Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

 Meer klanten, meer omzet met de retail acties van Selly

Meer klanten, meer omzet met de retail acties van Selly

"Mijn mooiste retail actie? Dat is volgens mij de Selly Chocoladeletterfabriek. Mijn beste is de Boodschappen Bingo. Daarbij scoren we regelmatig een respons van 75 procent! Dat is echt ongekend hoog. Het is daarmee een fantastische actie die zorgt voor interactie, loyaliteit en een hogere besteding per klant. En niet te vergeten: fun.” Dat laatste is een belangrijke factor voor Ivo Geernaert, de man achter Selly. Leuk moet het zijn. Maar dat is niet het enige waarin hij uitblinkt. Uitblinken doet hij ook met zijn eindeloze creativiteit en tomeloze inzet om van iedere retail actie een daverend succes te maken. Daarmee gooit hij hoge ogen. Vanuit Terneuzen verovert hij letterlijk het land. Bij grote supermarktketens als Jumbo en Albert Heijn staan zijn naam en telefoonnummer prominent achter het kopje ‘Succesvolle acties’. Daarnaast weten ook veel winkelcentra en ondernemersverenigingen hem te vinden. Zij weten allemaal: Selly zorgt voor meer beleving, traffic, klanten en omzet.Sterk in evenementen en conceptenWie Ivo kent, weet dat hij meer doet dan Selly alleen. Onder de naam Ivooh! organiseert hij de meest uiteenlopende evenementen. Daarnaast is hij sterk in het bedenken en ontwikkelen van unieke concepten. Foodjutters in Terneuzen is daarvan een spraakmakend voorbeeld. Hij realiseerde daarmee het eerste ‘strandpaviljoen’ aan de Scheldeboulevard in Terneuzen. “Gek genoeg heb ik als kind altijd gezegd dat ik een evenementenbureau wilde hebben en een strandtent. Het is bijzonder dat dit ook daadwerkelijk gelukt is.”

Van jonge strandstoelverhuurder naar succesvolle ondernemer
Ivo startte zijn carrière als 13-jarige strandstoelverhuurder en ijsjesverkoper. Toen hij 16 jaar was kocht hij een zakje ballonnen en werd hij door evenementenbureaus als ballonnenclown ingezet bij feesten en partijen. Na de start van een verhuurbedrijf voor opblaaskastelen en party meubilair, begon hij in 2014 met Ivooh! “Superleuk die naam, die gelieerd is aan mijn eigen naam. Voor de organisatie van evenementen in Zeeland is die ook perfect. Met mijn retail acties streef ik naar landelijke dekking. Dat doe ik onder de naam Selly, afgeleid van het Engelse woord sell.”

Sterk in offline en online retail acties
Met Selly maakte Ivo een droomstart. Hoe kan het ook anders, als je zoveel passie en gedrevenheid in huis hebt. Zijn acties als Scan & Win en Kraak de Kluis zijn inmiddels ‘golden oldies’ die het nog steeds fantastisch doen. Gaandeweg breidde het aanbod aan retail acties uit en introduceerde hij naast deze zogeheten offline acties ook online retail acties. “Eerlijk gezegd had ik aanvankelijk mijn twijfels over online acties. Inmiddels weet ik beter; er is zoveel mogelijk! Wat denk je bijvoorbeeld van de online kraskaart. Dat werkt heel makkelijk: je scant een QR code, krast over het scherm van je smartphone en je ziet direct of je prijs hebt.” Ivo legt uit dat deze online acties bovendien gekoppeld worden aan een slim dashboard. “Dat dashboard bevat een schat aan informatie over de deelnemende klanten. Het vormt daarmee een bron van informatie voor verdere marketingacties. AVG-proof natuurlijk.”

Ontdek de nieuwste retailacties
Recent is voor Selly een compleet magazine verschenen met een presentatie van alle acties die mogelijk zijn. Dan pas realiseer je je wat creativiteit in deze branche betekent. Ivo grossiert erin. Bijzonder is bijvoorbeeld de actie Goal Getters, waarbij de voetbalplaatjes via Augmented Reality daadwerkelijk tot leven komen en wat dacht je van de actie ‘Je bent om te zoenen’ voor Valentijnsdag of Moederdag met smakelijke chocoladezoentjes. “We hebben eigenlijk afgesproken dat we dit jaar maar drie nieuwe retail acties zouden introduceren”, vertelt Ivo lachend, “maar ik zit nu al op vier.” Creativiteit laat zich niet zo makkelijk beteugelen. Acties die nu in steigers staan? “We hebben nu een mooie EK-actie. Natuurlijk kunnen de deelnemers fantastische prijzen winnen, maar we maken daarbij ook een vlaggenlijn voor in de winkel, het winkelcentrum of de straat met de voornamen en ‘rugnummers’ van alle deelnemers. Inderdaad, dat is fun! Verder zijn we druk met ‘Welcome back’ acties, want als straks de binnensteden en winkelcentra weer opengaan, is het natuurlijk heel goed om je klanten opnieuw aan je te binden.”

