Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bordewolf
    antwoordde
    RTV Scheldemond (zender 111) en Omroep Hulst (zender 112) tonen nu dezelfde uitzendingen van ZVL.
    Ik zou zo zeggen dat er al een zender af kan đŸ˜›

Vanaf 1 januari gaan meer lokale omroepen (verplicht) samen door onder een andere vlag.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Dec 2024, 22:28.

Laat een reactie achter:

• Klapperstoel
    antwoordde
    Niet echt spectaculair
    Klapperstoel in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    De November 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

https://www.delta.nl/televisie/updates/
    driepinter in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    De allerlaatste versie van de Tizenapp is vandaag beschikbaar gekomen, waardoor de Samsunggebruikers er een aantal versies op vooruit gaan (2.7.2).
    * Pakketselectie is hier toegevoegd (selecteren extra pakketten en Viaplay)

Geen Dolby in deze app vooralsnog, maar dat staat op de Androidapp nu ook (tijdelijk) uit.
    Geen radio binnen deze app vooralsnog.
    Dit is dan precies hetzelfde geval bij de LG app deze bevat ook geen radiokanalen en Dolby.

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    De allerlaatste versie van de Tizenapp is vandaag beschikbaar gekomen, waardoor de Samsunggebruikers er een aantal versies op vooruit gaan (2.7.2).
    * Pakketselectie is hier toegevoegd (selecteren extra pakketten en Viaplay)

Geen Dolby in deze app vooralsnog, maar dat staat op de Androidapp nu ook (tijdelijk) uit.
    Geen radio binnen deze app vooralsnog.

Laat een reactie achter:

• DonaldG
    antwoordde
    Zit sinds eind september bij Delta. Ik ben in ieder geval niet echt tevreden over de tv-ontvanger.
    Heb nu weer de nvidia shield tevoorschijn gehaald om deze te gebruiken voor chromecast en diverse streaming apps als youtube, etc

Hiervoor had ik KPN met de TV+ontvanger (androidbox) met de diverse apps.
    Kijk het eerst nog wel aan, maar ga volgend jaar augustus wel kijken welke partijen mogelijk zijn op de glasvezel van Delta.

Donald
    DonaldG in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bas80 Bekijk bericht
    Het idee is goed hoor van Delta, maar qua ontwikkeling loopt het mijlenver achter. Wordt echt tijd dat er eens tijd en geld ingestopt wordt. Heb al diverse mensen gehoord die teruggaan naar KPN (of Ziggo) omdat de TV zo beroerd geregeld is. Dat kan toch veel beter Delta??
    Vast, maar ze gaan nooit het niveau van KPN of Ziggo halen. Dat willen is teleurstelling inbouwen.
    Koeba in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    De software van de Kamai zit nu op 7.1. Ik zie geen echte wijzigingen, waarschijnlijk kleine bugfixes.

Laat een reactie achter:

• wjharing
    antwoordde
    Bas80 Welkom!

Ik ben 6 maanden geleden overgestapt, en deel dezelfde punten (nm de eerste 3, met het gebrek aan doorspoelen als het meest frustrerend!)
    Het versneld afspelen is geheel waardeloos (als vervanger), want ik moet 7x op een knop drukken, om 30 seconden naar voren te gaan.
    Ik heb sinds gisteren een nieuwe tv met nieuwe afstandbediening, dus ik hoop dat ze het snel oplossen, zodat ik niet mijn nieuwe afstandbediening te snel stuk maak...

Maar DELTA-TV-team heeft hier 6 september (zie 1 pagina eerder) op gereageerd, dat ze er naar gaan kijken/werken. Hopelijk komt dit er nu snel.

Na opname kijken, kan je inderdaad met <- terug weer bij het menu komen om opname te verwijderen. Als je de opname echter niet eerst hebt stopgezet, blijft deze doorlopen, ook nadat je hem hebt verwijderd... (erg grappig)

Internet werkt erg goed voor mij, de telefonische service was ook erg goed, toen ik ze in het begin nodig had. Helaas heeft de tv software nog een erg grote achterstand met de andere jongens.
    wjharing in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Even een paar zaken die wel werken:
    * Spoelen kan x4, x8, x16, x32, x64, Inderdaad niet in tijd, maar de tijd loopt wel mee. Jou suggestie is inderdaad handig.
    * na het bekijken van een opname kun je dacht ik met een knop de opname verwijderen, ik dacht de terugknop op de AB. Inderdaad zou het beter zijn dat na afloop gevraagd wordt of de opname verwijderd moet worden.
    *ESPN, dat zal een bewuste commerciele keuze zijn, die zit in 120+ of los pakket. Het kopen van een wedstrijd, zou een deal kunnen zijn tussen KPN en ESPN. Maar zou een handige optie zijn voor niet ESPN bezitters.

Voor het overige eens. Delta zit niet stil, er zijn de afgelopen 2 jaar al tal van verbeteringen doorgevoerd.

Laat een reactie achter:

• Bas80
    antwoordde
    Sinds enkele maanden over van KPN naar Delta, het internet bevalt prima maar de TV is echt stappen terug in de tijd zeg. Bizar.

Zo valt op dat:
    1) Snel spoelen niet mogelijk (stappen van 30 seconden of 1 minuut)
    2) Serie opname neemt alle herhalingen op, tenzij de originele aflevering nog in de lijst staat
    3) Terugkijken kan pas nĂ¡ opname
    4) Als je een opname aan het kijken bent en stopt dan spring je terug naar de TV en moet je weer het hele menu doorlopen om de opname te verwijderen
    5) Opname verwijderen zeer omslachtig, je moet eerst helemaal de opname openen

En als klap op de vuurpijl:
    6) Anno 2024 nog steeds geen gratis ESPN 1 aanbieden
    7) Geen optie om een losse wedstrijd bij ESPN te kopen

Het idee is goed hoor van Delta, maar qua ontwikkeling loopt het mijlenver achter. Wordt echt tijd dat er eens tijd en geld ingestopt wordt. Heb al diverse mensen gehoord die teruggaan naar KPN (of Ziggo) omdat de TV zo beroerd geregeld is. Dat kan toch veel beter Delta??
    Bas80 in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Was vanmorgen een update voor WebOS v2.7.3 wat er nu precies gewijzigd is mij een raadsel.
    De updates voor november moeten nog komen, maar even afwachten.

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    Was vanmorgen een update voor WebOS v2.7.3 wat er nu precies gewijzigd is mij een raadsel.

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    Bordewolf

Verrek, je hebt nog gelijk ook.

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Domme vraag misschien maar is het full screen kijken bij de Android TV app op een Samsung telefoon niet mogelijk.

Vroeger kon je de telefoon kantelen en full screen (landscape mode) kijken.

Ik weet uiteraard dat dit wel mogelijk is op een Android tablet
    Staat kantelen mogelijk uit op je telefoon :-), daar is een instelling voor om dat tegen te gaan.

Bij mij werkt het namelijk prima.

Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X