
We hebben oog voor de mooiste locaties en gebouwen
“De Timmerfabriek in Vlissingen is misschien wel het meest spraakmakende project dat we in portefeuille hebben. Dit schitterende, industriële rijksmonument transformeren wij in een Urban Leisure Hotel met hotelkamers, appartementen en een penthouse. Wij nemen de ontwikkeling, marketing en verkoop voor onze rekening. Deze werkwijze is uniek en kenmerkend voor TEAMforREAL en haar specialty teams.”
Het verhaal van Joeri Beekman en Paul Huges klinkt als een jongensboek, boordevol spannende ideeën en het lef om ervoor te gaan. Dat deden ze in 2015, toen ze hun eerdere samenwerkingsverbanden beklonken met een gezamenlijke onderneming. “Mijn achtergrond is marketing & communicatie. Paul is al zijn hele carrière actief in het onroerend goed”, vertelt Joeri. “We ontdekten dat onze kracht ligt in het samenbrengen van onze competenties. Daarmee bieden we een uniek totaalpakket: het ontwikkelen van recreatieprojecten in de Zuidwest-Nederland en de verkoop ervan. Dat doen we vanuit de vennootschap TEAMforREAL met TEAM Concepts, de projectontwikkelingsorganisatie én creatieve broedplaats en met TEAM Leisure, dat is gespecialiseerd in de marketing en verkoop van recreatieve vastgoedprojecten.”
Het allerbeste en meest onderscheidende project
Joeri en Paul hebben oog voor de mooiste locaties en gebouwen in de Zeeuwse delta. Het is duidelijk dat zij uitsluitend gaan voor de allerbeste en meest onderscheidende projecten. Of, zoals Paul het verwoordt: “We zijn niet de ontwikkelaars die een stuk weiland kopen, daar wat huizen bouwen en een slagboom plaatsen. We ambiëren uitsluitend niche-projecten, waarmee we met passie en bezieling aan de slag kunnen gaan. Bij het merendeel van de projecten zijn we zelf de initiator, maar natuurlijk worden we soms ook benaderd door ondernemers die begrijpen dat wij met onze dienstverlening hun project naar een hoger plan kunnen tillen.”
Ieder project een nieuwe customer journey
Juist doordat TEAMforREAL alles in eigen huis doet, bestaat de mogelijkheid om nauwe, langlopende relaties aan te gaan met de investeerders in hun projecten. Sales manager Alexander Snoodijk, die bij het gesprek in het, recent opgeleverde en geopende, Boutique Hotel Rijks in Goes aanwezig is, benadrukt dat zijn TEAM Leisure alles doet om investeerders te begeleiden in het aankooptraject. “We treden pas naar buiten als het hele plaatje klopt. Als wij er 100% achterstaan, benaderen we investeerders. Naar ons idee, starten we bij ieder bouwproject weer met een nieuwe ‘customer journey’. Sommige investeerders stappen regelmatig in, anderen incidenteel. Dat maakt voor de klantbenadering niet uit. We investeren in goede relaties en wederzijds vertrouwen. Het is leuk om te zien dat dit werkt en investeerders elkaar ook onderling kennen en opzoeken. Zo komt het voor dat iemand uit Groningen rustig naar Zeeland rijdt voor een borrel waarbij we iedereen bijpraten over de recente ontwikkelingen.”
Zakendoen met een glimlach
Pas als alle TEAM members, ieder vanuit zijn eigen expertise, enthousiast zijn over een ontwikkeling, wordt daarmee gestart. Aansprekende voorbeelden zijn, naast Hotel De Timmerfabriek en Boutique Hotel Rijks, bijvoorbeeld Hotel Kaap West in Westkapelle en Hotel Zeeuws Licht in Dishoek. KATOEN City Lofts Goes by LARGO is een voorbeeld van een project waar de TEAM members zo enthousiast over raakten, dat zij hiervoor de verkoop en marketing verzorgen. Het Bleekveld in Goes heeft een zodanige aantrekkingskracht dat TEAMforREAL hier recent een kantoor heeft geopend. Alhoewel, kantoor? Die naam mag het eigenlijk niet hebben. “We maken van dit kantoor op de kop van het Bleekveld een ‘echt thuis’ waar je graag even binnenstapt. Laagdrempelig voor een kop koffie uit onze espressobar, een goed gesprek in onze sfeervolle loungehoek of we pakken gezamenlijk een terrasje bij onze buren van Katoen. Ons motto is niet voor niets ‘Property with a Smile’. Zo willen we zakendoen, laagdrempelig en met een glimlach.”
Hotel Zeeuws Licht te Dishoek
Kijk voor meer informatie op www.teamforreal.nl en www.teamleisure.nl
Meer uit Zeeland
MONO is de verantwoordelijkheid van iedereen’ Met 55 chauffeurs, die dagelijks op de weg zitten, is verkeersveiligheid een belangrijk thema. Leonie van Benten, Customs Coordinator & QHSE Manager bij Tieleman Logistics in Kloosterzande legt het als volgt uit: “Onze grootste en belangrijkste prioriteit is dat iedere chauffeur ’s avonds weer goed, gezond en veilig naar huis kan.” Met dat dagelijkse streven in haar achterhoofd, kon Leonie niet om het MONO Helden stokje heen. “Ik vind het een goede manier om organisatie breed te kijken naar de afleidingen achter het stuur. Iedereen binnen ons bedrijf draagt een verantwoordelijkheid om die afleiding zoveel mogelijk te beperken. Dat begint bij bewustwording en daarbij helpt het MONO Helden stokje ons.” Tieleman Logistics is van oudsher een familiebedrijf. De naam prijkt al meer dan 100 jaar op vrachtwagens. Vijf jaar geleden heeft het bedrijf een flinke professionaliseringsslag gemaakt. Inmiddels wordt veel meer gedaan dan transport alleen. “We zijn een professionele partner in de totale supply chain van onze klanten. Dat betekent dat we bijvoorbeeld ook opslag verzorgen, labelen, ompakken en monsterafname. Natuurlijk vergt dat ook een verandering in de bedrijfsorganisatie. Om die reden hebben we grote aanpassingen gedaan, zoals het automatiseren van bedrijfsprocessen en de magazijn inrichtingen.” Oog voor het menselijke aspect Bij Tieleman Logistics werken momenteel 110 mensen. De helft daarvan is aan de slag als chauffeur. Het bedrijf heeft een eigen vloot met uiteenlopende vrachtwagens voor uiteenlopende opdrachten. Veiligheid is een belangrijk aandachtspunt. Zo vertelt Leonie dat alle vrachtwagens zijn uitgerust met de allernieuwste snufjes op dat gebied. “Toch, je kunt zoveel techniek installeren als je wilt, we hebben altijd ook te maken met het menselijke aspect. We hebben chauffeurs, die dagelijks op de weg zitten en we weten allemaal: een foutje is zo gemaakt. Ik was al langere tijd aan het nadenken hoe we juist dat aspect kunnen aankaarten, toen ik hoorde over MONO. Het werd helemaal aantrekkelijk toen bleek dat Dek Rijscholen het stokje aan ons zou overdragen. Dat is namelijk een partner met wie wij veel samenwerken.”
2 maanden geledenHorecabeurs Goes 2025: Dé horecavakbeurs van Zuidwest-Nederland! Op 17 en 18 maart 2025 vindt de Horecabeurs Goes plaats in het hart van Zeeland. Dit jaarlijkse evenement is dé horecavakbeurs voor Zuidwest-Nederland, waar ondernemers uit de horeca, recreatie en toerisme samenkomen om inspiratie op te doen en nieuwe zakelijke kansen te ontdekken.
2 maanden geledenBoutique Hotel Philippine viert het bereiken van het hoogste punt van de bouw Philippine, 1 november 2024 — Boutique Hotel Philippine heeft een belangrijke mijlpaal bereikt: het hoogste punt van de bouw is een feit! Na maanden van intensieve werkzaamheden is het hotel nu wind- en waterdicht. Om deze prestatie te vieren, organiseert Boutique Hotel Philippine een feestelijke bijeenkomst voor alle betrokkenen en geïnteresseerden.