Blader direct eens door het Selly magazine

www.selly.nl

Meer uit Zeeland

TEAMforREAL presenteert vernieuwde huisstijl en positionering

TEAMforREAL viert haar 14-jarig bestaan met een vernieuwde huisstijl, website en aangescherpte positionering. Waar de oorsprong lag in leisure- en recreatieve conceptontwikkeling, heeft het team zich de afgelopen jaren nadrukkelijk bewezen als ontwikkelaar van hoogwaardige vastgoedprojecten.

1 week geleden
Zeeland onderzoekt bedrijfs­kansen bij kernenergieplannen

Om Zeeuwse ondernemers voor te bereiden op de komst van nieuwe kerncentrales laat de Provincie Zeeland een uitgebreid marktonderzoek uitvoeren. Dit gebeurt in samenwerking met Impuls Zeeland en werkgeversorganisatie VNO-NCW Zeeland. Het onderzoek moet duidelijk maken hoe regionale bedrijven kunnen profiteren van de verwachte bouw en welke stappen daarvoor nodig zijn.

1 maand geleden
Helga van Leur spreekt op Contacta 2025

Duurzaamheidsexpert en voormalig RTL-weervrouw Helga van Leur is aangekondigd als spreker tijdens Contacta 2025. Met haar achtergrond in Bodem, Water en Atmosfeer (Wageningen University) en een carrière waarin ze in 1998 werd uitgeroepen tot beste weervrouw ter wereld, staat Van Leur bekend om het vertalen van complexe wetenschap naar toegankelijke inzichten.

2 maanden geleden
Genomineerden voor de Zeeuwse Innovatieprijs Emergo 2025

De spanning stijgt voor de Zeeuwse Innovatieprijs Emergo 2025. Gedeputeerde Jo-Annes de Bat maakte vanochtend bij Omroep Zeeland bekend welke vijf bedrijven kans maken op de prestigieuze prijs, die dit jaar voor de 23e keer wordt uitgereikt. De prijs beloont ondernemingen die met innovatieve producten en diensten bijdragen aan een duurzame en toekomstbestendige economie in Zeeland.

2 maanden geleden
Familiebedrijf Akkerdaas: meer dan een eeuw in Domburg

Al sinds 1900 maakt de naam Akkerdaas deel uit van het Zeeuwse ondernemerslandschap. Wat begon als een smederij en loodgietersbedrijf groeide in ruim een eeuw tijd uit tot een veelzijdige onderneming met een eigen kadowinkel. De familie Akkerdaas staat inmiddels al vier generaties lang garant voor vakmanschap, ondernemerschap en een scherp oog voor wat klanten zoeken.

2 maanden geleden
Zeelandia viert 125 jaar

Zeelandia viert 125 jaar: van Zeeuwse keuken tot wereldspeler in bakkerij-ingrediënten Bij bakkersbedrijf Zeelandia in Zierikzee kunnen de ovens, deegmachines en broodvormen alvast een grondige schoonmaakbeurt krijgen, want op 12 september komt er bijzonder bezoek. Ter gelegenheid van het 125-jarig jubileum brengt Zijne Majesteit de Koning een bezoek aan het familiebedrijf. Wat in 1900 begon met een recept voor beschuitgelei groeide uit tot een internationaal concern met ruim 3.000 medewerkers, actief in meer dan honderd landen.

2 maanden geleden
Lennert Steketee: ondernemer en ambassadeur van Yerseke

Ondernemerschap, innovatie en liefde voor zijn dorp: dat typeert Lennert Steketee. Als geboren en getogen Yersekenaar zet hij zich in om het vissersdorp op de kaart te zetten, zowel als ondernemer als in zijn rol als verbinder binnen de gemeenschap.

2 maanden geleden