Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta Smart TV apps (test)
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Volgens mij hebben ze inmiddels voldoende testers... Ik verwacht dat je nu moet gaan wachten op goede testresultaten, dan wordt het snel uitgerold.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
Heeft dit bercht enige toegevoegde waade, ben je al aan het testen?
In principe zat het aanmelden dicht, twee weken terug al, maar mooi dat er nog een paar testers konden worden toegevoegd!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtIk verwacht dat de app het beste zal werken op TV-OS van Apple.
Apple TV is nu eenmaal het beste wat er is.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Nee het vooruit en terug spoelen heeft nog veel aandacht nodig, dit werkt bij opnames precies hetzelfde zoals jij hierboven beschrijft.
Dan springt hij eruit en ben je de controle over de bediening kwijt.
Ook mis ik eigenlijk ook wel een duidelijke stop knop wanneer je naar een opname aan het kijken bent, natuurlijk je kunt pauzeren maar echt stoppen zou ook handig zijn.
Verder mis ik het aan en uit kunnen zetten van ondertiteling op een zender dit is vooral handig bij buitenlandse zenders zoals bijvoorbeeld de BBC.
[EDIT]
Lijkt wel of spoel functie beter werkt 's ochtends om 7 uur dan 's avonds om half tien (drukte ?).
Dan springt hij er namelijk niet uit.
Dat zou inderdaad goed kunnen dat het dan drukker op het netwerk is is in de avond dan vroeg in de ochtend.
- 1 Like
Reageer
-
Ik ga uit van dezelfde resoluties. Echter is het nu de tv die iets meer gaat bepalen hoe het beeld er uit ziet.
Ik zou eerder dan de bitrates willen weten waarmee de streams worden aangeboden en of die hetzelfde zijn tov de decoder.
Is het beeld naar jou mening beter of minder tov de decoder?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtIk verwacht dat de app het beste zal werken op TV-OS van Apple.
Apple TV is nu eenmaal het beste wat er is.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
Het beeld is strakker op de app maar minder felle kleuren dan op de interaktieve tv ontvanger die is wat feller kwa kleuren dat zou met de resolutie kunnen te maken hebben.
Dus je zult naar de opties op je tv moeten kijken. Maar zachtere kleuren is niet per se slechter in mijn visie.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtKan misschien bij DIT ook dat weet ik niet maar je kunt in de Android TV app
Instellen als standaard lijst : aan
kiezen dan heb je een eigen favorieten lijst als standaard zender keuze.
Reageer
-
Wat is de versie van deze app dan?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtHeb net het zes uur journaal live gekeken en dat ging perfect, maar spoelen (vooruit of terug) is voorbij, weer precies hetzelfde probleem als gisteravond.
Zowel bij live tv als bij opnames.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer