Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door bruinsmm Bekijk bericht
    Ik heb de app al geinstalleerd, maar kan het niet testen , omdat ik geen inloggegevens heb.
    Hier dan het bewijs onder instellingen (het tandwieltje).
    Bijgevoegde bestanden

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ik hoef er niet naar te kijken, maar de lipsync op kanaal 13 Fox is niet erg best op Android TV heb ik vanavond gezien.

      Geluid loopt flink achter.
      Dat ligt niet aan de app maar aan Fox

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Dat ligt niet aan de app maar aan Fox
        Dat is geen waar, want wanneer ik via de coaxkabel kijk loopt beeld en geluid wel gelijk (synchroon).

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Dat is geen waar, want wanneer ik via de coaxkabel kijk loopt beeld en geluid wel gelijk (synchroon).
          Op de decoder is het ook out of sync. Coax is een ander verhaal.

          Reageer


          • DELTA AppleTV app :-) https://apps.apple.com/nl/app/delta-...atform=appleTV -> DELTA Interactieve TV app
            Bijgevoegde bestanden
            Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 8 Nov 2022, 12:20.

            Reageer


            • DELTA-TV-team Wellicht niet de juiste plek, maar omdat er voor Caiway niet echt een forum is toch de vraag even hier. Kunnen jullie ook iets aangeven over doorlooptijden van de Apple TV app voor Caiway?

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                DELTA AppleTV app :-) https://apps.apple.com/nl/app/delta-...atform=appleTV -> DELTA Interactieve TV app
                @DELTA-TV-team Hoe kan ik als Caiway gebruiker inloggen? de Caiway inloggegeven werken n.l. niet !

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                  @DELTA-TV-team Hoe kan ik als Caiway gebruiker inloggen? de Caiway inloggegeven werken n.l. niet !
                  Dat klopt. Het is ook de DELTA Apple TV app. De Caiway Smart TV app zal later volgen. Zodra dit bekend is zal ik dat o.a. ook hier melden.

                  Reageer


                  • Zou ik mee kunnen testen met de LG WebOs jullie hebben mij gegevens nog van de vorige keer met de Android TV test waar ik aan mee heb gedaan met mijn Google TV Chromecast 4k.

                    Reageer


                    • Moet ik nu de publieke versie downloaden ipv via TestFlight, of lopen die versies gewoon gelijk en update die automatisch?

                      Reageer


                      • Is bekend wanneer de volgende testversie voor Tizen beschikbaar is?

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk bericht
                          Moet ik nu de publieke versie downloaden ipv via TestFlight, of lopen die versies gewoon gelijk en update die automatisch?
                          Ik heb geen verstand van Apple producten, maar hier staat :

                          When the testing period is over, you'll no longer be able to open the beta build.
                          To install the App Store version of the app, download or purchase the app from the App Store.


                          https://testflight.apple.com/

                          Dat zou dus betekenen dat je moet overschakelen.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Is bekend wanneer de volgende testversie voor Tizen beschikbaar is?
                            Ben jij toevallig misschien ook op de hoogte of er ook al een testversie is voor LG WebOs beschikbaar is om te mogen testen net als jij bij Tizen heb gedaan Bordewolf?

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht

                              Ben jij toevallig misschien ook op de hoogte of er ook al een testversie is voor LG WebOs beschikbaar is om te mogen testen net als jij bij Tizen heb gedaan Bordewolf?
                              Dat weet alleen DELTA-TV-team

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                                Goed om het een beetje On-topic te houden inderdaad. Hoe zijn ondertussen de ervaringen? Volgende week krijgen we een nieuwe versie van de apps geleverd. Deze gaan we testen en wanneer ok zullen we deze ook jullie kant op sturen. Vooralsnog zie ik hier voornamelijk goede berichten. Dat stemt me goed 👍🏼.

                                fijn weekend!
                                Ik heb de app op de Sony Bravia geïnstalleerd. De zenders worden niet ingeladen. Wel verschijnt het programmaoverzicht ( de gids). Als ik een programma aanklik wordt het scherm blauw. Er volgt geen programma.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X