Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

 Meer klanten, meer omzet met de retail acties van Selly

Meer klanten, meer omzet met de retail acties van Selly

"Mijn mooiste retail actie? Dat is volgens mij de Selly Chocoladeletterfabriek. Mijn beste is de Boodschappen Bingo. Daarbij scoren we regelmatig een respons van 75 procent! Dat is echt ongekend hoog. Het is daarmee een fantastische actie die zorgt voor interactie, loyaliteit en een hogere besteding per klant. En niet te vergeten: fun.” Dat laatste is een belangrijke factor voor Ivo Geernaert, de man achter Selly. Leuk moet het zijn. Maar dat is niet het enige waarin hij uitblinkt. Uitblinken doet hij ook met zijn eindeloze creativiteit en tomeloze inzet om van iedere retail actie een daverend succes te maken. Daarmee gooit hij hoge ogen. Vanuit Terneuzen verovert hij letterlijk het land. Bij grote supermarktketens als Jumbo en Albert Heijn staan zijn naam en telefoonnummer prominent achter het kopje ‘Succesvolle acties’. Daarnaast weten ook veel winkelcentra en ondernemersverenigingen hem te vinden. Zij weten allemaal: Selly zorgt voor meer beleving, traffic, klanten en omzet.Sterk in evenementen en conceptenWie Ivo kent, weet dat hij meer doet dan Selly alleen. Onder de naam Ivooh! organiseert hij de meest uiteenlopende evenementen. Daarnaast is hij sterk in het bedenken en ontwikkelen van unieke concepten. Foodjutters in Terneuzen is daarvan een spraakmakend voorbeeld. Hij realiseerde daarmee het eerste ‘strandpaviljoen’ aan de Scheldeboulevard in Terneuzen. “Gek genoeg heb ik als kind altijd gezegd dat ik een evenementenbureau wilde hebben en een strandtent. Het is bijzonder dat dit ook daadwerkelijk gelukt is.”

Van jonge strandstoelverhuurder naar succesvolle ondernemer
Ivo startte zijn carrière als 13-jarige strandstoelverhuurder en ijsjesverkoper. Toen hij 16 jaar was kocht hij een zakje ballonnen en werd hij door evenementenbureaus als ballonnenclown ingezet bij feesten en partijen. Na de start van een verhuurbedrijf voor opblaaskastelen en party meubilair, begon hij in 2014 met Ivooh! “Superleuk die naam, die gelieerd is aan mijn eigen naam. Voor de organisatie van evenementen in Zeeland is die ook perfect. Met mijn retail acties streef ik naar landelijke dekking. Dat doe ik onder de naam Selly, afgeleid van het Engelse woord sell.”

Sterk in offline en online retail acties
Met Selly maakte Ivo een droomstart. Hoe kan het ook anders, als je zoveel passie en gedrevenheid in huis hebt. Zijn acties als Scan & Win en Kraak de Kluis zijn inmiddels ‘golden oldies’ die het nog steeds fantastisch doen. Gaandeweg breidde het aanbod aan retail acties uit en introduceerde hij naast deze zogeheten offline acties ook online retail acties. “Eerlijk gezegd had ik aanvankelijk mijn twijfels over online acties. Inmiddels weet ik beter; er is zoveel mogelijk! Wat denk je bijvoorbeeld van de online kraskaart. Dat werkt heel makkelijk: je scant een QR code, krast over het scherm van je smartphone en je ziet direct of je prijs hebt.” Ivo legt uit dat deze online acties bovendien gekoppeld worden aan een slim dashboard. “Dat dashboard bevat een schat aan informatie over de deelnemende klanten. Het vormt daarmee een bron van informatie voor verdere marketingacties. AVG-proof natuurlijk.”

