Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
    carpebios ilankroon Dat is heel lief. Stuur een mail naar [email protected] of [email protected] dan kijk ik wat ik nog kan doen. Je hebt dan wel de initiĆ«le uitnodiging gemist maar ik kan dan proberen dat jullie bij de feedbackrondes worden meegenomen. Dus graag je naam, klantnummer, device en je gebruikersnaam van je Google account, apple ID en samsung account meesturen.
    Hi!
    Ik heb gemaild

    Dank dank dank
    Ilan

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Volgens mij hebben ze inmiddels voldoende testers... Ik verwacht dat je nu moet gaan wachten op goede testresultaten, dan wordt het snel uitgerold.
      Heeft dit bercht enige toegevoegde waade, ben je al aan het testen?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

        Heeft dit bercht enige toegevoegde waade, ben je al aan het testen?
        Nee ik heb me wel vroegtijdig aangemeld, Tizen komt nog aan de beurt zoals je hier al kon lezen.
        In principe zat het aanmelden dicht, twee weken terug al, maar mooi dat er nog een paar testers konden worden toegevoegd!

        Reageer


        • #19
          Ik verwacht dat de app het beste zal werken op TV-OS van Apple.
          Apple TV is nu eenmaal het beste wat er is.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Ik verwacht dat de app het beste zal werken op TV-OS van Apple.
            Apple TV is nu eenmaal het beste wat er is.
            Ok!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

              Nee het vooruit en terug spoelen heeft nog veel aandacht nodig, dit werkt bij opnames precies hetzelfde zoals jij hierboven beschrijft.

              Dan springt hij eruit en ben je de controle over de bediening kwijt.

              Ook mis ik eigenlijk ook wel een duidelijke stop knop wanneer je naar een opname aan het kijken bent, natuurlijk je kunt pauzeren maar echt stoppen zou ook handig zijn.

              Verder mis ik het aan en uit kunnen zetten van ondertiteling op een zender dit is vooral handig bij buitenlandse zenders zoals bijvoorbeeld de BBC.

              [EDIT]

              Lijkt wel of spoel functie beter werkt 's ochtends om 7 uur dan 's avonds om half tien (drukte ?).

              Dan springt hij er namelijk niet uit.

              Dat zou inderdaad goed kunnen dat het dan drukker op het netwerk is is in de avond dan vroeg in de ochtend.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Ik ga uit van dezelfde resoluties. Echter is het nu de tv die iets meer gaat bepalen hoe het beeld er uit ziet.
                Ik zou eerder dan de bitrates willen weten waarmee de streams worden aangeboden en of die hetzelfde zijn tov de decoder.

                Is het beeld naar jou mening beter of minder tov de decoder?
                Het beeld is strakker op de app maar minder felle kleuren dan op de interaktieve tv ontvanger die is wat feller kwa kleuren dat zou met de resolutie kunnen te maken hebben.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Ik verwacht dat de app het beste zal werken op TV-OS van Apple.
                  Apple TV is nu eenmaal het beste wat er is.
                  Grotere onzin is er nog niet uitgespuugd op het forum, maar a la. De Tizen-apps zijn zeer betrouwbaar en geven ook een scherp beeld.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht

                    Het beeld is strakker op de app maar minder felle kleuren dan op de interaktieve tv ontvanger die is wat feller kwa kleuren dat zou met de resolutie kunnen te maken hebben.
                    Dat zal grotendeels met de rendering/instellingen van je tv te maken hebben. Jou decoder kun je qua beeld apart instellen tov je tv zelf in veel gevallen.
                    Dus je zult naar de opties op je tv moeten kijken. Maar zachtere kleuren is niet per se slechter in mijn visie.

                    Reageer


                    • #25
                      Kan misschien bij DIT ook dat weet ik niet maar je kunt in de Android TV app

                      Instellen als standaard lijst : aan

                      kiezen dan heb je een eigen favorieten lijst als standaard zender keuze.

                      Bijgevoegde bestanden

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Kan misschien bij DIT ook dat weet ik niet maar je kunt in de Android TV app

                        Instellen als standaard lijst : aan

                        kiezen dan heb je een eigen favorieten lijst als standaard zender keuze.
                        Wat is de versie van deze app dan?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Wat is de versie van deze app dan?
                          App versie 0.5.3-build:56

                          Reageer


                          • #28
                            Heb net het zes uur journaal live gekeken en dat ging perfect, maar spoelen (vooruit of terug) is voorbij, weer precies hetzelfde probleem als gisteravond.

                            Zowel bij live tv als bij opnames.

                            Reageer


                            • #29
                              ik heb mij ook aangemeld , maar ik heb een LG die heeft schijnbaar een ander systeem .

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Heb net het zes uur journaal live gekeken en dat ging perfect, maar spoelen (vooruit of terug) is voorbij, weer precies hetzelfde probleem als gisteravond.

                                Zowel bij live tv als bij opnames.
                                Dat klopt maar het is met name als je op flinke snelheid terug of vooruitspoeld daar heeft die gewoon veel moeite mee en vliegt die er gewoon uit. doe je wat langzamer spoelen lang dan duurd het wat langer voordat die er uit vliegt.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X