Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door JB22_ Bekijk bericht
    Ik kwam per toeval uit op dit topic,... Leuk weer een provider die een TV-app aanbied voor Google tv enzo! Handig voor onze sony's 😬 had de app ff gedownload, ondanks ik er niks mee kan, ziet die er wel degelijk uit. En waar mogelijk lijkt die vrij vlot te werken. Leuke interface en erg duidelijk waar je eea kunt vinden. Er zijn providers die het al slechter hebben haha.
    ​​​​​​
    Echter,... Delta is letterlijk in september met de eerste schep begonnen te graven in mijn regio/woonplaats,.. Tijdens de campagne hadden wij gekozen voor Caiway. Nu Delta/Caiway zo'n beetje hetzelfde is. Komt Caiway dan ook met eenzelfde tv app tzt? Anders moet ik komend jaar nog een jaartje geduld hebben.

    Dan zou het allermooiste ook zijn dat je een abbo kunt kiezen met internet en App only ipv een losse tv ontvanger. Net als T-Mobile heeft en wat bij Ziggo ook kan. KPN hoef je niet te vragen, die blijven vasthouden aan tv kijken waarbij je sowieso een ontvanger moet afnemen... Zelfs als je alleen via de tv app wilt kijken,... Ik heb namelijk een hekel gekregen voor losse tv-ontvangers,.. Vind dat niet meer van deze tijd. Nu krijg ik er wel eentje in de loop van volgend jaar. Maar veel zal die toch niet worden gebruikt,... Nieuwe aanbieder in onze regio gewoon even een kans geven, dus dan is het niet zo heel erg nog.

    Geen idee of het al in de app zit maar een 'Dark-Mode' zou mij ook nog wel prettig lijken.
    Caiway wordt ook getest zie :

    Chromecast met Google TV nu officieel in Nederland, tijd voor een native app - ZeelandNet Serviceforum

    Laatst bewerkt door driepinter; 6 Nov 2022, 08:27.

    Reageer


    • Ojah scherp 👍🏻

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door JB22_ Bekijk bericht
        Ik kwam per toeval uit op dit topic,... Leuk weer een provider die een TV-app aanbied voor Google tv enzo! Handig voor onze sony's 😬 had de app ff gedownload, ondanks ik er niks mee kan, ziet die er wel degelijk uit. En waar mogelijk lijkt die vrij vlot te werken. Leuke interface en erg duidelijk waar je eea kunt vinden. Er zijn providers die het al slechter hebben haha.
        ​​​​​​
        Echter,... Delta is letterlijk in september met de eerste schep begonnen te graven in mijn regio/woonplaats,.. Tijdens de campagne hadden wij gekozen voor Caiway. Nu Delta/Caiway zo'n beetje hetzelfde is. Komt Caiway dan ook met eenzelfde tv app tzt? Anders moet ik komend jaar nog een jaartje geduld hebben.

        Dan zou het allermooiste ook zijn dat je een abbo kunt kiezen met internet en App only ipv een losse tv ontvanger. Net als T-Mobile heeft en wat bij Ziggo ook kan. KPN hoef je niet te vragen, die blijven vasthouden aan tv kijken waarbij je sowieso een ontvanger moet afnemen... Zelfs als je alleen via de tv app wilt kijken,... Ik heb namelijk een hekel gekregen voor losse tv-ontvangers,.. Vind dat niet meer van deze tijd. Nu krijg ik er wel eentje in de loop van volgend jaar. Maar veel zal die toch niet worden gebruikt,... Nieuwe aanbieder in onze regio gewoon even een kans geven, dus dan is het niet zo heel erg nog.

        Geen idee of het al in de app zit maar een 'Dark-Mode' zou mij ook nog wel prettig lijken.
        Volgems mij is de Caiway tvapp ook beschikbaar gesteld.

        Reageer


        • Nee hoor. Alleen voor de eerste testers. Hoe kom je daar bij?

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
            Nee hoor. Alleen voor de eerste testers. Hoe kom je daar bij?
            Ok. Mijn fout, ik dacht dat die apps gelijk op gingen…. Alleen kleur en logoverschil.
            Maar ik zei al:volgens mij, dat duidt al enige twijfel aan. Maar excuus, ik zit er naast. 😳

            Reageer


            • Wordt de android/google tv app automatisch geupdatet?

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Wordt de android/google tv app automatisch geupdatet?
                Nee, je moet dus eerst de oude Android TV test versie verwijderen en daarna deze publieke beta er opnieuw op installeren.

                Instellingen > Apps > Alle Apps bekijken > DELTA AndroidTV test > Verwijderen

                Toekomstige updates zullen dan weer wel automatisch gebeuren.

                Het is nu ook : https://koppeltv.delta.nl
                Laatst bewerkt door driepinter; 6 Nov 2022, 09:10.

                Reageer


                • Hij staat in de store
                  https://play.google.com/store/apps/d...m.nep.delta.tv

                  Reageer


                  • Is er al een testplek beschikbaar om LG WebOs te kunnen testen? heb vorige keer ook mee gedaan met de Android TV test met mijn Google TV Chromecast 4k. Zou mij hier graag voor willen aanmelden aangezien ik zelf een LG TV heb.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Nee, je moet dus eerst de oude Android TV test versie verwijderen en daarna deze publieke beta er opnieuw op installeren.

                      Instellingen > Apps > Alle Apps bekijken > DELTA AndroidTV test > Verwijderen

                      Toekomstige updates zullen dan weer wel automatisch gebeuren.

                      Het is nu ook : https://koppeltv.delta.nl
                      Gedaan, maar ik had blijkbaar toch de laatste versie. Versienummer bleef hetzelfde met 62 op het eind.

                      Reageer


                      • Koeba
                        ​​​​​​​Dat klopt precies alleen word hij nu wel automatisch geüpdatet.

                        Reageer


                        • Ik hoorde dat Delta nu ook een Android TV app heeft uitgebracht. Delta is nog niet beschikbaar in mijn woonplaats Enschede. Graag zou ik de app willen uitproberen, want ik ben niet tevreden met de KPN app. Belangrijk voor mij is of de app ondertiteling ondersteunt. Ik heb de helpdesk gevraagd of ik de app mocht testen. Dat kon niet. Jammer. Ik kon wel iemand vragen die in Delta gebied woont om de inloggevens te lenen. Vind dat wel omslachtig allemaal.Bij NLZIET heb je namelijk een mogelijkheid om paar dagen uit te proberen.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door bruinsmm Bekijk bericht
                            Ik hoorde dat Delta nu ook een Android TV app heeft uitgebracht. Delta is nog niet beschikbaar in mijn woonplaats Enschede. Graag zou ik de app willen uitproberen, want ik ben niet tevreden met de KPN app. Belangrijk voor mij is of de app ondertiteling ondersteunt. Ik heb de helpdesk gevraagd of ik de app mocht testen. Dat kon niet. Jammer. Ik kon wel iemand vragen die in Delta gebied woont om de inloggevens te lenen. Vind dat wel omslachtig allemaal.Bij NLZIET heb je namelijk een mogelijkheid om paar dagen uit te proberen.
                            Ja er zit ondertiteling op voor doven en slechthorenden.

                            Hij valt ook te installeren zonder inloggegevens op :

                            https://play.google.com/store/apps/d...m.nep.delta.tv

                            Reageer


                            • Ik hoef er niet naar te kijken, maar de lipsync op kanaal 13 Fox is niet erg best op Android TV heb ik vanavond gezien.

                              Geluid loopt flink achter.

                              Reageer


                              • Ik heb de app al geinstalleerd, maar kan het niet testen , omdat ik geen inloggegevens heb.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X