Ontdek de nieuwste retailacties
Recent is voor Selly een compleet magazine verschenen met een presentatie van alle acties die mogelijk zijn. Dan pas realiseer je je wat creativiteit in deze branche betekent. Ivo grossiert erin. Bijzonder is bijvoorbeeld de actie Goal Getters, waarbij de voetbalplaatjes via Augmented Reality daadwerkelijk tot leven komen en wat dacht je van de actie ‘Je bent om te zoenen’ voor Valentijnsdag of Moederdag met smakelijke chocoladezoentjes. “We hebben eigenlijk afgesproken dat we dit jaar maar drie nieuwe retail acties zouden introduceren”, vertelt Ivo lachend, “maar ik zit nu al op vier.” Creativiteit laat zich niet zo makkelijk beteugelen. Acties die nu in steigers staan? “We hebben nu een mooie EK-actie. Natuurlijk kunnen de deelnemers fantastische prijzen winnen, maar we maken daarbij ook een vlaggenlijn voor in de winkel, het winkelcentrum of de straat met de voornamen en ‘rugnummers’ van alle deelnemers. Inderdaad, dat is fun! Verder zijn we druk met ‘Welcome back’ acties, want als straks de binnensteden en winkelcentra weer opengaan, is het natuurlijk heel goed om je klanten opnieuw aan je te binden.”

Blader direct eens door het Selly magazine

www.selly.nl

Meer uit Zeeland

Meer dan 8.000 vacatures door heel Zeeland

De allereerste Zeeuwse Carrièrekrant is uit! Met meer dan 8.000 vacatures door heel Zeeland, biedt deze krant een uitgebreid overzicht van kansen en mogelijkheden in de regio.  Van technische tot creatieve functies, van startersposities tot leidinggevende functies, de diversiteit aan vacatures weerspiegelt de dynamiek van de Zeeuwse arbeidsmarkt. Heb je de krant nog niet gelezen? Blader dan hier door de digitale pagina's en ontdek jouw volgende professionele avontuur in het prachtige Zeeland.

1 week geleden
Zeeuwen werken verst van huis

Nu we de coronamaatregelen achter ons laten, gaan Nederlanders weer steeds vaker naar kantoor. Zeeuwen hebben de meeste baat bij (deels) thuiswerken, omdat zij met gemiddeld 31,8 kilometer de langste reis afleggen. Landelijk gezien reist een werknemer gemiddeld 22 kilometer naar de werkplek. Dit blijkt uit onderzoek van CVster.nl naar woon-werkafstand.  

3 weken geleden
HOPPAAA! Foodtruckfestival

HOPPAAA! Foodtruckfestival HOPPAAA! tijdens de meivakantie in Burgh Haamstede! Je hoeft drie dagen lang niet te bedenken wat je op het menu zet of waar je met de kids gaat eten. In de meivakantie strijkt namelijk weer het HOPPAAA! foodtruckfestival neer in Burgh Haamstede! Dit festival heeft het karakter van een grote familie reünie en kenmerkt zich door een heerlijk ongedwongen en gezellige sfeer. De leukste foodtrucks presenteren zich, er zijn diverse barretjes, je luistert naar nostalgische hits en voor de kids zijn er volop activiteiten. Het gezinsvriendelijke festival in Burgh Haamstede is van dinsdag 30 april t/m donderdag 2 mei, uiteraard is de toegang gratis. Borrelplanken en smikkelplateaus: Bij de foodtrucks haal je gerechten van over de hele wereld. Van Amerikaanse hotdogs tot Thaise wok gerechten en curry’s. Van loaded nacho’s, Duitse flammkuchen en Mexicaanse taco’s. Oer-Hollandse frietjes, poffertjes en tosti’s tot authentieke Italiaanse pasta’s, pizza’s en heerlijke anti pasti. Veel rijdende keukens bieden het shared dining principe aan door middel van een goed gevulde borrelplank of smikkelplateau. “We zien dat veel vriendenclubjes en gezinnen ervan houden om gerechten met elkaar te delen” aldus Gera van Vliet van evenementenorganisatie Bruisend. Lang tafelen met een drankje erbij en lekkere muziek op de achtergrond. Ondertussen kunnen de kids een sjoel competitie houden, zich laten schminken of een glitter tattoo laten zetten, dat is HOPPAAA!

