Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ze hebben allemaal hun goede en slechte kanten en een ieder heeft zo zijn/haar voorkeur. Persoonlijk vind ik de navigatie na het terugkijken van een opname niet heel prettig. Deze zou bijvoorbeeld na het stoppen terug kunnen vallen in het scherm om deze te verwijderen. Maar ach, het zijn allemaal kleine zaken en zoals aangegeven persoonlijke wensen.

    Reageer


    • Is er een update over wanneer de Caiway-app voor Tizen beschikbaar zal zijn?

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
        Ik ben recent overgestapt van Ziggo naar Caiway en mis behoorlijk wat functionaliteit en hoor veel klachten van gezinsleden. Als ik het goed heb is dit een kopie van de Delta App.

        1. Scrollen in stappen van 1 minuut mogelijk maken. Dit is veel handiger dan de afspeelsnelheid verhogen. In de android app kan ik wel scrollen, maak dit hier aub ook beschikbaar
        2. Laat het beeld doorlopen/previewen bij het verhogen van de afspeelsnelheid, als ik nu de snelheid verhoog zie ik alleen de minuten lopen, maar ik ik niet zie wat er op dat moment in beeld is, is het lastig naar de goede scene te scrollen
        3. Maak scrollen mogelijk in net afgelopen tv programma's, nu kan ik een programma dat een paar minuten is afgelopen alleen vanaf het begin kijken, zonder spoelmogelijkheid
        4. Maak een link met de android app zodat ik verder kan kijken waar ik gebleven ben

        Ik heb geen zin om de losse setopbox met losse remote te gebruiken, dus een fatsoenlijke app is zeer wenselijk en waarschijnlijk ook voor veel andere mensen
        Ik ben het helemaal met je eens.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door traxtopel Bekijk bericht
          Is er een update over wanneer de Caiway-app voor Tizen beschikbaar zal zijn?
          Binnenkort. Ik meen dat de beta wordt aangemeld bij Samsung. Duurt daarna even voor publicatie,

          Reageer


          • Bedankt, ik kijk uit naar de release.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
              Even een quote uit een ander draadje

              - Voor wat betreft de LG en Samsung TV app komen we in het stadium dat we hem goed genoeg vinden om te gaan releasen als Beta app. We hebben hierover contact met Samsung en LG, waarbij we afhankelijk zijn van het release proces bij beide partijen. zodra hier nieuws over is zal ik dit melden.

              We zijn weer paar weken verder, is er al nieuws? Betwijfel dat Samsung en LG er weken over doen om deze app toe te voegen. Maar dat is een aanname.

              Reageer


              • Kan er iemand even in een glazen bol kijken?

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht


                  We zijn weer paar weken verder, is er al nieuws? Betwijfel dat Samsung en LG er weken over doen om deze app toe te voegen. Maar dat is een aanname.
                  Aannames zijn killing. De eerste screening van een app, weet ik uit ervaring, duurt altijd lang.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                    Is de Caiway app echt zoveel slechter als die van Ziggo?

                    Ik ken ook een forumlid die Ziggo had en volmondig riep: NOOIT MEER ZIGGO!!

                    Ik weet nu niet meer wat te geloven.
                    De ziggoapp was verre van perfect, maar deze is een paar stappen beperkter.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht

                      De ziggoapp was verre van perfect, maar deze is een paar stappen beperkter.
                      Het zou goed zijn de verbeterpunten te benoemen.
                      Edit: dat had je al gedaan. Top!
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Mar 2023, 19:59.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Het zou goed zijn de verbeterpunten te benoemen.
                        Welke verbeter punten Bor

                        Reageer


                        • Voor de verbeterpunten verwijs ik naar zijn glazen bol,
                          Alleen is daar tot nu toe niks van uit gekomen.

                          Flesje Glassex?

                          Reageer


                          • Herhaling van de muppets?

                            Reageer


                            • Dit zijn de verbeterpunten die al 4 (!) dagen in dit topic staan.

                              De glazen bol heeft blijkbaar ook dit bericht gemist....

                              Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
                              Ik ben recent overgestapt van Ziggo naar Caiway en mis behoorlijk wat functionaliteit en hoor veel klachten van gezinsleden. Als ik het goed heb is dit een kopie van de Delta App.

                              1. Scrollen in stappen van 1 minuut mogelijk maken. Dit is veel handiger dan de afspeelsnelheid verhogen. In de android app kan ik wel scrollen, maak dit hier aub ook beschikbaar
                              2. Laat het beeld doorlopen/previewen bij het verhogen van de afspeelsnelheid, als ik nu de snelheid verhoog zie ik alleen de minuten lopen, maar ik ik niet zie wat er op dat moment in beeld is, is het lastig naar de goede scene te scrollen
                              3. Maak scrollen mogelijk in net afgelopen tv programma's, nu kan ik een programma dat een paar minuten is afgelopen alleen vanaf het begin kijken, zonder spoelmogelijkheid
                              4. Maak een link met de android app zodat ik verder kan kijken waar ik gebleven ben

                              Ik heb geen zin om de losse setopbox met losse remote te gebruiken, dus een fatsoenlijke app is zeer wenselijk en waarschijnlijk ook voor veel andere mensen
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                                Herhaling van de muppets?
                                Ja kennelijk, het feit dat forumbeheer na herhaaldelijke verzoeken niet ingrijpt was voor mij reden om hier niet meer zo vaak langs te komen.
                                Een zeiksnor, een bemoeial, een repeterende langspeelplaat, leden met 4 aliassen die zich in elke discussie offtopic melden, daar zit ik niet op de wachten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X