Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chromecast met Google TV nu officieel in Nederland, tijd voor een native app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Wellicht dat je op je mobiel Delta webTV kunt openen en die via Chromecast of Airplay naar je TV sturen. Heb je geen app voor nodig
    Dat is een dirty workaround

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Dat zal heel weinig uitmaken Chromecast 4 gebruikt altijd nog 7,5W en de Kamai (7X) 7W maximum, fully equipped.
      Even aangenomen dat er dan ook een native Androidapp/Tizenapp komt dan is het stroomverbruik wel lager.
      Het is zeer wenselijk, maar Delta hult zich al jaren in stilzwijgen. DELTA-TV-team

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Even aangenomen dat er dan ook een native Androidapp/Tizenapp komt dan is het stroomverbruik wel lager.
        Het is zeer wenselijk, maar Delta hult zich al jaren in stilzwijgen. DELTA-TV-team
        Zeer wenselijk....dat is wel beetje groter dan het waarschijnlijk is.

        Reageer


        • #19
          met iptv is het probleem toch opgelost.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Even aangenomen dat er dan ook een native Androidapp/Tizenapp komt dan is het stroomverbruik wel lager.
            Het is zeer wenselijk, maar Delta hult zich al jaren in stilzwijgen. DELTA-TV-team
            Het is soms beter met alle vrije interpretaties hier op het forum om er iets over te roepen als het relevant is/wordt en er daadwerkelijk iets over te melden is.:-)

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

              Het is soms beter met alle vrije interpretaties hier op het forum om er iets over te roepen als het relevant is/wordt en er daadwerkelijk iets over te melden is.:-)
              Dan wachten we tot alles getest is en goed bevonden 😋😉. Waar ik mijn hand voor in het vuur durf te steken is dat Delta niet helemaal gek is en wel degelijk met de ontwikkeling bezig is. Kijk ook maar naar de 4K mogelijkheden, Als dat via de decoder zo lastig is, dan is dit een betere alternatieve optie.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Dan wachten we tot alles getest is en goed bevonden 😋😉. Waar ik mijn hand voor in het vuur durf te steken is dat Delta niet helemaal gek is en wel degelijk met de ontwikkeling bezig is. Kijk ook maar naar de 4K mogelijkheden, Als dat via de decoder zo lastig is, dan is dit een betere alternatieve optie.

                Dank jullie wel! Aanmelden via de mail is vanaf dit moment gesloten
                Nou Bordewolf .....eigenlijk willen we vragen om klanten met ons mee te testen :-) En dat gaan we ook doen. Aankomende periode zullen we een aantal Interactieve TV klanten van zowel DELTA als Caiway gaan benaderen met de vraag of zij met ons willen mee testen, ervaringen willen delen over de apps welke we beschikbaar willen stellen voor test. De selectie van deze klanten is in gang gezet, maar om zeker te zijn dat ik een aantal enthousiaste gebruikers van dit forum en onze Interactieve TV dienst niet ga vergeten of uitsluiten, wil ik jullie voor een korte periode de gelegenheid geven om je hiervoor vooraf aan te melden. Je zal dan meegenomen worden in de uiteindelijke mailing en worden uitgenodigd om te testen.
                .
                Een soort voorinschrijving dus, totdat ik de deur dicht zet. We beginnen met de DELTA TV app en Caiway TV app voor Android TV (o.a. Google tv mijn daily driver ;-), Sony, en Philips) en Apple TV (vanaf 4e generatie).

                Deze vroegtijdige manier van aanmelden is beperkt beschikbaar dus wees er snel bij. (hooguit een paar dagen afhankelijk van het aantal aanmeldingen, en ik zal hier aangeven wanneer het stopt)

                Dus, ben je DELTA of Caiway Interactieve TV klant? Wil je graag mee testen en ons product continu helpen verbeteren?

                Stuur een mail naar [email protected] of [email protected] met daarin de volgende gegevens:

                Onderwerp: Ja , ik wil tv apps testen!
                Naam:
                Klantnummer:
                Jouw apparaat waar je op wilt testen:
                Dank jullie wel! Aanmelden via de mail is vanaf dit moment gesloten
                Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 9 Sep 2022, 10:54.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                  Nou Bordewolf .....eigenlijk willen we vragen om klanten met ons mee te testen :-) En dat gaan we ook doen. Aankomende periode zullen we een aantal Interactieve TV klanten van zowel DELTA als Caiway gaan benaderen met de vraag of zij met ons willen mee testen, ervaringen willen delen over de apps welke we beschikbaar willen stellen voor test. De selectie van deze klanten is in gang gezet, maar om zeker te zijn dat ik een aantal enthousiaste gebruikers van dit forum en onze Interactieve TV dienst niet ga vergeten of uitsluiten, wil ik jullie voor een korte periode de gelegenheid geven om je hiervoor vooraf aan te melden. Je zal dan meegenomen worden in de uiteindelijke mailing en worden uitgenodigd om te testen.
                  .
                  Een soort voorinschrijving dus, totdat ik de deur dicht zet. We beginnen met de DELTA TV app en Caiway TV app voor Android TV (o.a. Google tv mijn daily driver ;-), Sony, en Philips) en Apple TV (vanaf 4e generatie).

