Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

 Scherpe creatie en slimme oplossingen

Scherpe creatie en slimme oplossingen

LMG is een fullservice reclamebureau. Dat betekent eigenlijk dat ze alles in huis hebben om de klant optimaal te kunnen helpen. Zo hebben ze hun eigen socialmedia-experts, grafisch designers, developers en strategen. Naast het bureauwerk wat ze doen, organiseren ze ook grote evenementen (Contacta, Horecabeurs Goes en diverse banenmarkten). En Zeeland Zakelijk? Ook dat platform beheert LMG volledig.

'Zo weinig mogelijk van je budget verspillen aan een verkeerde doelgroep en verkeerde communicatiemiddelen. Wij brengen de doelgroep eerst in kaart op een heldere manier op basis van feiten, om vervolgens een plan te maken over de juist aanpak in de communicatie en uitingen die hierop aansluiten. Dat bespaart een hoop geld en dat is echt een specialisatie van ons reclamebureau' aldus Perry Kentin, directeur van LMG. Het team van LMG gaat graag tot het gaatje voor de klant en dat kunnen ze snel omdat ze alle expertises in huis hebben. De bedrijven die LMG mag helpen zijn op internationaal, nationaal en regionaal en lokaal niveau. Zo hebben ze werk mogen doen voor grote luchtvaartmaatschappijen als Lufthansa en vakantiespecialist TUI Nederland. 'Die grote bekende klanten zijn natuurlijk geweldig, maar ook het mkb van Zeeland vinden we fantastisch om te helpen'. 

LMG bestaat uit een gezellig en hecht team. 'Wij zijn een creatief team van ontwerpers, ontwikkelaars en strategen.' Iedere 'LMG strijder' (zo noemt het LMG team zichzelf) heeft zijn of haar eigen unieke kracht en krijgt ook ruimte om dat talent te ontwikkelen. Want LMG is altijd opzoek naar jong talent in de vorm van stagiaires. 'We zijn echt mensen mensen en we proberen een band op te bouwen met de mensen die we mogen helpen'. 

Wat het bedrijf uniek maakt is het oog voor scherpe creatie en slimme oplossingen. En vooral die slimme oplossingen zijn in deze gekke periode heel waardevol. Zo heeft LMG een eigen click & collect systeem ontwikkelt dat makkelijk ingezet kan worden door winkeliers die hun artikelen enkel voor afhaal mogen aanbieden. Maar ook het opzetten van een webshop is een mogelijkheid. Zo kozen het Omnium in Goes en Ondernemen met Lev voor die optie. Daarnaast hebben zij een eigen ticketsysteem dat kan worden ingezet voor het reguleren van bezoek in deze coronaperiode. Een aantal grote namen in Zeeland hebben dat systeem in gebruik en zijn daar erg over te spreken. Denk aan het Portaal van Vlaanderen, SVRZ, het Watersnoodmuseum, Bioscoop Goes en het Omnium Goes

Ook op online gebied werkt LMG haar expertises uit. Zo zijn ze sterk in online advertising op alle mogelijke kanalen en behoren zij tot het Facebookpartnerprogramma en zijn zij partner met Spotify zodat ook daar advertenties kunnen worden ingezet. Wanneer deze kanalen allemaal worden ingezet, krijg je eigenlijk een cirkel. Mensen zien je advertentie op het ene kanaal, klikken naar je website en komen je vervolgens op een ander kanaal weer tegen met een advertentie. Zo blijft het bedrijf, wat de advertenties met LMG heeft ingezet, continue in beeld bij potentiële klanten. Om die cirkel nog verder uit te breiden heeft LMG ook haar eigen nieuwsbriefsysteem ontwikkelt. Hiermee ontwikkelen we nieuwsbrieven zonder beperkingen op maat. Die nieuwsbrief wordt ook volledig aangepast naar de huisstijl van het bedrijf die de nieuwsbrieven verstuurd. 

Slimme oplossingen en scherpe creatie, LMG zegt het niet voor niets. Ze kunnen snel handelen, sturen en monitoren. Op die manier gaan zij met de klant richting het succes! Benieuwd wat LMG voor jou kan betekenen? Neem dan contact met op voor een afspraak en een goede bak koffie! Bekijk ook onze andere expertises: strategie, creatie, online, events en social media.

Meer uit Zeeland

‘MONO is de verantwoordelijkheid van iedereen’

MONO is de verantwoordelijkheid van iedereen’ Met 55 chauffeurs, die dagelijks op de weg zitten, is verkeersveiligheid een belangrijk thema. Leonie van Benten, Customs Coordinator & QHSE Manager bij Tieleman Logistics in Kloosterzande legt het als volgt uit: “Onze grootste en belangrijkste prioriteit is dat iedere chauffeur ’s avonds weer goed, gezond en veilig naar huis kan.” Met dat dagelijkse streven in haar achterhoofd, kon Leonie niet om het MONO Helden stokje heen. “Ik vind het een goede manier om organisatie breed te kijken naar de afleidingen achter het stuur. Iedereen binnen ons bedrijf draagt een verantwoordelijkheid om die afleiding zoveel mogelijk te beperken. Dat begint bij bewustwording en daarbij helpt het MONO Helden stokje ons.” Tieleman Logistics is van oudsher een familiebedrijf. De naam prijkt al meer dan 100 jaar op vrachtwagens. Vijf jaar geleden heeft het bedrijf een flinke professionaliseringsslag gemaakt. Inmiddels wordt veel meer gedaan dan transport alleen. “We zijn een professionele partner in de totale supply chain van onze klanten. Dat betekent dat we bijvoorbeeld ook opslag verzorgen, labelen, ompakken en monsterafname. Natuurlijk vergt dat ook een verandering in de bedrijfsorganisatie. Om die reden hebben we grote aanpassingen gedaan, zoals het automatiseren van bedrijfsprocessen en de magazijn inrichtingen.” Oog voor het menselijke aspect Bij Tieleman Logistics werken momenteel 110 mensen. De helft daarvan is aan de slag als chauffeur. Het bedrijf heeft een eigen vloot met uiteenlopende vrachtwagens voor uiteenlopende opdrachten. Veiligheid is een belangrijk aandachtspunt. Zo vertelt Leonie dat alle vrachtwagens zijn uitgerust met de allernieuwste snufjes op dat gebied. “Toch, je kunt zoveel techniek installeren als je wilt, we hebben altijd ook te maken met het menselijke aspect. We hebben chauffeurs, die dagelijks op de weg zitten en we weten allemaal: een foutje is zo gemaakt. Ik was al langere tijd aan het nadenken hoe we juist dat aspect kunnen aankaarten, toen ik hoorde over MONO. Het werd helemaal aantrekkelijk toen bleek dat Dek Rijscholen het stokje aan ons zou overdragen. Dat is namelijk een partner met wie wij veel samenwerken.”

2 maanden geleden
Horecabeurs Goes: Dé vakbeurs van Zuidwest-Nederland!

Horecabeurs Goes 2025: Dé horecavakbeurs van Zuidwest-Nederland! Op 17 en 18 maart 2025 vindt de Horecabeurs Goes plaats in het hart van Zeeland. Dit jaarlijkse evenement is dé horecavakbeurs voor Zuidwest-Nederland, waar ondernemers uit de horeca, recreatie en toerisme samenkomen om inspiratie op te doen en nieuwe zakelijke kansen te ontdekken.

2 maanden geleden
HOOGSTE PUNT

Boutique Hotel Philippine viert het bereiken van het hoogste punt van de bouw Philippine, 1 november 2024 — Boutique Hotel Philippine heeft een belangrijke mijlpaal bereikt: het hoogste punt van de bouw is een feit! Na maanden van intensieve werkzaamheden is het hotel nu wind- en waterdicht. Om deze prestatie te vieren, organiseert Boutique Hotel Philippine een feestelijke bijeenkomst voor alle betrokkenen en geïnteresseerden.

6 maanden geleden
MONO, voor onszelf en voor alle cursisten

‘Natuurlijk MONO, voor onszelf en voor alle cursisten’ Dek Opleidingen heeft recent het Mono Helden-stokje overgenomen van De Baar Touringcars. Als nieuwe MONO Held besteedt Dek Opleidingen in de komende periode nadrukkelijk aandacht aan het voorkomen van smartphone gebruik in het verkeer. “Onze focus is tweeledig. Allereerst willen we werken aan bewustwording onder onze eigen medewerkers”, legt directeur Jos Dek uit. “Daarnaast willen we ook een begin maken met aandacht voor deze vorm van verkeersveiligheid in onze verkeersopleidingen. Wij leiden als het ware de nieuwe lichting op en kunnen zodoende bijdragen aan de verkeersveiligheid in onze regio.” Als nieuwe MONO Held is Dek Opleidingen in Goes ambassadeur van de MONO-campagne van het Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid Zeeland (ROVZ). Dit sluit goed aan bij de activiteiten van dit Zeeuwse familiebedrijf. Al sinds 1976 richt Dek zich op verkeerslessen. “Ons aanbod is inmiddels breed en loopt uiteen van rijopleidingen - van personenauto tot bus, vrachtwagen en trekker - tot beroepsopleidingen, waaronder opleidingen voor intern transport, Code 95 opleidingen voor beroepschauffeurs, maar bijvoorbeeld ook VCA, BHV en cursussen Veilig werken langs de weg.” Jos vertelt verder dat zijn bedrijf inmiddels drie vestigingen heeft, namelijk in Goes, Terneuzen en Halsteren. Daar werken circa 85 medewerkers. Klanten zijn particulieren, lokale bedrijven en daarnaast grote, landelijk opererende partijen. “De Baar Touringcars is één van onze klanten. Zij besteden veel aandacht aan het voorkomen van afleiding achter het stuur. Zij deden de suggestie om het stokje van hen over te nemen.”

