Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Delta waagt zich hier niet aan(een uitspraak)....lijkt me toch wel duidelijk aangegeven in het stukje...
    Je weet nooit bij de stukjes van Jarco of dat zijn eigen mening is of dat een woordvoerder dit heeft geroepen.
    Volgens mij is hier door Jarco geen navraag over gedaan.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    .... jammer dar hij niet bij de woordvoerder heeft gevraagd hoe het zit met Love Nature 4K en ESPN UHD.
    Delta waagt zich hier niet aan(een uitspraak)....lijkt me toch wel duidelijk aangegeven in het stukje...
    Rinus in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde


    Postief stukje van Jarco Kriek jammer dar hij niet bij de woordvoerder heeft gevraagd hoe het zit met Love Nature 4K en ESPN UHD.

    ESPN UHD wachten we al 2 jaar op, Love Nature 4K lag voor de hand aangezien Ziggo en KPN deze leveren en dit dus contractueel sowieso geen probleem lijkt.

    Opnieuw zakt me de moed in de schoenen, wordt het dan nooit een keer iets met UHD en 4K?
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...-zenderaanbod/
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • ilankroon
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Luister ik ook naar maar dan wel graag Decibel Randstad want op DAB+ krijg je in Zeeland alleen Decibel Eindhoven.
    Ja, klopt, Maar graag Decibel (Randstad) toevoegen, ik als lid van Delta internet en zendermanager van Decibel moet natuurlijk wel kunnen luisteren via Delta

    ilankroon in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Love Nature werk, is helaas HD, waar is de 4K variant? Wanneer komt deze?

    Overigens hier geen beeld!
    Op WebTV, Android en Android TV werkt het nu.
    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
    Hi,
    Wanneer komt Radio Decibel bij de radiozenders? Deze missen we namelijk.
    Luister ik ook naar maar dan wel graag Decibel Randstad want op DAB+ krijg je in Zeeland alleen Decibel Eindhoven.

    [EDIT]
    Op Caiway kanaal 864 zit hij wel
    driepinter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 1 Jul 2023, 06:48.

    Laat een reactie achter:


  • ilankroon
    antwoordde
    Hi,
    Wanneer komt Radio Decibel bij de radiozenders? Deze missen we namelijk.
    ilankroon in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Love Nature werk, is helaas HD, waar is de 4K variant? Wanneer komt deze?

    Overigens hier geen beeld!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Jun 2023, 11:58.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Juni 2023

    Zenderupdates


    Kwaliteitsverbetering:
    RTL (Kanaal 455) HD toevoeging, vanaf nu zijn in het 50+ pakket alle zenders (uitgezonderd lokale zenders) in HD bij Interactieve TV.

    Nationale TV zenders toegevoegd:
    • Love Nature (Kanaal 25) (tijdelijk tot eind 2023 in 50+ zenderpakket) Love Nature brengt de schoonheid en wonder van de natuur dichter bij met inspirerende verhalen en door een licht te werpen op de strijd om te overleven in een snel veranderende wereld. Love Nature is reclamevrij en met opnames van de hoogste kwaliteit. Zie dieren in hun natuurlijke leefomgeving met exclusieve content uit de hele wereld.
    • Desire (kanaal 750) (Erotiek Pakket)

    Radiozender toegevoegd:
    KINK (Kanaal 876) KINK is het alternatieve rockstation van Nederland, voor liefhebbers van Foo Fighters, Pearl Jam, The Killers en Muse.

    Lokale zenders toegevoegd (alleen beschikbaar in gemeente):
    • Kempen TV
    • Kempen FM
    • SLOG TV
    • SLOG FM
    • Haarlem TV
    • Haarlem FM
    • Haarlem Shuffle
    Love Nature is er nog geen beeld, Is deze SD, HD of 4K?
    Wanneer dit op IPTV HD is dan is dit een gemiste kans, aangezien de deal met Ziggo en KPN wel 4K toestaat.
    Dit is dan naast ESPN UHD de tweede zender die niet in de meest optimale kwaliteit beschikbaar is,

    Verdere mooie wijzigingen πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ«ΆπŸ«ΆπŸ«ΆπŸ«ΆπŸ«ΆπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Jun 2023, 21:36.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Juni 2023

    Zenderupdates


    Kwaliteitsverbetering:
    RTL (Kanaal 455) HD toevoeging, vanaf nu zijn in het 50+ pakket alle zenders (uitgezonderd lokale zenders) in HD bij Interactieve TV.

    Nationale TV zenders toegevoegd:
    • Love Nature (Kanaal 25) (tijdelijk tot eind 2023 in 50+ zenderpakket) Love Nature brengt de schoonheid en wonder van de natuur dichter bij met inspirerende verhalen en door een licht te werpen op de strijd om te overleven in een snel veranderende wereld. Love Nature is reclamevrij en met opnames van de hoogste kwaliteit. Zie dieren in hun natuurlijke leefomgeving met exclusieve content uit de hele wereld.
    • Desire (kanaal 750) (Erotiek Pakket)

    Radiozender toegevoegd:
    KINK (Kanaal 876) KINK is het alternatieve rockstation van Nederland, voor liefhebbers van Foo Fighters, Pearl Jam, The Killers en Muse.

    Lokale zenders toegevoegd (alleen beschikbaar in gemeente):
    • Kempen TV
    • Kempen FM
    • SLOG TV
    • SLOG FM
    • Haarlem TV
    • Haarlem FM
    • Haarlem Shuffle
    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Vandaag harperingen bij zappen via de decoder.
    Even nagekeken, maar er staat nieuwe firmware op 20.2.103_build6

    Is dit de oorzaak? In elk geval is firmware bedoelt om andere codecs te ondersteunen of bestaande codecs beter te ondersteunen.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    De Juni 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

    https://www.delta.nl/televisie/updates/

    Werkt de favorietenlijst van de interactieve tv ontvanger inmiddels al wel ?
    En we weten al dat er een zender bijkomt en dat RTL Television naar HD gaat (wie weet ook nog 1 of 2 andere?), Extreme Sports gaat er af.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    De Juni 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

    https://www.delta.nl/televisie/updates/

    Werkt de favorietenlijst van de interactieve tv ontvanger inmiddels al wel ?
    driepinter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jun 2023, 17:20.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

    Ik ga het proberen uit te leggen :-). Volgens mij werkt het zo, maar als ik het mis heb zal ik eens doorvragen intern:

    Als de TV het ondersteund is een voorwaarde. Stel je hebt meerdere apparaten aan je TV via HDMI aangesloten. In mijn voorbeeld een AppleTV mediaplayer en op een andere poort een STB van DELTA. En de AppleTV staat aan, en de TV aan maar de STB uit. Op het moment dat je de STB aanzet, wordt er via de HDMI een signaaltje meegegeven dat de STB HDMI actief is geworden en de TV automatisch omschakeld naar de HDMI van de STB. In het omgekeerde geval gebeurd hetzelfde maar zal worden overgeschakeld naar de AppleTV. De AppleTV ondersteunde dit al. Je hoeft dan dus niet handmatig van HDMI poort te wisselen.

    Volgens mij werkt het zo.
    Dat maakt e.e.a. duidelijker ! Dan snap ik het voordeel wanneer er meer devices via HDMI zijn aangesloten.
    Dat voordeel staat niet benoemd, wel de wijziging. Dank voor de reactie.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • DELTA-TV-team
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ik vraag me nog steeds af wat onderstaande functie nu doet, ik moet nog steeds OOK mijn tv aanzetten naast de STB:
    • HDMI CEC Attention aangezet, bij aanzetten van de STB zal indien de aangesloten TV het ondersteund de HDMI poort van de STB actief worden

    Dus wat is er nu feitelijk veranderd en met welk voordeel?

    DELTA-TV-team
    Ik ga het proberen uit te leggen :-). Volgens mij werkt het zo, maar als ik het mis heb zal ik eens doorvragen intern:

    Als de TV het ondersteund is een voorwaarde. Stel je hebt meerdere apparaten aan je TV via HDMI aangesloten. In mijn voorbeeld een AppleTV mediaplayer en op een andere poort een STB van DELTA. En de AppleTV staat aan, en de TV aan maar de STB uit. Op het moment dat je de STB aanzet, wordt er via de HDMI een signaaltje meegegeven dat de STB HDMI actief is geworden en de TV automatisch omschakeld naar de HDMI van de STB. In het omgekeerde geval gebeurd hetzelfde maar zal worden overgeschakeld naar de AppleTV. De AppleTV ondersteunde dit al. Je hoeft dan dus niet handmatig van HDMI poort te wisselen.

    Volgens mij werkt het zo.
    DELTA-TV-team in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X