Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

 Scherpe creatie en slimme oplossingen

Scherpe creatie en slimme oplossingen

LMG is een fullservice reclamebureau. Dat betekent eigenlijk dat ze alles in huis hebben om de klant optimaal te kunnen helpen. Zo hebben ze hun eigen socialmedia-experts, grafisch designers, developers en strategen. Naast het bureauwerk wat ze doen, organiseren ze ook grote evenementen (Contacta, Horecabeurs Goes en diverse banenmarkten). En Zeeland Zakelijk? Ook dat platform beheert LMG volledig.

'Zo weinig mogelijk van je budget verspillen aan een verkeerde doelgroep en verkeerde communicatiemiddelen. Wij brengen de doelgroep eerst in kaart op een heldere manier op basis van feiten, om vervolgens een plan te maken over de juist aanpak in de communicatie en uitingen die hierop aansluiten. Dat bespaart een hoop geld en dat is echt een specialisatie van ons reclamebureau' aldus Perry Kentin, directeur van LMG. Het team van LMG gaat graag tot het gaatje voor de klant en dat kunnen ze snel omdat ze alle expertises in huis hebben. De bedrijven die LMG mag helpen zijn op internationaal, nationaal en regionaal en lokaal niveau. Zo hebben ze werk mogen doen voor grote luchtvaartmaatschappijen als Lufthansa en vakantiespecialist TUI Nederland. 'Die grote bekende klanten zijn natuurlijk geweldig, maar ook het mkb van Zeeland vinden we fantastisch om te helpen'. 

LMG bestaat uit een gezellig en hecht team. 'Wij zijn een creatief team van ontwerpers, ontwikkelaars en strategen.' Iedere 'LMG strijder' (zo noemt het LMG team zichzelf) heeft zijn of haar eigen unieke kracht en krijgt ook ruimte om dat talent te ontwikkelen. Want LMG is altijd opzoek naar jong talent in de vorm van stagiaires. 'We zijn echt mensen mensen en we proberen een band op te bouwen met de mensen die we mogen helpen'. 

Wat het bedrijf uniek maakt is het oog voor scherpe creatie en slimme oplossingen. En vooral die slimme oplossingen zijn in deze gekke periode heel waardevol. Zo heeft LMG een eigen click & collect systeem ontwikkelt dat makkelijk ingezet kan worden door winkeliers die hun artikelen enkel voor afhaal mogen aanbieden. Maar ook het opzetten van een webshop is een mogelijkheid. Zo kozen het Omnium in Goes en Ondernemen met Lev voor die optie. Daarnaast hebben zij een eigen ticketsysteem dat kan worden ingezet voor het reguleren van bezoek in deze coronaperiode. Een aantal grote namen in Zeeland hebben dat systeem in gebruik en zijn daar erg over te spreken. Denk aan het Portaal van Vlaanderen, SVRZ, het Watersnoodmuseum, Bioscoop Goes en het Omnium Goes

Ook op online gebied werkt LMG haar expertises uit. Zo zijn ze sterk in online advertising op alle mogelijke kanalen en behoren zij tot het Facebookpartnerprogramma en zijn zij partner met Spotify zodat ook daar advertenties kunnen worden ingezet. Wanneer deze kanalen allemaal worden ingezet, krijg je eigenlijk een cirkel. Mensen zien je advertentie op het ene kanaal, klikken naar je website en komen je vervolgens op een ander kanaal weer tegen met een advertentie. Zo blijft het bedrijf, wat de advertenties met LMG heeft ingezet, continue in beeld bij potentiële klanten. Om die cirkel nog verder uit te breiden heeft LMG ook haar eigen nieuwsbriefsysteem ontwikkelt. Hiermee ontwikkelen we nieuwsbrieven zonder beperkingen op maat. Die nieuwsbrief wordt ook volledig aangepast naar de huisstijl van het bedrijf die de nieuwsbrieven verstuurd. 

