die ik hiermee onterecht tegen het zere been heb geschopt.

                                Zoals ik al zei, ik blijf goede hoop houden, WK is nog niet begonnen, de bal is rond, 11 tegen 11. De uitslag kan nog alle kanten op tot Delta gaat aangeven het niet te gaan leveren. En mijn oprechte excuses dat ik te voorbarig was in mijn (hopenlijk) onterechte teleurstelling na het artikel van TotaalTV.

                                Het signaal is er al, maar mijn tip voor ESPN UHD als voorloper was zo gek nog niet.
                                Goed dat je hier op terug komt! Mooi! We maken er iets mooi van. En ik begrijp dat het soms prettig is om even te ventileren op een of ander forum. Ik ben er van overtuigd dat het artikel van Jarco is ontstaan oa. door de discussies hier op het forum, dus laten we het zo helder mogelijk houden en er zelf geen invulling aan geven? Ik ken ESPN UHD, Ziggosport uitzendingen in 4K, Love Nature en wat onze concullega's doen op dit gebied. Het is niet een kwestie van niet willen, niet kunnen, of niet doen....maar meer van wanneer. We zijn tenslotte ook nog 8Gb/s verbindingen aan het realiseren voor onze klanten. Dat doen die anderen dan weer niet....het is alweer een ouwetje, maar ik voel mijzelf nog steeds geΓ―nspireerd door deze commercial ;-)

                                Geduld.
                                 

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X