4 weken geleden
Ruim 250 bezoekers maken kennis met het Delta Climate Center

Zeeland en Vlissingen in het bijzonder hebben woensdag 10 april kennisgemaakt met het Delta Climate Center. Met het evenement ‘Maak kennis met het Delta Climate Center’ in de Lasloods in Vlissingen heeft het nieuwe centrum zich voor het eerst aan de buitenwereld gepresenteerd. Het Delta Climate Center wil met onderzoek en onderwijs bijdragen aan een duurzame toekomst voor de Zeeuwse delta en daarmee delta’s over de wereld. Voor ruim 250 bezoekers vertelde wetenschappelijk directeur Albert Klein Tank, samen met een aantal medewerkers, hoe het centrum dit gaat doen. Klein Tank stipte vier punten aan die het centrum uniek maken: de samenwerking tussen mbo, hbo en wo in onderwijs en onderzoek, de thema’s water, energie en voedsel en hoe het hier invulling aan geeft, de innovatieve werkvormen waarmee het centrum haar doelen wil bereiken en dat ze de gehele provincie als een living lab ziet.

1 maand geleden
“Iedereen moet na het werk weer veilig thuis komen”

“We hebben binnen ons bedrijf aandacht voor veiligheid in de breedste zin van het woord. Iedereen moet immers na het werk weer gezond en veilig thuis kunnen komen. Aandacht voor verkeersveiligheid hoort daar zeker bij. Dat betekent voor ons bedrijf dat we alle voertuigen standaard uitrusten met uiteenlopende veiligheidssystemen, dat we mensen aanspreken op verkeersveilig weggedrag, dat we rekening houden met rust- en rijtijden en chauffeurs goed inwerken op een nieuw voertuig.” Ronald Wielemaker is directeur van het gelijknamige familiebedrijf Wielemaker BV. Dit is een Zeeuwse transportonderneming, waar ongeveer 90 medewerkers dagelijks actief zijn met het inzamelen van afvalstoffen. Daarnaast speelt het bedrijf, met het transport van deelstromen, een logistieke rol in de circulaire ontwikkeling van onze regio. Veel van het werk vindt logischerwijs plaats op de weg. Daarvoor beschikt Wielemaker over ongeveer 70 voertuigen, zoals vuilnisauto’s, haakarmauto’s, portaalauto’s en trekker/oplegger combinaties. Ronald vertelt dat bij de aanschaf van nieuwe voertuigen ‘alle vinkjes wat betreft veiligheidssystemen aangaan’. “Natuurlijk! Ik heb het altijd vreemd gevonden dat lichte personenauto’s eerder standaard voorzien werden van airbags dan grote vrachtwagencombinaties. Alle extra veiligheidsmogelijkheden omarmen we, dus zaken als remassistentie, rijbaanassistentie, dodehoeksensoren en camera’s beschouwen wij steevast als standaard.”

1 maand geleden
Kick-off 'Boost the Energy Transition'

Op donderdag 11 april kwamen 18 geselecteerde bedrijven samen voor de kick-off van het opwerkprogramma van de energiechallenge 'Boost the Energy Transition', georganiseerd door Dockwize en Stichting Zeeuwse Publieke Belangen. Dit initiatief heeft als doel om ondernemers, onderzoekers en andere vernieuwers te stimuleren om innovatieve plannen te ontwikkelen voor de energietransitie in Zeeland. Het evenement markeert een belangrijke mijlpaal in de inspanningen om duurzame energieoplossingen te bevorderen, en komt op een cruciaal moment voor de provincie Zeeland, waar de vraag naar dergelijke oplossingen hoog is. Met de helft van de geselecteerde bedrijven uit Zeeland belooft deze challenge een aanzienlijke impact te hebben op het aanpakken van de energie-uitdagingen van de provincie.

1 maand geleden
Zakelijk overnachten met luxe en comfort

Ervaar het gemak van zakelijk overnachten bij Otium Wellness Hotel Roosendaal. Op een centraal gelegen locatie, op slechts 2 autominuten van de A58 en A17 en op een korte 20 minuten rijden van Breda, is dit hotel de perfecte plek voor jouw zakelijke verblijf. De kamers De kamers bieden het comfort en de luxe die je nodig hebt na een lange werkdag. Met een kitchenette voorzien van een spoelbak en magnetron, hoef je niet elke avond uit eten te gaan. En dankzij de gratis wifi kun je ook in het hotel efficiënt werken aan jouw taken.

1 maand geleden