Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Klapstoel kom er maar in....šŸ¤£

    Reageer


    • 8 Gbps is op dit moment puur voor de buhne.
      Van UHD met HDR genieten mensen echt.
      Dus als er keuzes gemaakt moeten worden zou ik het wel weten.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        8 Gbps is op dit moment puur voor de buhne.
        Van UHD met HDR genieten mensen echt.
        Dus als er keuzes gemaakt moeten worden zou ik het wel weten.
        Geduld is een schone zaak. Ik lees nog steeds niet dat het NIET gaat gebeuren, niet mogelijk is etc,
        Ik zal eerlijk zijn: nee is ook een duidelijk antwoord, maar zo ik het lees staat de deur op een kier, dus eens met Klapstoel opentrappen die deur.

        Gooi die deur van 8Gbps maar even tijdelijk dicht,
        Je blijft hoe dan ook als klant van Delta het gevoel houden dat Sinterklaas je huisje elke keer voorbij gaat.
        En dan komt Sinterklaas ook nog eens vlak voor het WK aan. Dag heur!

        Laat het dit keer voor een keer eens wel gebeuren, maak ons blij! šŸ«¶

        En lukt het echt niet, kom dan maar met de zure appel, beter dan 3 weken goede hoop houden en op de voorlaatste dag horen dat het niet gaat gebeuren.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 Oct 2022, 23:58.

        Reageer


        • DELTA-TV-team
          Ik zie hem - de publieke beta - nog niet staan de (Android TV) store, onder welk naam wordt hij gepubliceerd ?

          Gewoon onder de bestaande naam : DELTA Interactieve TV waarbij dan gekozen kan worden voor installatie op meerdere apparaten ?
          Laatst bewerkt door driepinter; 1 Nov 2022, 10:13.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            DELTA-TV-team
            Ik zie hem - de publieke beta - nog niet staan de (Android TV) store, onder welk naam wordt hij gepubliceerd ?

            Gewoon onder de bestaande naam : DELTA Interactieve TV waarbij dan gekozen kan worden voor installatie op meerdere apparaten ?
            Klopt :-). om 11 uur drukken we op de knop en dan moeten er nog wat goedkeuringen gebeuren door Google. DELTA TV.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

              Klopt :-). om 11 uur drukken we op de knop en dan moeten er nog wat goedkeuringen gebeuren door Google. DELTA TV.
              Heel mooi, ik ga snel tv weer activeren op m'n abonnement om te testen.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                Klopt :-). om 11 uur drukken we op de knop en dan moeten er nog wat goedkeuringen gebeuren door Google. DELTA TV.
                Helaas, na twee dagen is deze nog steeds niet zichtbaar in de Google store.

                Is er iets tussen gekomen ?

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Helaas, na twee dagen is deze nog steeds niet zichtbaar in de Google store.

                  Is er iets tussen gekomen ?
                  Nee hoor. In dit stadium zijn we volledig afhankelijk van Google en Apple. We wachten met z'n allen ;-)

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                    Nee hoor. In dit stadium zijn we volledig afhankelijk van Google en Apple. We wachten met z'n allen ;-)
                    Hij komt nu voor iedereen beschikbaar? Onder welke naam kunnen we hem vinden in de App Store? Gewoon Delta TV?

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                      Hij komt nu voor iedereen beschikbaar? Onder welke naam kunnen we hem vinden in de App Store? Gewoon Delta TV?
                      Tizen komt een week of twee later?

                      Dus nog niet voor iedereen!

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Tizen komt een week of twee later?

                        Dus nog niet voor iedereen!
                        Ok, maar ik bedoel voor de Apple TV

                        Vind het al heel wat dat ze voor Tizen bezig zijn moet ik zeggen, buggy platform voor trage TV's.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Tizen komt een week of twee later?

                          Dus nog niet voor iedereen!
                          Die 2 weken zou ik niet vanuit gaan. Er is nog niks gelost over dat de Tizen development al gestart is, enkel dat er nog uitgezocht moet worden hoe de test procedure uitgevoerd moet worden

                          De publieke test van Android/Apple duurde hier al meer dan een maand. Tel daar nog research tijd bij, en mogelijk nog een ontwikkeltraject, dan heb je het over 1,5 tot 3 maanden.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door MrSplinter Bekijk bericht

                            Die 2 weken zou ik niet vanuit gaan. Er is nog niks gelost over dat de Tizen development al gestart is, enkel dat er nog uitgezocht moet worden hoe de test procedure uitgevoerd moet worden

                            De publieke test van Android/Apple duurde hier al meer dan een maand. Tel daar nog research tijd bij, en mogelijk nog een ontwikkeltraject, dan heb je het over 1,5 tot 3 maanden.
                            Ik zit/zat in de Tizentestā€¦. Tizen wordt een publieke beta die binnen nu en twee weken komt voor zover ik weet.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Nov 2022, 22:58.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Ik zit/zat in de Tizentestā€¦. Tizen wordt een publieke beta die binnen nu en twee weken komt voor zover ik weet.
                              Dan heb ik niks gezegd


                              Overigens, ik heb nu Delta TV weer een paar dagen actief en ik denk dat ik het toch niet ga gebruiken Ik dacht dat de kosten 5,- pm waren, maar dit is inmiddels verhoogd naar 8,-. wat het zowat gelijk maakt aan NLziet. Delta TV heeft meer zenders icm mijn mobiel abonnement (die ik nooit bekijk), maar NLziet heeft ook de content van Npoplus en Kijk. Waardoor je dus "onbeperkt" kunt terugkijken ipv 2 weken.

                              Ik ga nog wel de app mee testen van de maand.

                              Reageer


                              • Deze app moet toch ook werken op de chromecast met google tv? Want we zijn al ruim over de eerder genoemde 48 uur heen en ik kan hem nog steeds niet vinden.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X