                  Deze vroegtijdige manier van aanmelden is beperkt beschikbaar dus wees er snel bij. (hooguit een paar dagen afhankelijk van het aantal aanmeldingen, en ik zal hier aangeven wanneer het stopt)

                  Dus, ben je DELTA of Caiway Interactieve TV klant? Wil je graag mee testen en ons product continu helpen verbeteren?

                  Stuur een mail naar [email protected] of [email protected] met daarin de volgende gegevens:

                  Onderwerp: Ja , ik wil tv apps testen!
                  Naam:
                  Klantnummer:
                  Jouw apparaat waar je op wilt testen:
                  Applaus volgt 🙌🙌👍

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                    Nou Bordewolf .....eigenlijk willen we vragen om klanten met ons mee te testen :-) En dat gaan we ook doen. Aankomende periode zullen we een aantal Interactieve TV klanten van zowel DELTA als Caiway gaan benaderen met de vraag of zij met ons willen mee testen, ervaringen willen delen over de apps welke we beschikbaar willen stellen voor test. De selectie van deze klanten is in gang gezet, maar om zeker te zijn dat ik een aantal enthousiaste gebruikers van dit forum en onze Interactieve TV dienst niet ga vergeten of uitsluiten, wil ik jullie voor een korte periode de gelegenheid geven om je hiervoor vooraf aan te melden. Je zal dan meegenomen worden in de uiteindelijke mailing en worden uitgenodigd om te testen.
                    .
                    Een soort voorinschrijving dus, totdat ik de deur dicht zet. We beginnen met de DELTA TV app en Caiway TV app voor Android TV (o.a. Google tv mijn daily driver ;-), Sony, en Philips) en Apple TV (vanaf 4e generatie).

                    Deze vroegtijdige manier van aanmelden is beperkt beschikbaar dus wees er snel bij. (hooguit een paar dagen afhankelijk van het aantal aanmeldingen, en ik zal hier aangeven wanneer het stopt)

                    Dus, ben je DELTA of Caiway Interactieve TV klant? Wil je graag mee testen en ons product continu helpen verbeteren?

                    Stuur een mail naar [email protected] of [email protected] met daarin de volgende gegevens:

                    Onderwerp: Ja , ik wil tv apps testen!
                    Naam:
                    Klantnummer:
                    Jouw apparaat waar je op wilt testen:
                    Verzonden! Ik doe graag mee aan de test!

                    Reageer


                    • #25
                      Komt er ook nog een App voor LG Webos?

                      Reageer


                      • #26
                        Tizen van Samsung zou fijn zijn.

                        Reageer


                        • #27
                          Binnenkort waarschijnlijk 6 oktober komt er alweer eer nieuwe Chromecast uit met Android TV dus daarmee wordt dit platform de beste keuze voor een native app.

                          'Google brengt binnenkort een goedkopere Chromecast uit voor 40 euro' - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

                          En dus geen Tizen of Webos.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Tizen van Samsung zou fijn zijn.
                            Die moet werken.... ik heb me opgegeven en ik heb Tizen van Samsung en de meeste 4K/UHD tv's van Samsung hebben Tizen

                            Reageer


                            • #29
                              Tizen moet werken?

                              Ik lees hierboven namelijk het volgende;

                              We beginnen met de DELTA TV app en Caiway TV app voor Android TV (o.a. Google tv mijn daily driver ;-), Sony, en Philips) en Apple TV (vanaf 4e generatie).

                              Dus hoe jij erop komt dat Tizen moet werken ?
                              Ik lees alleen Android tv en Apple tv

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                                Tizen moet werken?

                                Ik lees hierboven namelijk het volgende;

                                We beginnen met de DELTA TV app en Caiway TV app voor Android TV (o.a. Google tv mijn daily driver ;-), Sony, en Philips) en Apple TV (vanaf 4e generatie).

                                Dus hoe jij erop komt dat Tizen moet werken ?
                                Ik lees alleen Android tv en Apple tv
                                Bij mijn weten zorgt Samsung er voor dat de app ook draait op Tizen. In elk geval zal Delta dat vragen.
                                In principe kan een Android App ook op Tizen draaien.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X