Slimme oplossingen en scherpe creatie, LMG zegt het niet voor niets. Ze kunnen snel handelen, sturen en monitoren. Op die manier gaan zij met de klant richting het succes! Benieuwd wat LMG voor jou kan betekenen? Neem dan contact met op voor een afspraak en een goede bak koffie! Bekijk ook onze andere expertises: strategie, creatie, online, events en social media.

Meer uit Zeeland

Zeeuwen werken verst van huis

Nu we de coronamaatregelen achter ons laten, gaan Nederlanders weer steeds vaker naar kantoor. Zeeuwen hebben de meeste baat bij (deels) thuiswerken, omdat zij met gemiddeld 31,8 kilometer de langste reis afleggen. Landelijk gezien reist een werknemer gemiddeld 22 kilometer naar de werkplek. Dit blijkt uit onderzoek van CVster.nl naar woon-werkafstand.  

5 dagen geleden
HOPPAAA! Foodtruckfestival

HOPPAAA! Foodtruckfestival HOPPAAA! tijdens de meivakantie in Burgh Haamstede! Je hoeft drie dagen lang niet te bedenken wat je op het menu zet of waar je met de kids gaat eten. In de meivakantie strijkt namelijk weer het HOPPAAA! foodtruckfestival neer in Burgh Haamstede! Dit festival heeft het karakter van een grote familie reünie en kenmerkt zich door een heerlijk ongedwongen en gezellige sfeer. De leukste foodtrucks presenteren zich, er zijn diverse barretjes, je luistert naar nostalgische hits en voor de kids zijn er volop activiteiten. Het gezinsvriendelijke festival in Burgh Haamstede is van dinsdag 30 april t/m donderdag 2 mei, uiteraard is de toegang gratis. Borrelplanken en smikkelplateaus: Bij de foodtrucks haal je gerechten van over de hele wereld. Van Amerikaanse hotdogs tot Thaise wok gerechten en curry’s. Van loaded nacho’s, Duitse flammkuchen en Mexicaanse taco’s. Oer-Hollandse frietjes, poffertjes en tosti’s tot authentieke Italiaanse pasta’s, pizza’s en heerlijke anti pasti. Veel rijdende keukens bieden het shared dining principe aan door middel van een goed gevulde borrelplank of smikkelplateau. “We zien dat veel vriendenclubjes en gezinnen ervan houden om gerechten met elkaar te delen” aldus Gera van Vliet van evenementenorganisatie Bruisend. Lang tafelen met een drankje erbij en lekkere muziek op de achtergrond. Ondertussen kunnen de kids een sjoel competitie houden, zich laten schminken of een glitter tattoo laten zetten, dat is HOPPAAA!

1 week geleden
Ruim 250 bezoekers maken kennis met het Delta Climate Center

Zeeland en Vlissingen in het bijzonder hebben woensdag 10 april kennisgemaakt met het Delta Climate Center. Met het evenement ‘Maak kennis met het Delta Climate Center’ in de Lasloods in Vlissingen heeft het nieuwe centrum zich voor het eerst aan de buitenwereld gepresenteerd. Het Delta Climate Center wil met onderzoek en onderwijs bijdragen aan een duurzame toekomst voor de Zeeuwse delta en daarmee delta’s over de wereld. Voor ruim 250 bezoekers vertelde wetenschappelijk directeur Albert Klein Tank, samen met een aantal medewerkers, hoe het centrum dit gaat doen. Klein Tank stipte vier punten aan die het centrum uniek maken: de samenwerking tussen mbo, hbo en wo in onderwijs en onderzoek, de thema’s water, energie en voedsel en hoe het hier invulling aan geeft, de innovatieve werkvormen waarmee het centrum haar doelen wil bereiken en dat ze de gehele provincie als een living lab ziet.

