Domme vraag misschien maar is het full screen kijken bij de Android TV app op een Samsung telefoon niet mogelijk.
Vroeger kon je de telefoon kantelen en full screen (landscape mode) kijken.
Ik weet uiteraard dat dit wel mogelijk is op een Android tablet
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Nee, ben nu overgestapt op LG en heb dus geen Android TV meer.
De ontwikkelingen gaan niet gelijk op.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Heb je wel de AndroidTV app binnen? Het lijkt wel of deze ver vooruit loopt op de andere apps.
PIP mogelijkheid is nu toegevoegd en een icoontje voor Dolby.
Ik hoop ergens dat de andere apps wel dezelfde features gaan krijgen.Laatst bewerkt door driepinter; 8 Oct 2024, 06:51.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtWaar blijft de WebOS v2.6.3 update van september ?
Ik zie hem nog niet op mijn tv.
PIP mogelijkheid is nu toegevoegd en een icoontje voor Dolby.
Ik hoop ergens dat de andere apps wel dezelfde features gaan krijgen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtJe haalt alles door elkaar heen. De link naar NPO die je geeft gaat niet over lineair maar online (NPO Plus in 1080P). En dit geldt niet voor het lineaire aanvoersignaal naar providers als Delta. Die is namelijk nog steeds 1080i/25.
Dat Ziggo en ook KPN in de app NPO, RTL en ook Talpa in 1080P via de app aanbieden betekent ook niet dat het lineaire aanvoersignaal zo is. Die is namelijk ook gewoon 1080i/25. De providers waarderen dit voor hun eigen app p[ naar 1080P.
NLZIET en Digitenne leveren (NLZIET deels) alle zenders lineair in 1080P/50. Maar ook hier geldt dat de aanvoer 1080i/25 is net als bij alle overige providers. En dat deze twee aanbieders dus ook het aanvoersignaal zelf naar 1080P opwaarderen.
Ziggo Sport biedt de eerste drie kanalen lineair in ieder geval bij Ziggo in 1080P/25 aan. Eerlijk gezegd weet ik niet of andere providers deze kanalen ook in dit beeldformaat aanbieden.
De duitse kanalen zijn al 720P die gaan 1 op 1 door. En wie weet zijn er zenders die standaard 1080P aanleveren en ook zo de decoder in gaan.
Ik beschik niet over lijstjes, ik geef enkel aan dat input naar de decoder nu ook output is.
Laat een reactie achter:
-
Je haalt alles door elkaar heen. De link naar NPO die je geeft gaat niet over lineair maar online (NPO Plus in 1080P). En dit geldt niet voor het lineaire aanvoersignaal naar providers als Delta. Die is namelijk nog steeds 1080i/25.
Dat Ziggo en ook KPN in de app NPO, RTL en ook Talpa in 1080P via de app aanbieden betekent ook niet dat het lineaire aanvoersignaal zo is. Die is namelijk ook gewoon 1080i/25. De providers waarderen dit voor hun eigen app p[ naar 1080P.
NLZIET en Digitenne leveren (NLZIET deels) alle zenders lineair in 1080P/50. Maar ook hier geldt dat de aanvoer 1080i/25 is net als bij alle overige providers. En dat deze twee aanbieders dus ook het aanvoersignaal zelf naar 1080P opwaarderen.
Ziggo Sport biedt de eerste drie kanalen lineair in ieder geval bij Ziggo in 1080P/25 aan. Eerlijk gezegd weet ik niet of andere providers deze kanalen ook in dit beeldformaat aanbieden.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Als al deze verhalen kloppen dan moet dus nu ESPN op het demokanaal (701) in UHD te zien zijn ?
https://npo.nl/service/technische-zaken#beeldkwaliteit
volgens mij geeft de NPO 1080P door aan de providers en in de NPO app. Maar ik kan het verkeerd hebben.
Door deze wijziging is de output gelijk aan hoe de streams de decoder binnen komen.Daar zit geen upscale tussen.
RTL kan ik me in vergissen, maar toch ook niet, Ziggo deed dit via de app al een tijdje en Delta overigens via de app ook.
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-...1176949/page/2
Dit hele verhaal gaat niet op indien de 1080I aanleverstreams gebruikt worden, dus kennelijk weet Jarco daar meer over en hij is altijd bereid hier verder op in te gaan zo ik hem ken. En wie weet dat het met apps anders werkt, maar lijkt me sterk.
Edit: op zeker zijn de eerste 10 kanalen 1080P (NPO, SBS en RTL), zo ook Ziggo Sport 1 t/m 3. Welke kanalen nog meer weet ik zo niet.Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Oct 2024, 19:21.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtNieuwe software voor de Kamai. Resolutie is instelbaar. Dus nu ook 1080P of 4K.
Vele zenders hebben hiermee meteen 1080P output. Dus ook bijvoorbeeld NPO en RTL
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtNieuwe software voor de Kamai. Resolutie is instelbaar. Dus nu ook 1080P of 4K.
Vele zenders hebben hiermee meteen 1080P output. Dus ook bijvoorbeeld NPO en RTL
Laat een reactie achter:
-
De Oktober 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
https://www.delta.nl/televisie/updates/
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDe September 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
https://www.delta.nl/televisie/updates/
- 1 Like
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: