Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer komt ONS in het basispakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer komt ONS in het basispakket

    Ik lees van de week in de krant dat de zender ONS steeds betere kijkcijfers krijgt.
    Wordt het niet eens tijd voor Delta om deze gewilde zender in het basispakket te plaatsen, zodat meer mensen er van kunnen genieten?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door wewa
    Ik lees van de week in de krant dat de zender ONS steeds betere kijkcijfers krijgt.
    Wordt het niet eens tijd voor Delta om deze gewilde zender in het basispakket te plaatsen, zodat meer mensen er van kunnen genieten?
    Hey wewa,

    Hoewel de naam ONS erg lijkt op de naam NOS, kunnen we de zenders helaas niet omwisselen.
    Ik zie dat het Pluspakket de zender ONS in het pakket heeft, met nog vele andere leuke zenders.
    Dit pakket is maandelijks opzegbaar, dus ik zou zeggen probeer het eens uit!

    Reageer


    • #3
      Bij Caiway en Ziggo zit ONS gewoon in het basispakket. Dat moet bij Delta dan toch ook kunnen ?

      Reageer


      • #4
        Elk bedrijf heeft ook weer andere contracten met de zenders. Zo hebben wij de zender: FOX Sport 1, in het standaardpakket en bijv bij een KPN betaal je daarvoor.

        Reageer


        • #5
          Dat klopt, maar ik denk dat er meer mensen genieten van ONS dan van een voetbalkanaal. En Fox Sports zit in jullie basispakket omdat jullie dit basispakket enorm hebben uitgekleed door Eurosport en de Discovery zenders eruit te slopen. Dus dan mag minstens ONS wel in het basispakket vindt ik.

          Reageer


          • #6
            Hier hebben we natuurlijk onderzoek naar gedaan. Ik ga je feedback wel doorzetten naar de desbetreffende afdeling.

            Reageer


            • #7
              Zou je een zender kunnen missen, welke?
              En als dat geen optie is, hoeveel heb je er voor over om ONS te zien? 1, 2 of meer euro extra?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door wewa
                Dat klopt, maar ik denk dat er meer mensen genieten van ONS dan van een voetbalkanaal. En Fox Sports zit in jullie basispakket omdat jullie dit basispakket enorm hebben uitgekleed door Eurosport en de Discovery zenders eruit te slopen. Dus dan mag minstens ONS wel in het basispakket vindt ik.

                Reageer


                • #9
                  In de Kerstvakantie kan je er in ieder geval van genieten: https://www.delta.nl/kerstcadeau

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X