Ook Albert Heijn lanceert EK-campagne
ZAANDAM (ANP) - In navolging van andere supermarktketens heeft ook Albert Heijn de eigen EK-campagne donderdag gelanceerd. Onder de naam 'Alles voor Oranje!' kunnen klanten sparen voor tattoos en stickers met verschillende EK-emoticons om zichzelf en het huis te versieren. Daarnaast is op tv een commercial te zien met een aantal selectiespelers.
De echte fans kunnen tattoos met de namen van spelers uit het Nederlands elftal sparen en opplakken. Als klanten stickers of tattoos over hebben, kunnen ze het terugbrengen en dan verspreidt de supermarkt het bijvoorbeeld onder lokale voetbalverenigingen of de Voedselbank.
Andere supermarkten lanceerden al eerder hun campagne voor het Europees kampioenschap voetbal dat op 11 juni van start gaat. Bij Plus kunnen klanten sparen voor een Lego-achtig voetbalstadion, bij Jumbo voor een Snollebollekes-juichcape en bij de Lidl voor een 'Fluoranje'-outfit, gepromoot door onder anderen oud-voetballer Rafael van der Vaart. Aldi zette de eigen medewerkers in bij een reclamespot voor het 'Oranjelegioen'.
Meer uit Financieel
NIJMEGEN (ANP) - De door de rechter aangestelde beheerders van de Nijmeegse chipfabrikant Nexperia zijn uitgenodigd in Beijing voor een gesprek met het Chinese moederbedrijf Wingtech. Dat meldt een bron aan persbureau Reuters.
1 uur geledenLEUSDEN (ANP) - Nederlanders hebben tot en met oktober van dit jaar 5 procent minder vakanties naar de Verenigde Staten geboekt, meldt reisbranchevereniging ANVR. In september en oktober is echter een omslag te zien, de boekingen liggen in deze maanden juist "substantieel hoger" dan vorig jaar.
1 uur geledenFRANKFURT (ANP/DPA) - Meer bedrijven in Europa kunnen volgend jaar een gang naar de aandelenbeurs maken na de daling van het aantal Europese beursgangen dit jaar. Dat verwacht advies- en accountancybureau EY. Mede door de verminderde handelsspanningen zouden bedrijven meer vertrouwen hebben om de sprong naar de aandelenmarkt te wagen.
1 uur geledenBRUSSEL (ANP) - Brussel wil dat elektriciteitsnetwerken van lidstaten beter op elkaar aansluiten. Vergunningen voor elektriciteitsprojecten moeten makkelijker worden verleend, staat in een plan van de Europese Commissie. Daarmee hoopt de Commissie op meer ruimte op elektriciteitsnetwerken en lagere energieprijzen.
1 uur geledenHANNOVER (ANP) - Reisconcern TUI heeft het afgelopen boekjaar dankzij een groei van het aantal vakantiegangers meer winst gemaakt. Ook verwelkomde het Duitse bedrijf meer gasten in de hotels en op de cruises van de eigen merken, wat door hogere prijzen ook meer geld opleverde. TUI verwacht dat de groei de komende maanden aanhoudt, ook de eerste voortekenen voor komende zomer zijn positief.
2 uur geledenNEW YORK (ANP/AFP) - Het Amerikaanse techbedrijf Amazon wil zijn investeringen in India bijna verdubbelen, in een wedloop tussen bedrijven om marktaandeel en technologische voorsprong op het gebied van AI. Het internetbedrijf, actief in onlineverkoop, cloudcomputing en digitale diensten, investeert tot 2030 meer dan 35 miljard dollar in zijn activiteiten in India.
2 uur geledenAMSTERDAM (ANP) - De Amsterdamse effectenbeurs liet woensdag bij de opening geen grote koersuitslagen zien, met uitzondering van Aegon. De verzekeraar werd ruim 8 procent lager gezet nadat bekend was geworden dat het hoofdkantoor en de juridische zetel worden verplaatst naar de Verenigde Staten.
4 uur geleden