Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mervin volgende week is de update beschikbaar. Benieuwd of het daar nog in optreed.

    fijn weekend!

    Reageer


    • Bordewolf Samsung Tizen nu dus vanaf 2019 😉 👍🏼

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
        Komt de delta app ook voor Samsung TV's van 2020 uit?
        Helden!!!

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
          Bordewolf Samsung Tizen nu dus vanaf 2019 😉 👍🏼
          Toppers!

          Reageer


          • Voor onze SmartTV App op AndroidTV (v1.6.2) is er weer een update beschikbaar. Voornamelijk bugfixes en kleine verbeteringen. In de App voor AppleTV (v1.5.2) hebben we het zoeken toegevoegd. :-). Je kunt nu eenvoudig programma’s uit het verleden, live en uit de toekomst zoeken om te bekijken of om op te nemen. Zoek eenvoudig naar je favoriete sportclub, je favoriete acteur of programma. Veel kijkplezier! https://www.delta.nl/televisie/updates/

            Reageer


            • Helaas nog steeds geen LG

              Reageer


              • Hier de app net geinstalleerd op de Samsung met Tizen uit 2019

                Reageer


                • DELTA-TV-team Wat zijn de plannen voor de Google TV app? Ik zit nu het eerste jaar op glas (vanaf Ziggo), maar merk dat het gebruiksgemak echt een stap achteruit is gegaan. Dit is zeker iets wat is straks ga meewegen bij een mogelijke abbonementsverlenging. Mijn bevindingen heb ik hier eerder geplaatst maar nog geen reactie op gezien.

                  Reageer


                  • Hier ook de Delta app geïnstalleerd op een Samsung TV uit 2020 met tizen. Heb Caiway en heb zelfs kunnen inloggen met mijn Caiway account op deze Delta app 😂

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door bbijen Bekijk bericht
                      Hier ook de Delta app geïnstalleerd op een Samsung TV uit 2020 met tizen. Heb Caiway en heb zelfs kunnen inloggen met mijn Caiway account op deze Delta app 😂
                      Vanaf vandaag is ook de Caiway SmartTV app beschhikbaar in de Appstore van je SmartTV. 2019+.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
                        DELTA-TV-team Wat zijn de plannen voor de Google TV app? Ik zit nu het eerste jaar op glas (vanaf Ziggo), maar merk dat het gebruiksgemak echt een stap achteruit is gegaan. Dit is zeker iets wat is straks ga meewegen bij een mogelijke abbonementsverlenging. Mijn bevindingen heb ik hier eerder geplaatst maar nog geen reactie op gezien.
                        1. Scrollen in stappen van 1 minuut mogelijk maken. Dit is veel handiger dan de afspeelsnelheid verhogen. In de android app kan ik wel scrollen, maak dit hier aub ook beschikbaar
                        - Is doorgegeven en we bekijken diverse mogelijkheden.

                        2. Laat het beeld doorlopen/previewen bij het verhogen van de afspeelsnelheid, als ik nu de snelheid verhoog zie ik alleen de minuten lopen, maar ik ik niet zie wat er op dat moment in beeld is, is het lastig naar de goede scene te scrollen
                        - Is doorgegeven en we bekijken diverse mogelijkheden.

                        3. Maak scrollen mogelijk in net afgelopen tv programma's, nu kan ik een programma dat een paar minuten is afgelopen alleen vanaf het begin kijken, zonder spoelmogelijkheid.
                        - Dit wordt mede bepaald door de zenders. Bij terugkijken van Programma's is voor sommige zenders vooruitspoelen niet toegestaan. Bij opnames is dit wel mogelijk.

                        4. Maak een link met de android app zodat ik verder kan kijken waar ik gebleven ben.
                        Die is er voor Gemist en Opnames, voor live TV op dit moment nog niet. Bedankt voor het melden en we gaan bekijken of dit op de roadmap kan.

                        Reageer


                        • DELTA-TV-team

                          Ik maak gebruik van de Caiway/Delta TV app (v1.6.2) op een Nokia 8000 Android tv mediaspeler en heb sinds versie 1.5.3 problemen met het afspelen van content in de EU.

                          Zit momenteel buiten NL maar in de EU en ontvang steeds de melding "Voor deze mediaspeler is het alleen mogelijk om op het Caiway thuisnetwerk af te spelen" erg vreemd want voorheen werkte alles prima. Op m'n Android telefoon werkt de Caiway TV app (v. 2.16.1) prima, deze is verbonden met hetzelfde Wifi netwerk.
                          Het gebruik van een VPN (Op de Nokia 8000), verbonden met het thuisnetwerk werkt maar zonder VPN zou het ook moeten functioneren.

                          Ben overigens op beide devices netjes ingelogd op m'n account.

                          Enig idee wat de oorzaak is en wat een oplossing kan zijn?

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door VanB Bekijk bericht
                            DELTA-TV-team

                            Ik maak gebruik van de Caiway/Delta TV app (v1.6.2) op een Nokia 8000 Android tv mediaspeler en heb sinds versie 1.5.3 problemen met het afspelen van content in de EU.

                            Zit momenteel buiten NL maar in de EU en ontvang steeds de melding "Voor deze mediaspeler is het alleen mogelijk om op het Caiway thuisnetwerk af te spelen" erg vreemd want voorheen werkte alles prima. Op m'n Android telefoon werkt de Caiway TV app (v. 2.16.1) prima, deze is verbonden met hetzelfde Wifi netwerk.
                            Het gebruik van een VPN (Op de Nokia 8000), verbonden met het thuisnetwerk werkt maar zonder VPN zou het ook moeten functioneren.

                            Ben overigens op beide devices netjes ingelogd op m'n account.

                            Enig idee wat de oorzaak is en wat een oplossing kan zijn?
                            De TV App is bedoelt voor thuisgebruik. Dat is de enige reden. Dat geldt ook voor de KPN, T-Mobile en Ziggo tv-app.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              De TV App is bedoelt voor thuisgebruik. Dat is de enige reden. Dat geldt ook voor de KPN, T-Mobile en Ziggo tv-app.
                              Ik beschik over het Interactieve TV pakket en daardoor is het mogelijk om gebruik te maken van Caiway binnen de hele eurozone. Dit werkte voorheen altijd naar behoren.
                              Laatst bewerkt door VanB; 21 Apr 2023, 20:21.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door VanB Bekijk bericht

                                Ik beschik over het Interactieve TV pakket en daardoor is het mogelijk om gebruik te maken van Caiway binnen de hele eurozone. Dit werkte voorheen altijd naar behoren.
                                Alleen voor de mobiele app. Dat is niet voor niets een “ mobiele” app.
                                Op je Android Tv speler zelf zal nu de TV app te downloaden zijn voor thuisgebruik.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Apr 2023, 20:42.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X