Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
    Ik zag dat er ondertussen ook weer een nieuwe versie is voor de androidTV, versie 1.30.

    (CEC)
    Ik kom niet verder dan versie 1.1.0 voor Android tv.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Deze app wordt in de developmentomgeving gezet in de store. Hij staat niet meer in de store bij mij.
      Je kunt de app niet uit de store verwijderen, wel van je tv. Dat laatste heb ik gedaan om de laatste versie binnen te kunnen halen.
      Echter de app staat niet meer in mijn store. Vandaar mijn vraag of men nog bezig is met updaten en het opnieuw neerzetten van de app. Dan kan ik deze weer testen.

      Over de resultaten kan en mag ik hier niet communiceren, dat verloopt via DELTA-TV-team
      Geen zorgen we zijn nog bezig en niemand hoeft zich zorgen te maken :-). Zodra er nieuws is hoor je dat.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
        Ik zag dat er ondertussen ook weer een nieuwe versie is voor de androidTV, versie 1.30.

        Nog iets van release notes of zaken waar we tijdens het testen op moeten letten?

        Hier ondertussen de hoop op een goed werkende Samsung app opgegeven en een GoogleTV 4K aangesloten, werkt echt perfect met de androidTV app en de standaard tv afstandsbediening (CEC)
        Niet opgeven hoor :-). Maar fijn dat je goede ervaringen hebt met onze AndroidTV app!
        Vwb release notes, geen specifieke zaken, er zijn veel bugfixes verwerkt, onder andere een aantal fixes mbt de favorietenlijst. Het is inderdaad de FUT app welke we hebben ge-update.
        Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 10 Jan 2023, 10:09. Reden: toevoeging over releasenotes

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Als je hem zelf niet verwijdert, blijft hij toch gewoon werken?
          Nee, Samsung store voor test werkt anders zoals aangegeven. Een en ander heeft met het testtraject te maken.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Ik zou mij maar alvast gaan voorbereiden op Android TV of Apple TV want Tizen zal er niet meer echt van komen.

            Is eigenlijk ook wel logisch want andere providers bieden dit ook niet aan.
            Zeker wel, duurt alleen iets langer. en er zijn ook andere operators die dat doen.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Ook Caiway heeft nu een definitieve app voor Apple TV.
              Op de Samsung televisie ( Tizen) is de Caiway app ook niet te vinden.
              Maar zo erg is dat niet, want Apple TV 4K, biedt een ongekende kijkervaring en bedieningsgemak en een veel sterkere chip als die
              de televisiefabrikanten meestal gebruiken.

              Ik vermoed dat Tizen een gepasseerd station is.
              Ik vermoed dat Tizen een gepasseerd station is.

              Nee hoor

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                Het is niet mogelijk om onze LG app publiek te testen. De webOS testtrack van LG voorziet hier niet in. We werken dus intern toe naar een publieke Beta. Concrete tijdslijnen zijn er nog niet maar intern zijn we wel aan het testen.
                Is hier al iets meer over bekend, omdat wij sinds kort ook een LG met webos hebben.

                En er zoveel berichten hier staan, dat het me niet lukte nog een bericht erover te vinden.

                Groet Chris

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

                  Is hier al iets meer over bekend, omdat wij sinds kort ook een LG met webos hebben.

                  En er zoveel berichten hier staan, dat het me niet lukte nog een bericht erover te vinden.

                  Groet Chris
                  We zijn aan het bouwen, echter is de kwaliteit nog niet van dien aard dat ik hem al beschikbaar wil stellen. zodra er nieuws is zal ik dat hier melden.

                  Reageer


                  • Staat nu een stukje over in de klantenservice :

                    https://www.delta.nl/klantenservice/...-smart-tv-app/

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Staat nu een stukje over in de klantenservice :

                      https://www.delta.nl/klantenservice/...-smart-tv-app/
                      Tizen ga ik vanavond weer testen.

                      Reageer


                      • Iemand enig idee hoelang het nog gaat duren voordat de Tizen app beschikbaar komt voor Caiway en Delta?
                        Ik kan niet wachten... Of is er nog een manier om ook tester te worden?

                        Reageer


                        • DELTA-TV-team
                          ​​​​​​​Gisteravond viel mij op dat de opslagruimte van de Delta Android TV app vrij groot is.

                          Deze was 1,2Gb groot dit zit hem vooral in gegevens welke je wel dan weer gemakkelijk kunt wissen.

                          (cachegeheugen + gegevens wissen).

                          Maar na wissen loopt dit weer al snel op.

                          Misschien dat hiernaar nog eens een keer gekeken kan worden.
                          Laatst bewerkt door driepinter; 5 Feb 2023, 08:39.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                            We zijn aan het bouwen, echter is de kwaliteit nog niet van dien aard dat ik hem al beschikbaar wil stellen. zodra er nieuws is zal ik dat hier melden.
                            Is er al meer bekend inzake de lg app? Ben de waardeloze kastjes zat 😉

                            Reageer


                            • Wat vind je van waardeloos aan de kastjes , Roma?

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                                Wat vind je van waardeloos aan de kastjes , Roma?
                                kastjes zijn traag, slecht beeld, was modern bij uitgifte, nu retro.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X