Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Dat is niet aan jou. Bepaal niet voor anderen. Waarom blijf je dat doen?
    Eerlijk gezegd ben ik van plan bij te gaan dragen aan dit forum. Ik ga niet meer reageren op iedereen die last heeft van een zeurzak.
    Zoals jij forumleden wil wijzen op hun verantwoordelijkheid zal ik dat ook doen.
    Forumleden die niets bijdragen staan terug op mijn banlist. Het heeft dus geen zijn om op mij of mijn persoon te reageren, ik lees het toch niet.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Wat denk je zelf, Koeba? 😄
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Dit topic gaat alleen over doorgevoerde updates.
    Dat is niet aan jou. Bepaal niet voor anderen. Waarom blijf je dat doen?
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
    Niet echt heel netjes om mijn bericht te kopieren zonder het originele bericht te hebben geciteerd (en dan druk ik mij netjes uit)
    Alle credits voor jou 💪👏👏👏👏👍👍👍
    Het lag niet in mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten,
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Sep 2023, 22:29.

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Je blijft inderdaad erg netjes, Reddwarf
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • reddwarf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Voor LG is de september-update van de TV-app doorgevoerd. Versie 1.6.x
    De pagina met updates is nog niet bijgewerkt.
    Niet echt heel netjes om mijn bericht te kopieren zonder het originele bericht te hebben geciteerd (en dan druk ik mij netjes uit)
    reddwarf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Voor LG is de september-update van de TV-app doorgevoerd. Versie 1.6.x

    De pagina met updates is nog niet bijgewerkt.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Weer dat wijzend vingertje om een kleinigheid!!
    Je bent geen moderator, Bordewolf.
    Weet je plaats!
    Straks heb je op iedere reactie wat aan te merken met jouw verheven gemuggenzift.
    Geef gewoon Do60 de ruimte om te reageren op zijn manier!
    Het is hier geen schriftelijke overhoring of examen hoor!
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

    Net psv gekeken. Espn 1 via interactief op de delta tv app op mijn lg tv. Echt top. Overige zenders zijn echt drama qua beeld en motion met voetbal via interactief. Schande dat dit nog steeds niet opgelost is!
    Dit topic gaat alleen over doorgevoerde updates.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    .

    Laat een reactie achter:


  • Do60
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    De keuze voor alles naar HD is inderdaad een sterk punt van Delta. Vanaf vorig jaar zijn ze al begonnen maandelijks zenders naar HD om te zetten, voor zover contractueel mogelijk. Daar gaan ze zeker mee door.
    Net psv gekeken. Espn 1 via interactief op de delta tv app op mijn lg tv. Echt top. Overige zenders zijn echt drama qua beeld en motion met voetbal via interactief. Schande dat dit nog steeds niet opgelost is!
    Do60 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Dat is een keuze die Ziggo en KPN hebben gemaakt. Net als bijvoorbeeld de kleinere providers SKV en Kabeltex. Bedrijven stellen nu eenmaak prioriteiten en maken keuzes. Hierdoor zijn niet alle providers gelijk en wordt het geen eenheidsworst. Delta kiest bijvoorbeeld voor 2Gbps internet en alle zenders in basispakket in HD. Dat doen Ziggo en KPN vooralsnog niet.
    De keuze voor alles naar HD is inderdaad een sterk punt van Delta. Vanaf vorig jaar zijn ze al begonnen maandelijks zenders naar HD om te zetten, voor zover contractueel mogelijk. Daar gaan ze zeker mee door.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Jarco Kriek
    antwoordde
    Dat is een keuze die Ziggo en KPN hebben gemaakt. Net als bijvoorbeeld de kleinere providers SKV en Kabeltex. Bedrijven stellen nu eenmaak prioriteiten en maken keuzes. Hierdoor zijn niet alle providers gelijk en wordt het geen eenheidsworst. Delta kiest bijvoorbeeld voor 2Gbps internet en alle zenders in basispakket in HD. Dat doen Ziggo en KPN vooralsnog niet.
    Jarco Kriek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Ik ben het ook met Rinus eens. Veel mensen kopen op dit moment een 4K televisie omdat het eigenlijk door de fabrikanten en elektronicawinkels is opgedrongen. Immers een deel van de kopers is ook geneigd aanvullende apparatuur zoals een nieuwe blu-ray of spelconsole te kopen die voor 4K geschikt is. De meeste relevantie televisieaanbiedingen zijn dan ook voor een 4K televisie en niet een HD televisie. Die laatste is zelfs soms nog duurder dan een vergelijkbaar model in HD. Over 8K televisies nog maar te zwijgen, De verkoop hiervan is echt minimaal.

    En geloof me. Negen van de tien consumenten hebben geen behoefte aan ESPN UHD of tijdelijk UHD bij een evenement. Voor hen is HD echt al voldoende. Op dit punt is Bor als consument dus 1 van de 10 die hier wel prioriteit aan geeft. En behoort hij - hoe moeilijk dat het voor hem te geloven is - tot de minderheid.
    Wanneer dat zo is, waarom doen KPN en Ziggo het dan wel? Volgens mij zit men er wel degelijk op te wachten.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Jarco Kriek
    antwoordde
    Ik ben het ook met Rinus eens. Veel mensen kopen op dit moment een 4K televisie omdat het eigenlijk door de fabrikanten en elektronicawinkels is opgedrongen. Immers een deel van de kopers is ook geneigd aanvullende apparatuur zoals een nieuwe blu-ray of spelconsole te kopen die voor 4K geschikt is. De meeste relevantie televisieaanbiedingen zijn dan ook voor een 4K televisie en niet een HD televisie. Die laatste is zelfs soms nog duurder dan een vergelijkbaar model in HD. Over 8K televisies nog maar te zwijgen, De verkoop hiervan is echt minimaal.

    En geloof me. Negen van de tien consumenten hebben geen behoefte aan ESPN UHD of tijdelijk UHD bij een evenement. Voor hen is HD echt al voldoende. Op dit punt is Bor als consument dus 1 van de 10 die hier wel prioriteit aan geeft. En behoort hij - hoe moeilijk dat het voor hem te geloven is - tot de minderheid.
    Jarco Kriek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X