Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Als het goed is zijn vandaag voor onze test App op tvOS (AppleTV 4e generatie) voor Caiway en DELTA de handleidingen verstuurd om te installeren. Hoewel zeker nog niet zover als onze AndroidTV app, zijn we uiteraard benieuwd naar de eerste ervaringen. Ook voor TizenOS zijn we inmiddels intern weer een stapje verder Bordewolf
    ​ đŸ˜‰.
    fijn weekend alvast!

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
      Als het goed is zijn vandaag voor onze test App op tvOS (AppleTV 4e generatie) voor Caiway en DELTA de handleidingen verstuurd om te installeren. Hoewel zeker nog niet zover als onze AndroidTV app, zijn we uiteraard benieuwd naar de eerste ervaringen. Ook voor TizenOS zijn we inmiddels intern weer een stapje verder Bordewolf
      ​ đŸ˜‰.
      fijn weekend alvast!
      Ik heb hem ontvangen, echter heb ik nog geen TestFlight code ontvangen, klopt dat?

      Reageer


      • #33
        Was vandaag vrij dus heb overdag (op verschillende tijdstippen) de Delta Android TV app getest, werkt voor 18:00 uur geheel normaal volgens opgaaf.

        Na het journaal is het gedaan met de pret dan springt hij eruit bij het door en/of terug spoelen van opnames.

        Op dat moment ben je dus je bediening en controle kwijt, ik hoop dat deze fout nog in de toekomst wordt opgelost.

        Reageer


        • #34
          carpebios

          Als het goed is krijg je twee mailtjes, na het eerste mailtje moet je Google accountsnaam opgeven.

          Dan krijg je het tweede mailtje waar je hem kunt (onder jouw account) downloaden.
          Bijgevoegde bestanden

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Was vandaag vrij dus heb overdag (op verschillende tijdstippen) de Delta Android TV app getest, werkt voor 18:00 uur geheel normaal volgens opgaaf.

            Na het journaal is het gedaan met de pret dan springt hij eruit bij het door en/of terug spoelen van opnames.

            Op dat moment ben je dus je bediening en controle kwijt, ik hoop dat deze fout nog in de toekomst wordt opgelost.
            Daarom test je mee đŸ˜œđŸ˜€. Als het goed is komt er ook een vragenformulier die je in moet vullen.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
              Als het goed is zijn vandaag voor onze test App op tvOS (AppleTV 4e generatie) voor Caiway en DELTA de handleidingen verstuurd om te installeren. Hoewel zeker nog niet zover als onze AndroidTV app, zijn we uiteraard benieuwd naar de eerste ervaringen. Ook voor TizenOS zijn we inmiddels intern weer een stapje verder Bordewolf
              ​ đŸ˜‰.
              fijn weekend alvast!
              Top! Ik zie hem wel komen wanneer deze beschikbaar is!

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk bericht

                Ik heb hem ontvangen, echter heb ik nog geen TestFlight code ontvangen, klopt dat?
                Klopt :-). Nu wel. Wil je bevestigen als het zo is?

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                  Klopt :-). Nu wel. Wil je bevestigen als het zo is?
                  Het is gelukt, dank!

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk bericht

                    Het is gelukt, dank!
                    Top! Thanks voor het terugkoppelen!

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      carpebios

                      Als het goed is krijg je twee mailtjes, na het eerste mailtje moet je Google accountsnaam opgeven.

                      Dan krijg je het tweede mailtje waar je hem kunt (onder jouw account) downloaden.
                      tvOS voor Apple gaat iets anders, maar het is inmiddels gelukt. Dank.

                      Reageer


                      • #41
                        Voor TVos is het nog wazig. Een familielid wacht op de e-mail van Testflight die maar niet komt en zonder die code kan je niks.

                        Reageer


                        • #42
                          Wanneer verwacht men dat de app gewoon in de play store zal staan? Mocht dat nog heel lang duren wil ik in principe ook wel meetesten, als het niet meer zo lang is wacht ik wel braaf

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Kan misschien bij DIT ook dat weet ik niet maar je kunt in de Android TV app

                            Instellen als standaard lijst : aan

                            kiezen dan heb je een eigen favorieten lijst als standaard zender keuze.
                            Wanneer ik echter dit aanzet heb ik geen EPG data meer dus dan werkt de TV gids niet meer.

                            Reageer


                            • #44
                              Vanmorgen de app op de Apple 4Ktv geĂ¯nstalleerd.
                              Home menu is overzichtelijk, zappen gaat snel, beeldkwaliteit goed! Wordt vervolgd.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
                                Vanmorgen de app op de Apple 4Ktv geĂ¯nstalleerd.
                                Home menu is overzichtelijk, zappen gaat snel, beeldkwaliteit goed! Wordt vervolgd.
                                Probeer het ook eens 's avonds op prime time te gebruiken om eventueel verschil te kunnen zien.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X