Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    ......Nogmaals reflecteer die mening is nu niet op mij maar gewoon op de klant en zijn verwachtingen......
    Niet àlle klanten hebben dié verwachtingen...
    Veel klanten willen gewoon goed genoeg beeld en geluid ervaren, zonder hickups. Komt er tzt béter beeld en/of geluid....prima.
    De hausse in verkoop van 4K en 8K voor een groot evenement wordt veroorzaakt door de fabrikanten van die toestellen voor hún gewin.
    Argeloze klanten die niet doorhebben dat ze er(nog) niets aan hebben, zijn de 'pineut' en gaan klagen....
    Rinus in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Rinus; 2 Sep 2023, 11:43.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Ik kan het links-rechts gedraai van Bor niet altijd goed plaatsen en begrijpen, Maar ik geef hem in het geval van Dolby 5.1 wel gelijk. Als je als provider HD aanbiedt en er is een Dolby 5.1 stream van de betreffende zender beschikbaar dan vind ik persoonlijk dat het een basisfunctie is om deze stream dan ook aan klanten te leveren, Bij HD beeld hoort ook 'HD geluid'. Ook al klopt het dat het slechts voor een beperkt aantal klanten daadwerkelijk wordt gebruikt of als noodzaak wordt gezien.

    Wat betreft 4K/UHD denk ik er dan wel weer anders over. Dat is een keuze van de betreffende provider. En die keuze kan je begrijpen of niet. Maar 4K/UHD is een extra aanvullende techniek die een provider kan maar niet hoeft aan te bieden.
    Goed verwoord en niet anders dan ik al heb aangegeven. Er zit wel een nuance daar waar het gaat om mijn mening over 4K en UHD.
    Natuurlijk is mijn standpunt dat ESPN UHD er al lang had moeten zijn en dat Love Nature direct in 4K had gemoeten zoals ik dat andere providers heb zien doen. Maar dat is helaas niet het geval.

    Echter zeg ik volgens mij niet dat men morgen 4K/UHD moet gaan leveren, maar wel dat men daar mee aan de slag moet gaan om ons niet met lege handen te laten zitten tijdens het EK2024. Wanneer men de komende 6 maanden zich gaat richten op de apps en niet op Dolby zo snel mogelijk fixen en een opmaat voor 4K/UHD dan zie ik het weer gebeuren dat de teleurstelling tijdens het EK2024 alleen maar groter wordt.
    En ik reflecteer dat niet zo zeer op me zelf, maar een ieder weet dat de tv-verkoop van 4K en 8K tv's booming is vlak voor een EK. Vraag me niet waarom, maar dan zijn er de verkoopacties. En daar zit je dan met je tv die 4K met HDR en HLG aan kan en zelfs Dolby Vision, maar je kan alleen kiezen voor providers op het Deltanetwerk....
    Je verwacht van Delta met landelijk exposure dan gewoon een 4K of UHD kanaal NPO 1.

    Nogmaals reflecteer die mening eens nu niet op mij maar gewoon op de klant en zijn verwachtingen. Zeker wanneer je ziet dat de andere providers het wel doen en kunnen en daar grote sier mee maken. Aangetekend providers die je vaak als Delta-klant niet kunt kiezen. KPN gaat in veel gevallen over een 10 Mb koperlijntje en Ziggo is niet te verkrijgen.

    En voor wat betreft Dolby durf ik zo langzamerhand het woord schandelijk wel in de mond te nemen. Er is geen provider te vinden die via een decoder, mediabox of IPTV-box alleen stereo aanbiedt.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Sep 2023, 11:33.

    Laat een reactie achter:


  • Jarco Kriek
    antwoordde
    Ik kan het links-rechts gedraai van Bor niet altijd goed plaatsen en begrijpen, Maar ik geef hem in het geval van Dolby 5.1 wel gelijk. Als je als provider HD aanbiedt en er is een Dolby 5.1 stream van de betreffende zender beschikbaar dan vind ik persoonlijk dat het een basisfunctie is om deze stream dan ook aan klanten te leveren, Bij HD beeld hoort ook 'HD geluid'. Ook al klopt het dat het slechts voor een beperkt aantal klanten daadwerkelijk wordt gebruikt of als noodzaak wordt gezien.

    Wat betreft 4K/UHD denk ik er dan wel weer anders over. Dat is een keuze van de betreffende provider. En die keuze kan je begrijpen of niet. Maar 4K/UHD is een extra aanvullende techniek die een provider kan maar niet hoeft aan te bieden.
    Jarco Kriek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Dat doe ik niet, maar je hebt weer last van je zeurzak.
    Tsja, zo kun je alles wegwuiven. Jammer.
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Wat is veranderd voor jou dat je tevreden bent, Bordewolf?
    Een maand geleden riep je nog: ACTIE!!!
    Ik probeer jouw gezwabber te begrijpen, maar het lukt me echt niet .
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Dat is het niet. Spreek niet voor anderen.
    Dat doe ik niet, maar je hebt weer last van je zeurzak.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Prima, ik ook, maar mijn stelling is verbeter beeld en geluid, en dat is geen generieke mening, maar mijn mening.
    Dolby is een basisfunctionaliteit.
    Dat is het niet. Spreek niet voor anderen.
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Ik ben tevreden.
    Prima, ik ook, maar mijn stelling is verbeter beeld en geluid, en dat is geen generieke mening, maar mijn mening.
    Dolby is een basisfunctionaliteit.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Wat zou jij verbeterd willen zien?
    Ik ben tevreden.

    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Must haves voor een paar mensen, spreek niet voor anderen.
    Wat zou jij verbeterd willen zien?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Dolby zou op alle platformen moeten functioneren, ook via de decoder.
    Maar ik zou stoppen met verbeteren van al functionerende zaken.
    Ga eerst Dolby en UHD doen, de must haves.
    Must haves voor een paar mensen, spreek niet voor anderen.
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    De decodersoftware is opnieuw geupdate naar 5.18.0
    Ik zie geen wijzigen, dus ik hou het op bugfixes.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    De Augustus 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

    https://www.delta.nl/televisie/updates/

    Wie weet komt er ooit nog wel eens Dolby naar de apps
    Ze zetten nu wel erg in op al werkende apps. Toevoegingen zijn nice to haves…. Erg vreemd.

    Dolby zou op alle platformen moeten functioneren, ook via de decoder.
    Maar ik zou stoppen met verbeteren van al functionerende zaken.
    Ga eerst Dolby en UHD doen, de must haves.

    Overigens kunnen er nog wel meer updates komen zoals HD omzettingen en lokale omroepen in een regio (zoals Haarlem vorige maand)
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Aug 2023, 17:59.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    De Augustus 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

    https://www.delta.nl/televisie/updates/

    Wie weet komt er ooit nog wel eens Dolby naar de apps
    driepinter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 3 Aug 2023, 17:09.

    Laat een reactie achter:


  • Praathuis
    antwoordde
    Roze is wel de kleur van T-Mobile ..
    Praathuis in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X