Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Wanneer het voor DELTA-TV-team maar duidelijk is. Staat geen woord spaans bij, ook geen dubbelingen.
    Geen "dubbelingen"? Alles staat er gewoon tweemaal.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

      Geen "dubbelingen"? Alles staat er gewoon tweemaal.
      Bedankt voor het netjes melden! Beter dan het horkgedrag van anderen.
      Ik heb alles weggehaald om misverstanden te voorkomen

      Reageer


      • Kanaal selectie dmv intoetsen van kanaal nummer werkt nu in de laatste versie 1.1.0 van Android TV

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

          v0.2.6
          Hi,
          Mag ik ook Tizen meetesten?

          Reageer


          • DELTA-TV-team Er valt mij nog een dingetje op dat zeer irritant is. Zo zapte ik laatst voorbij Beau op RTL4. Zag dat daar ondertiteling aan stond, dus zet dat uit. Ik ben niet doof en heb dus geen NL ondertiteling nodig. Ik zap verder, kom later weer langs RTL4, nog steeds Beau met z’n programma en warempel; weer de ondertiteling aan. Niet onthouden dus (niet per programma, niet per zender en niet globaal).

            Je zou globaal moeten kunnen lezen: uit voor alle zenders en dat je per zender kan overrulen. Of dat ie het onthoudt per zender. Nu elke keer uit moeten zetten is zeer irritant. 😬

            Reageer


            • Ik ben blij dat de stabiliteit van de Android TV app een stuk beter is geworden na de laatste update, hij springt er nu niet meer uit.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
                DELTA-TV-team Er valt mij nog een dingetje op dat zeer irritant is. Zo zapte ik laatst voorbij Beau op RTL4. Zag dat daar ondertiteling aan stond, dus zet dat uit. Ik ben niet doof en heb dus geen NL ondertiteling nodig. Ik zap verder, kom later weer langs RTL4, nog steeds Beau met z’n programma en warempel; weer de ondertiteling aan. Niet onthouden dus (niet per programma, niet per zender en niet globaal).

                Je zou globaal moeten kunnen lezen: uit voor alle zenders en dat je per zender kan overrulen. Of dat ie het onthoudt per zender. Nu elke keer uit moeten zetten is zeer irritant. 😬
                AppleTV app? De laatste versie?

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

                  Hi,
                  Mag ik ook Tizen meetesten?
                  Dit is nog niet mogelijk.

                  Reageer


                  • DELTA-TV-team Een paar dingetjes die mij opvielen In tvOS:

                    Op de AppleTV merkte ik dat bij opgenomen programma’s het niet mogelijk is om vooruit te spoelen, zelfs niet in het programma buiten de reclame. (Natuurlijk alleen bij programma’s waarvoor deze blokkade ook geldt bij live TV)

                    Tijdens het kijken van een opname kun je nog steeds zappen waardoor hij uit de afspeelmodus springt en je weer helemaal terug moet naar de opgenomen programma’s in het menu. Met de touch afstandbediening gaat dit erg/te gemakkelijk.

                    Verder absoluut tevreden tot nu toe.
                    Laatst bewerkt door Richard73; 22 Nov 2022, 18:57.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                      AppleTV app? De laatste versie?
                      Correct, is er in de afgelopen week nog een nieuwere versie uitgekomen? Zo ja; dan zal ik het opnieuw testen.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                        Correct, is er in de afgelopen week nog een nieuwere versie uitgekomen? Zo ja; dan zal ik het opnieuw testen.
                        Deze app is toch niet meer in de testfase? Deze wordt aan alle klanten aangeboden op dit moment.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Deze app is toch niet meer in de testfase? Deze wordt aan alle klanten aangeboden op dit moment.
                          Yes, normale AppStore idd

                          Reageer


                          • Klopt het dat de beeldkwaliteit van de nieuwe Delta app voor de 4k Chromecast met GoogleTV minder is dan wanneer je via de STB van Delta kijkt? Of kan ik iets in de instellingen van de Chromecast met GoogleTV aanpassen om de beeldkwaliteit te verbeteren?

                            Reageer


                            • Bump voor Philips SaphiOS request.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Stefke Bekijk bericht
                                Klopt het dat de beeldkwaliteit van de nieuwe Delta app voor de 4k Chromecast met GoogleTV minder is dan wanneer je via de STB van Delta kijkt? Of kan ik iets in de instellingen van de Chromecast met GoogleTV aanpassen om de beeldkwaliteit te verbeteren?
                                Klopt, kun je helaas niets aan wijzigen verder.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X