6 maanden geleden‘Natuurlijk MONO, voor onszelf en voor alle cursisten’ Dek Opleidingen heeft recent het Mono Helden-stokje overgenomen van De Baar Touringcars. Als nieuwe MONO Held besteedt Dek Opleidingen in de komende periode nadrukkelijk aandacht aan het voorkomen van smartphone gebruik in het verkeer. “Onze focus is tweeledig. Allereerst willen we werken aan bewustwording onder onze eigen medewerkers”, legt directeur Jos Dek uit. “Daarnaast willen we ook een begin maken met aandacht voor deze vorm van verkeersveiligheid in onze verkeersopleidingen. Wij leiden als het ware de nieuwe lichting op en kunnen zodoende bijdragen aan de verkeersveiligheid in onze regio.” Als nieuwe MONO Held is Dek Opleidingen in Goes ambassadeur van de MONO-campagne van het Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid Zeeland (ROVZ). Dit sluit goed aan bij de activiteiten van dit Zeeuwse familiebedrijf. Al sinds 1976 richt Dek zich op verkeerslessen. “Ons aanbod is inmiddels breed en loopt uiteen van rijopleidingen - van personenauto tot bus, vrachtwagen en trekker - tot beroepsopleidingen, waaronder opleidingen voor intern transport, Code 95 opleidingen voor beroepschauffeurs, maar bijvoorbeeld ook VCA, BHV en cursussen Veilig werken langs de weg.” Jos vertelt verder dat zijn bedrijf inmiddels drie vestigingen heeft, namelijk in Goes, Terneuzen en Halsteren. Daar werken circa 85 medewerkers. Klanten zijn particulieren, lokale bedrijven en daarnaast grote, landelijk opererende partijen. “De Baar Touringcars is één van onze klanten. Zij besteden veel aandacht aan het voorkomen van afleiding achter het stuur. Zij deden de suggestie om het stokje van hen over te nemen.”
6 maanden geledenStellendam, 15 augustus 2024 – Na een periode van schaarste worden er in de wateren rondom Stellendam en de Voordelta weer volop garnalen gevangen. Dat heeft een sterk verlagend effect gehad op de inkoopprijs bij de visafslag. De afgelopen week werd er voor een kilo ongepelde garnalen minder dan de helft betaald in vergelijking met Week 15, toen de inkoopprijzen het hoogst waren. Dat meldt de Stellendamse Garnalen Pel Centrale BV (SGPC BV). Ondernemer Evert de Blok van SGPC is blij met de ontwikkeling. “Garnalen zijn weer betaalbaar geworden. In de eerste helft van het jaar waren de vangsten enorm teruggelopen. Dat had te maken met het koude weer en een overschot aan wijting, die ook dol zijn op garnalen. Daardoor explodeerden de inkoopprijzen en werd het voor restaurants en consumenten een wel heel erg exclusief product. Culinaire klassiekers als de Stellendamse garnalencocktail of een Tomaat met Stellendamse garnalen werden door de hoge prijzen noodgedwongen van de menukaart gehaald. Nu de vangsten van formaat Type 2 - Grande en 3 - Moyenne fors toenemen, zijn de prijzen daarvan ook spectaculair gedaald. En dat is goed nieuws voor de horeca, de viswinkels en hun klanten. Het aanbod van het grootste Type 1 – Superieur is nog beperkt, maar dat zal ook in de komende weken toenemen.”
8 maanden geledenVan 7 t/m 14 september organiseert Nationaal Park Oosterschelde de 16e editie van de Oosterscheldeweek. Tijdens de Oosterscheldeweek kan iedereen, van jong tot oud, dit prachtige gebied ontdekken en beleven.
8 maanden geledenContacta, het jaarlijkse netwerkevent voor ondernemers, vindt dit jaar plaats op 5, 6 en 7 november in de Zeelandhallen in Goes. Dit evenement is dé plek waar bedrijven en professionals uit diverse sectoren samenkomen om te netwerken, kennis te delen en nieuwe zakelijke kansen te ontdekken. Met een breed scala aan exposanten, interessante lezingen en workshops, biedt Contacta een unieke gelegenheid om je zakelijke netwerk uit te breiden en op de hoogte te blijven van de nieuwste trends en ontwikkelingen in jouw branche. Het thema van dit jaar, "Sterke Schakels," weerspiegelt onze overtuiging dat succesvolle verbindingen en samenwerkingen essentieel zijn voor groei en veerkracht, zowel op individueel als op organisatorisch niveau. Door de focus te leggen op sterke schakels willen we de kracht benadrukken van het verbinden van verschillende partijen, ideeën en talenten. Dit thema is niet alleen relevant voor het bedrijfsleven, maar ook voor onderwijsinstellingen, overheden en andere belanghebbenden. Het onderstreept het belang van samenwerking en synergie om gemeenschappelijke doelen te bereiken en uitdagingen gezamenlijk aan te pakken.
8 maanden geleden