Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chromecast met Google TV nu officieel in Nederland, tijd voor een native app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Voordat het sentiment omslaat zoals in al die andere draadjes hier wat antwoorden, en dat moeten we niet hebben natuurlijk, want dit is leuk :-) :

    1) We beginnen met AndroidTV en tvOS te testen met Interactieve TV klanten. Vandaar dat ik die als eerste noem. Apple en Google hebben best wel een volwassen testrackmethode om zowel intern en extern te testen.
    2) Het plan is om ook Tizen (voor Samsung) extern te testen, echter dit proces lijkt mogelijk iets omslachtiger en beperkt in aantallen. Dus we bekijken wat mogelijk is.
    3) Naast bovenstaande zijn we WebOS intern aan het testen. LG voorziet niet in een handige manier voor klanten om te testen.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Bij mijn weten zorgt Samsung er voor dat de app ook draait op Tizen. In elk geval zal Delta dat vragen.
      In principe kan een Android App ook op Tizen draaien.
      Er zijn wel wat mogelijkheden om TV apps te "porten", maar qua techniek liggen TV Apps voor Tizen en WebOS het dichtst bij elkaar. AndroidTV en tvOS hebben wel een specifiek framework.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

        Er zijn wel wat mogelijkheden om TV apps te "porten", maar qua techniek liggen TV Apps voor Tizen en WebOS het dichtst bij elkaar. AndroidTV en tvOS hebben wel een specifiek framework.
        Hou er rekening mee dan het grote gros van Samsung tv’s vanaf 2019 Tizen aan boord hebben en dat Samsung marktleider is.
        Ook ik heb Tizen aan boord, zelf even nagekeken, want ik had AndroidTv verwacht. Maar hoe dan ook, keep us posted!

        Reageer


        • #34
          Samsung heeft nooit Android tv( nu Google tv) gehad

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
            Samsung heeft nooit Android tv( nu Google tv) gehad
            Klopt zie ik nu ook, Samsung is bovendien martktleider

            Reageer


            • #36
              Ook al zou Samsung marktleider zijn, Google tv wordt door veel fabrikanten gebruikt en zou wat aantallen meer mensen kunnen bereiken. Ziggo heeft ook zijn Ziggo go app voor Apple tv en Google tv en heeft tot op heden ook Webos en Tizen gepasseerd.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                Ook al zou Samsung marktleider zijn, Google tv wordt door veel fabrikanten gebruikt en zou wat aantallen meer mensen kunnen bereiken. Ziggo heeft ook zijn Ziggo go app voor Apple tv en Google tv en heeft tot op heden ook Webos en Tizen gepasseerd.
                https://community.ziggo.nl/t5/Archie.../402931/page/2

                Men klaagt steen en been hierover. Dus zo goed doet Ziggo dit niet.
                KPN app is wel beschikbaar, T-Mobile die de app afneemt van de leverancier van Delta is ook beschikbaar op Tizen,
                Ziggo loopt ver achter in deze, dus zeker geen vergelijkingsmateriaal.

                Reageer


                • #38
                  Als je niet wilt wachten totdat er een app beschikbaar komt voor Tizen kan je altijd nog een Apple tv kastje kopen.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Hou er rekening mee dan het grote gros van Samsung tv’s vanaf 2019 Tizen aan boord hebben en dat Samsung marktleider is.
                    Ook ik heb Tizen aan boord, zelf even nagekeken, want ik had AndroidTv verwacht. Maar hoe dan ook, keep us posted!
                    Dat hebben we ook gedaan, en daarom hebben we ook een Tizen TV app zoals ik hierboven heb vermeld.

                    Reageer


                    • #40
                      Dank jullie wel! Aanmelden via de mail is vanaf dit moment gesloten. Inmiddels hebben we genoeg aanmeldingen. Ik zal jullie wanneer jullie Interactieve TV afnemen op basis van het ingestuurde klantnummer toevoegen aan de lijst met uitnodigingen. Planning is dat deze ergens in de komende 2 weken zal worden uitgestuurd.



                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                        Als je niet wilt wachten totdat er een app beschikbaar komt voor Tizen kan je altijd nog een Apple tv kastje kopen.
                        🤔 volgens mijn begin dit topic er mee dat we juist geen extra onnodig stroomverbruik meer willen.
                        Maar ik waardeer de tip, maar geen optie voor mij. Mijn TV ondersteund overigens ook casten vanaf een apple device, dus dat zou een zeer onnodige aanschaf zijn voor mij. De wens is alles via een tv app.

                        Reageer


                        • #42
                          Oh, goed nieuws dit! Jammer dat ik een weekje niet op het forum heb gezeten (op dit moment is de kabelverbinding in de straat heel slecht en valt internet steeds uit ) en ik niet mee doe met de beta test. Mocht er toch een plaatsje zijn voor een Nvidia Shield TV gebruiker

                          Reageer


                          • #43
                            Is de kabelverbinding al weer op orde, MrSplinter?

                            Reageer


                            • #44
                              Jemig, te laat gelezen dit Is er nog kans dat ik mee kan testen? * kijkt lief*

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                                Voordat het sentiment omslaat zoals in al die andere draadjes hier wat antwoorden, en dat moeten we niet hebben natuurlijk, want dit is leuk :-) :

                                1) We beginnen met AndroidTV en tvOS te testen met Interactieve TV klanten. Vandaar dat ik die als eerste noem. Apple en Google hebben best wel een volwassen testrackmethode om zowel intern en extern te testen.
                                2) Het plan is om ook Tizen (voor Samsung) extern te testen, echter dit proces lijkt mogelijk iets omslachtiger en beperkt in aantallen. Dus we bekijken wat mogelijk is.
                                3) Naast bovenstaande zijn we WebOS intern aan het testen. LG voorziet niet in een handige manier voor klanten om te testen.
                                Zijn overigens alle tv zenders beschikbaar via deze Smart TV apps of is het slechts een bepaalde selectie ?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X