6 maanden geleden
Inkoopprijzen Stellendamse garnalen meer dan gehalveerd

Stellendam, 15 augustus 2024 – Na een periode van schaarste worden er in de wateren rondom Stellendam en de Voordelta weer volop garnalen gevangen. Dat heeft een sterk verlagend effect gehad op de inkoopprijs bij de visafslag. De afgelopen week werd er voor een kilo ongepelde garnalen minder dan de helft betaald in vergelijking met Week 15, toen de inkoopprijzen het hoogst waren. Dat meldt de Stellendamse Garnalen Pel Centrale BV (SGPC BV). Ondernemer Evert de Blok van SGPC is blij met de ontwikkeling. “Garnalen zijn weer betaalbaar geworden. In de eerste helft van het jaar waren de vangsten enorm teruggelopen. Dat had te maken met het koude weer en een overschot aan wijting, die ook dol zijn op garnalen. Daardoor explodeerden de inkoopprijzen en werd het voor restaurants en consumenten een wel heel erg exclusief product. Culinaire klassiekers als de Stellendamse garnalencocktail of een Tomaat met Stellendamse garnalen werden door de hoge prijzen noodgedwongen van de menukaart gehaald. Nu de vangsten van formaat Type 2 - Grande en 3 - Moyenne fors toenemen, zijn de prijzen daarvan ook spectaculair gedaald. En dat is goed nieuws voor de horeca, de viswinkels en hun klanten. Het aanbod van het grootste Type 1 – Superieur is nog beperkt, maar dat zal ook in de komende weken toenemen.”

8 maanden geleden
Oosterscheldeweek 2024

Van 7 t/m 14 september organiseert Nationaal Park Oosterschelde de 16e editie van de Oosterscheldeweek. Tijdens de Oosterscheldeweek kan iedereen, van jong tot oud, dit prachtige gebied ontdekken en beleven.

8 maanden geleden
Contacta 2024: 'Maak gebruik van Sterke Schakels"

Contacta, het jaarlijkse netwerkevent voor ondernemers, vindt dit jaar plaats op 5, 6 en 7 november in de Zeelandhallen in Goes. Dit evenement is dé plek waar bedrijven en professionals uit diverse sectoren samenkomen om te netwerken, kennis te delen en nieuwe zakelijke kansen te ontdekken. Met een breed scala aan exposanten, interessante lezingen en workshops, biedt Contacta een unieke gelegenheid om je zakelijke netwerk uit te breiden en op de hoogte te blijven van de nieuwste trends en ontwikkelingen in jouw branche. Het thema van dit jaar, "Sterke Schakels," weerspiegelt onze overtuiging dat succesvolle verbindingen en samenwerkingen essentieel zijn voor groei en veerkracht, zowel op individueel als op organisatorisch niveau. Door de focus te leggen op sterke schakels willen we de kracht benadrukken van het verbinden van verschillende partijen, ideeën en talenten. Dit thema is niet alleen relevant voor het bedrijfsleven, maar ook voor onderwijsinstellingen, overheden en andere belanghebbenden. Het onderstreept het belang van samenwerking en synergie om gemeenschappelijke doelen te bereiken en uitdagingen gezamenlijk aan te pakken.

8 maanden geleden

Oh Oh...
Zo te zien gebruik je een adblocker.

We begrijpen je voorkeur om ZeelandNet bannervrij te bekijken. Maar ja, we zijn wel afhankelijk van advertenties om onze website rendabel te houden. Zo kun je o.a. nieuwsartikelen gratis blijven lezen.

Zou je willen overwegen ons te whitelisten, zodat we de content kunnen blijven bieden waarvoor je vandaag naar ZeelandNet kwam?

Dank je wel!