Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Ik vraag me nog steeds af wat onderstaande functie nu doet, ik moet nog steeds OOK mijn tv aanzetten naast de STB:
    • HDMI CEC Attention aangezet, bij aanzetten van de STB zal indien de aangesloten TV het ondersteund de HDMI poort van de STB actief worden

    Dus wat is er nu feitelijk veranderd en met welk voordeel?

    DELTA-TV-team
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    De Mei 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

    https://www.delta.nl/televisie/updates/
    Geen HD updates, geen Dolby

    Het Demokanaal staat niet vermeld zie ik en de Tizenapp ook nog niet.

    Wel deze:
    • HDMI CEC Attention aangezet, bij aanzetten van de STB zal indien de aangesloten TV het ondersteund de HDMI poort van de STB actief worden
    Lees ik het goed dat wanneer de STB aan wordt gezet de tv nu automatisch aan gaat (en bij uit, de tv uit) ?
    Dat scheelt dan 1 druk op een de knop TV aan. Deze update staat overigens nog niet klaar.


    En deze:Helaas wordt er geen vervangende zender aangekondigd. Mogelijk komt deze later.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 May 2023, 20:20.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    De Mei 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

    https://www.delta.nl/televisie/updates/
    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Worrelsik Bekijk bericht

    Is Webtv iets anders dan webOS?
    Ik zou nl. graag op een LG televisie gebruik willen maken van een app in plaats van een los Amino kastje waardoor ik nu nog gebruik moet maken van 2 afstandbedieningen.
    Er is nog geen afgeteste app. Volgens mij is men aan het testen ism LG. Maar deze app komt er wel degelijk aan op termijn.

    Webtv is tv kijken via de browser
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Worrelsik
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Februari 2023

    ...

    Webtv | Software versie: v2.13.2

    Aanpassing in melding als je boven 95% (190u) van je opnamecapaciteit zit
    Bugfixes en verbeteringen

    TV App (Android) | Software versie: v2.14.1

    ...
    Is Webtv iets anders dan webOS?
    Ik zou nl. graag op een LG televisie gebruik willen maken van een app in plaats van een los Amino kastje waardoor ik nu nog gebruik moet maken van 2 afstandbedieningen.
    Worrelsik in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Wellicht of topic, maar op COAX is BBC4 nu ook HD
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Nieuws van 6 dagen terug.....
    Is dat erg? Ouder nieuws kan ook informatief zijn...
    JanPietJoris in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Nieuws van 6 dagen terug.....
    Rinus in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...-ziggo-en-kpn/
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Piet Derksen
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

    kan het zijn dat je via Coax keek?
    In 2022 heeft het heel even gewerkt, maar er bleken problemen waardoor het voor de meeste zenders is teruggedraaid.
    Nee, bij Caiway keek ik ook op glas en had ik prima DD5.1 geluid bij de meeste NL zenders.
    Piet Derksen in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • tvds75
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Handig ook dat ze die url dan in de mijn delta omgeving hebben aangepast.
    tvds75 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

    Maar hoe het ook zij, Multiscreen was het niet en moest worden vervangen en vanaf dat moment lijkt het nieuwe systeem ook niet echt volledig te werken zoals het moet.
    Multiscreen had erg veel nadelen. Er zaten geen echte apps aan vast, was niet te benaderen via diverse browsers. Kortom zeker niet geschikt voor de langere termijn.
    Het huidige platform is dat in de basis wel. Neemt niet weg dat basisfunctionaliteiten ontbreken, denk dus vooral aan alle ontbrekende geluidssporen (niet alleen DD51), UHD4K, Dolby Vision.
    DD51 is men echt volop met de fix bezig. Er is alleen geen update in de zin wanneer er een release gaat plaatsvinden. Wie weet wordt dat eerst door een select groepje getest.
    In elk geval was DELTA-TV-team duidelijk: nu geen update in de zin van beloven dat het op datum X al gereed is of wordt uitgerold. Die update gaven ze ook niet toen de tv apps in ontwikkeling ( en test) waren. Lijkt me een gezonde politiek.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Mar 2023, 10:06.

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Nee, Caiway had Multiscreen voor glasvezel en deze had al perfect werkende DD51.
    Er zaten veel nadelen aan dit platform, vandaar de keuze van Delta om deze te vervangen.
    Maar hoe het ook zij, Multiscreen was het niet en moest worden vervangen en vanaf dat moment lijkt het nieuwe systeem ook niet echt volledig te werken zoals het moet.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

    Maar wat betekent dit dan voor het verhaal dat het in 2022 bij Caiway wel goed werkte? Het lijkt mij dan een legitieme vraag of dit bij Coax was. Ik zit bij caiway er daar heeft het toch echt niet tot nauwelijks gewerkt in 2022, of heeft Mutiscreen nog gewerkt in 2022?
    In 2021/2022 was de overgangsperiode gaande en werden de oude klanten stapsgewijs naar het nieuwe platform gezet. Nieuwe klanten kregen in ik dacht 2020 al het nieuwe platform. Ik heb zelf glasvezel gehad van Caiway EN Multiscreen via glasvezel EN dus Dolby. Ik heb in 2020 een nieuw abo op basis van het nieuwe tv product gekozen en ben me toen al lam geschrokken. Destijds minder HD dan Multiscreen, geen Dolby en veel bugs en en niet werkende functionaliteiten. Er is de laatste 2 jaar al heel veel vooruitgang geboekt. Dat moeten we niet vergeten. Delta kwam echt van heel ver vergeleken met KPN, Ziggo en zelfs Multiscreen van Caiway.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Mar 2023, 22:40.

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Jazeker. Ca 5 jaar terug had Caiway zijn eigen systeem en decoders. Delta is pas later ingestapt op glasvezel en werd min of meer samengevoegd met Caiway qua systemen. Ze opereren alleen nog als separate providers, maar doen allen met dezelfde medewerkers in dezelfde kantoren.
    Maar wat betekent dit dan voor het verhaal dat het in 2022 bij Caiway wel goed werkte? Het lijkt mij dan een legitieme vraag of dit bij Coax was. Ik zit bij caiway er daar heeft het toch echt niet tot nauwelijks gewerkt in 2022, of heeft Mutiscreen nog gewerkt in 2022?
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X