2 weken geleden
“Iedereen moet na het werk weer veilig thuis komen”

“We hebben binnen ons bedrijf aandacht voor veiligheid in de breedste zin van het woord. Iedereen moet immers na het werk weer gezond en veilig thuis kunnen komen. Aandacht voor verkeersveiligheid hoort daar zeker bij. Dat betekent voor ons bedrijf dat we alle voertuigen standaard uitrusten met uiteenlopende veiligheidssystemen, dat we mensen aanspreken op verkeersveilig weggedrag, dat we rekening houden met rust- en rijtijden en chauffeurs goed inwerken op een nieuw voertuig.” Ronald Wielemaker is directeur van het gelijknamige familiebedrijf Wielemaker BV. Dit is een Zeeuwse transportonderneming, waar ongeveer 90 medewerkers dagelijks actief zijn met het inzamelen van afvalstoffen. Daarnaast speelt het bedrijf, met het transport van deelstromen, een logistieke rol in de circulaire ontwikkeling van onze regio. Veel van het werk vindt logischerwijs plaats op de weg. Daarvoor beschikt Wielemaker over ongeveer 70 voertuigen, zoals vuilnisauto’s, haakarmauto’s, portaalauto’s en trekker/oplegger combinaties. Ronald vertelt dat bij de aanschaf van nieuwe voertuigen ‘alle vinkjes wat betreft veiligheidssystemen aangaan’. “Natuurlijk! Ik heb het altijd vreemd gevonden dat lichte personenauto’s eerder standaard voorzien werden van airbags dan grote vrachtwagencombinaties. Alle extra veiligheidsmogelijkheden omarmen we, dus zaken als remassistentie, rijbaanassistentie, dodehoeksensoren en camera’s beschouwen wij steevast als standaard.”

2 weken geleden
Kick-off 'Boost the Energy Transition'

Op donderdag 11 april kwamen 18 geselecteerde bedrijven samen voor de kick-off van het opwerkprogramma van de energiechallenge 'Boost the Energy Transition', georganiseerd door Dockwize en Stichting Zeeuwse Publieke Belangen. Dit initiatief heeft als doel om ondernemers, onderzoekers en andere vernieuwers te stimuleren om innovatieve plannen te ontwikkelen voor de energietransitie in Zeeland. Het evenement markeert een belangrijke mijlpaal in de inspanningen om duurzame energieoplossingen te bevorderen, en komt op een cruciaal moment voor de provincie Zeeland, waar de vraag naar dergelijke oplossingen hoog is. Met de helft van de geselecteerde bedrijven uit Zeeland belooft deze challenge een aanzienlijke impact te hebben op het aanpakken van de energie-uitdagingen van de provincie.

2 weken geleden
Zakelijk overnachten met luxe en comfort

Ervaar het gemak van zakelijk overnachten bij Otium Wellness Hotel Roosendaal. Op een centraal gelegen locatie, op slechts 2 autominuten van de A58 en A17 en op een korte 20 minuten rijden van Breda, is dit hotel de perfecte plek voor jouw zakelijke verblijf. De kamers De kamers bieden het comfort en de luxe die je nodig hebt na een lange werkdag. Met een kitchenette voorzien van een spoelbak en magnetron, hoef je niet elke avond uit eten te gaan. En dankzij de gratis wifi kun je ook in het hotel efficiënt werken aan jouw taken.

2 weken geleden
Goed nieuws voor werkend en ondernemend Zeeland

GOES - Goed nieuws voor werkend en ondernemend Zeeland: Uitgeverij de Bode, Zeeuwse Vacaturebank en reclamebureau LMG strategie+creatie bundelen hun krachten en lanceren samen de Zeeuwse Carrièrekrant. De drie partijen zijn, ieder vanuit hun eigen expertise, ervaren in het matchen van werkgevers en werkzoekenden. Jim Goedhart is bekend van de Zeeuwse Vacaturebank en De Zeeuwse Connectie, Perry Kentin van reclamebureau LMG strategie+creatie is bekend van het organiseren van de succesvolle netwerkbeurs Contacta en fysieke banenmarkten en Luuk Roozeboom brengt al vele jaren Weekblad de Bode uit in Zeeland en West-Brabant, inclusief speciale periodieke bijlagen over werk en vacatures.

1 maand geleden