Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

Ik kan op die manier 175 websites volgen, zowel voor werk als privé. Zonder RSS was me dat niet gelukt
    Met Inoreader kun je die websites rangschikken op categorie zodat je soortgelijke artikelen kunt bundelen. Je kunt zowel in de browser lezen als via een app, en als je door de lijst heen scrollt worden ze desgewenst als gelezen gemarkeerd.

RSS was van vroeger maar maakt een 'comeback'.
    Ik heb die Chrome Android feature : chrome://flags/#web-feed "Enabled " geprobeerd, maar mij lukt het niet om die optie Follow in beeld te krijgen op mijn telefoon.
    Bijgevoegde bestanden
    driepinter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 28 Oct 2021, 17:58.

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde

Ik kan op die manier 175 websites volgen, zowel voor werk als privé. Zonder RSS was me dat niet gelukt
    Met Inoreader kun je die websites rangschikken op categorie zodat je soortgelijke artikelen kunt bundelen. Je kunt zowel in de browser lezen als via een app, en als je door de lijst heen scrollt worden ze desgewenst als gelezen gemarkeerd.

tegenwoordig kan je notificaties krijgen van websites.
    Maar we weten nog steeds niet wat er in de laatste update zit.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• GoeRoe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

RSS? Is dat niet erg van gisteren?
    (Heb het zelf jaaren heel blij gebruikt hoor)

GoeRoe in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• snoepdoos
    antwoordde
    Ik vind een RSS feed wel passen bij stereo geluid. 👻
    snoepdoos in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Koeba
    antwoordde
    Mooi, toegevoegd aan https://followthatpage.com
    Jeroen kun je een RSS-feed maken voor deze pagina? Dat werkt nog prettiger namelijk…
    RSS? Is dat niet erg van gisteren?
    (Heb het zelf jaaren heel blij gebruikt hoor)
    Koeba in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• GoeRoe
    antwoordde
    Mooi, toegevoegd aan https://followthatpage.com
    Jeroen kun je een RSS-feed maken voor deze pagina? Dat werkt nog prettiger namelijk…
    GoeRoe in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Er is weer een update geweest, de oktoberupdate 5.1.1. Wat er is gewijzigd?

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
    Constant wordt er gewerkt aan updates en verbeteringen voor DELTA Interactieve TV om te zorgen dat je met plezier tv kan kijken

Wil je graag weten welke updates er de afgelopen tijd gedaan zijn? Dan kan je dit nu terugvinden via de website https://www.delta.nl/televisie/updates/.

Ook zal in de loop van volgende week de update informatie toegevoegd worden van de mobiele apps, zodat je daarvan ook terugvinden kan wat er is vernieuwd en verbeterd!
    Dat is een mooie toevoeging! Eindelijk kun je zien wat de fix of verbetering is!
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Sep 2021, 22:01.

Laat een reactie achter:

• Jos
    antwoordde
    MatthijsL Bedankt. Ik zou het ook fijn vinden, als het tv-zenderoverzicht actueel wordt gehouden. Zo is er deze week ineens een kanaal 34 beschikbaar, zonder dat dat ergens wordt vermeld/aangekondigd.
    Ook is uit het zenderoverzicht (zoals al meerdere malen gemeld) niet op te maken welke kanalen (bijv. 60 t/m 70) niet via coax beschikbaar zijn. Waarom wordt met dit soort signalen niets gedaan?
    Jos in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• MatthijsL
    begon een topic Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
    Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
    Constant wordt er gewerkt aan updates en verbeteringen voor DELTA Interactieve TV om te zorgen dat je met plezier tv kan kijken

Wil je graag weten welke updates er de afgelopen tijd gedaan zijn? Dan kan je dit nu terugvinden via de website https://www.delta.nl/televisie/updates/.

Ook zal in de loop van volgende week de update informatie toegevoegd worden van de mobiele apps, zodat je daarvan ook terugvinden kan wat er is vernieuwd en verbeterd!
    MatthijsL in DELTA Interactieve TV

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X