Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta Smart TV apps (test)
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
Geen "dubbelingen"? Alles staat er gewoon tweemaal.
Ik heb alles weggehaald om misverstanden te voorkomen
- 2 Likes
Reageer
-
Reageer
-
DELTA-TV-team Er valt mij nog een dingetje op dat zeer irritant is. Zo zapte ik laatst voorbij Beau op RTL4. Zag dat daar ondertiteling aan stond, dus zet dat uit. Ik ben niet doof en heb dus geen NL ondertiteling nodig. Ik zap verder, kom later weer langs RTL4, nog steeds Beau met z’n programma en warempel; weer de ondertiteling aan. Niet onthouden dus (niet per programma, niet per zender en niet globaal).
Je zou globaal moeten kunnen lezen: uit voor alle zenders en dat je per zender kan overrulen. Of dat ie het onthoudt per zender. Nu elke keer uit moeten zetten is zeer irritant. 😬
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk berichtDELTA-TV-team Er valt mij nog een dingetje op dat zeer irritant is. Zo zapte ik laatst voorbij Beau op RTL4. Zag dat daar ondertiteling aan stond, dus zet dat uit. Ik ben niet doof en heb dus geen NL ondertiteling nodig. Ik zap verder, kom later weer langs RTL4, nog steeds Beau met z’n programma en warempel; weer de ondertiteling aan. Niet onthouden dus (niet per programma, niet per zender en niet globaal).
Je zou globaal moeten kunnen lezen: uit voor alle zenders en dat je per zender kan overrulen. Of dat ie het onthoudt per zender. Nu elke keer uit moeten zetten is zeer irritant. 😬
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
Hi,
Mag ik ook Tizen meetesten?
- 2 Likes
Reageer
-
DELTA-TV-team Een paar dingetjes die mij opvielen In tvOS:
Op de AppleTV merkte ik dat bij opgenomen programma’s het niet mogelijk is om vooruit te spoelen, zelfs niet in het programma buiten de reclame. (Natuurlijk alleen bij programma’s waarvoor deze blokkade ook geldt bij live TV)
Tijdens het kijken van een opname kun je nog steeds zappen waardoor hij uit de afspeelmodus springt en je weer helemaal terug moet naar de opgenomen programma’s in het menu. Met de touch afstandbediening gaat dit erg/te gemakkelijk.
Verder absoluut tevreden tot nu toe.Laatst bewerkt door Richard73; 22 Nov 2022, 19:57.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
AppleTV app? De laatste versie?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
Correct, is er in de afgelopen week nog een nieuwere versie uitgekomen? Zo ja; dan zal ik het opnieuw testen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Deze app is toch niet meer in de testfase? Deze wordt aan alle klanten aangeboden op dit moment.
Reageer
-
Klopt het dat de beeldkwaliteit van de nieuwe Delta app voor de 4k Chromecast met GoogleTV minder is dan wanneer je via de STB van Delta kijkt? Of kan ik iets in de instellingen van de Chromecast met GoogleTV aanpassen om de beeldkwaliteit te verbeteren?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Stefke Bekijk berichtKlopt het dat de beeldkwaliteit van de nieuwe Delta app voor de 4k Chromecast met GoogleTV minder is dan wanneer je via de STB van Delta kijkt? Of kan ik iets in de instellingen van de Chromecast met GoogleTV aanpassen om de beeldkwaliteit te verbeteren?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer