Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    Nee, laten we lekker tijd verdoen aan “nog makkelijker inloggen”. Laten ze nu eindelijk eens wat gaan doen aan wat al jaren beloofd wordt.

    Ja ik weet het…… is inmiddels een obsessie van mij en dat zal het blijven. Waarschijnlijk eind van het jaar nogsteeds.
    Nope…. Jou veronderstelling ia dat er niet aan gewerkt wordt…. Aannames zijn killing.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Nee, laten we lekker tijd verdoen aan “nog makkelijker inloggen”. Laten ze nu eindelijk eens wat gaan doen aan wat al jaren beloofd wordt.

    Ja ik weet het…… is inmiddels een obsessie van mij en dat zal het blijven. Waarschijnlijk eind van het jaar nogsteeds.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    En wederom geen DD5.1.
    Dat was al bekend, geen update op dit moment.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    En wederom geen DD5.1.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Maart 2023

    Webtv | Software versie: v2.14.0


    Aanpassingen in de webclient om nog eenvoudiger te kunnen inloggen in de SmartTV app via de Koppelcode


    TV App iOS | Software versie: v2.15.1

    Aanpassingen in de webclient om nog eenvoudiger te kunnen inloggen in de SmartTV app via de Koppelcode


    AndroidTV App | Software versie: v1.5.3

    Bugfixes en verbeteringen


    tvOS (AppleTV) | Software versie: v1.4.1

    Bugfixes en verbeteringen


    Dus wederom weer geen ondertiteling in de Android/iOS TV App
    En dit zijn nog niet alle updates, er komen nog omzettingen naar HD zenders aan en de Beta van de Tizenapp als Samsung zo ver is.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    [B]Maart 2023

    Dus wederom weer geen ondertiteling in de Android/iOS TV App
    En dat is dus heel erg jammer...
    Voorlopig maar blijven streamen via de pc.

    JanPietJoris in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Maart 2023

    Webtv | Software versie: v2.14.0


    Aanpassingen in de webclient om nog eenvoudiger te kunnen inloggen in de SmartTV app via de Koppelcode


    TV App iOS | Software versie: v2.15.1

    Aanpassingen in de webclient om nog eenvoudiger te kunnen inloggen in de SmartTV app via de Koppelcode


    AndroidTV App | Software versie: v1.5.3

    Bugfixes en verbeteringen


    tvOS (AppleTV) | Software versie: v1.4.1

    Bugfixes en verbeteringen


    Dus wederom weer geen ondertiteling in de Android/iOS TV App
    driepinter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 16 Mar 2023, 19:05.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
    De 5.14.1 was kennelijk nogal een heftige update.
    Deze morgen heb ik mijn Amino "even" moeten herstarten. Waar een update naar een volgende versie normaal er direct op staat na het herstarten, gebeurde dat nu in verschillende fases, wat ook nog even duurde (net als ik even haast heb). Op een bepaald moment kwam de tekst "Reboot to finish update" in beeld, waarna het beeld vervolgens sneeuw toonde (ja, sneeuw, zoals in de vorige eeuw normaal was).
    Een tijdje gewacht tot die reboot zou plaatsvinden, maar die moest je blijkbaar zelf doen door het apparaat even van de stroom af te halen. Daarna ging de update verder met een Amino logo in beeld (nooit gezien dit), met een melding "Downloading package". Enfin, uiteindelijk maar even laten doen en toen ik terugkwam was er weer TV beeld.

    Dit was dan blijkbaar niet enkel de 5.14.1 update, maar ook die nieuwe firmware waar Bor het hiervoor over had...?
    Klopt, vermoedelijk zelfs alleen de firmware, softwareupdates gaan redelijk automatisch.

    De firmwareupdate heeft enkele herstarts, die gaan als je geduld hebt vanzelf.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Mar 2023, 20:51.

    Laat een reactie achter:


  • JDN
    antwoordde
    De 5.14.1 was kennelijk nogal een heftige update.
    Deze morgen heb ik mijn Amino "even" moeten herstarten. Waar een update naar een volgende versie normaal er direct op staat na het herstarten, gebeurde dat nu in verschillende fases, wat ook nog even duurde (net als ik even haast heb). Op een bepaald moment kwam de tekst "Reboot to finish update" in beeld, waarna het beeld vervolgens sneeuw toonde (ja, sneeuw, zoals in de vorige eeuw normaal was).
    Een tijdje gewacht tot die reboot zou plaatsvinden, maar die moest je blijkbaar zelf doen door het apparaat even van de stroom af te halen. Daarna ging de update verder met een Amino logo in beeld (nooit gezien dit), met een melding "Downloading package". Enfin, uiteindelijk maar even laten doen en toen ik terugkwam was er weer TV beeld.

    Dit was dan blijkbaar niet enkel de 5.14.1 update, maar ook die nieuwe firmware waar Bor het hiervoor over had...?
    JDN in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Bij RTL Television is terugkijken en opnemen weer mogelijk.

    Enkele logo’s van enkele zenders zijn geupdate, waaronder Tipik en SAT1 (nieuw logo)

    Boomerang wordt Cartoonito binnenkort.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Er staat nieuwe firmware klaar voor de ITV ontvanger: 20.2.99.1
    Meestal zijn deze updates bedoelt om bepaalde zaken beter te ondersteunen.

    Ga naar Menu-over apparaat om te zien of deze is ingeladen. Zo niet dan kiezen voor Opnieuw opstarten. De nieuwe firmware wordt dan opgehaald.

    Is eigenlijk bekend welke codecs Delta gebruikt?
    AVC/H.264 High Profile @ Level 4.2, HEVC/H.265, MPEG- 1/H.261/H.263.

    De HEVC/H.265 wordt meestal gebruikt om in dezelfde bandbreedte nog beter beeld door te geven.
    De AVC/H.264 is de verouderde versie.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Feb 2023, 11:45.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Februari 2023

    Zenderupdates

    Per 1 maart a.s. vervanging van 2 zenders in het Extra tv pakket bij internet, televisie en mobiel

    Trace Sport Stars (kanaal 156) verdwijnt uit het Extra TV pakket en wordt vervangen door Inplus TV (Kanaal 355)
    Trace Urban (kanaal 157) verdwijnt uit het Extra TV pakket en wordt vervangen door RTL Lounge (Kanaal 367)

    TV-Ontvanger | Software versie: v5.14.1

    Aanpassing in melding als je boven 95% (190u) van je opnamecapaciteit zit
    Bugfixes en verbeteringen

    Webtv | Software versie: v2.13.2

    Aanpassing in melding als je boven 95% (190u) van je opnamecapaciteit zit
    Bugfixes en verbeteringen

    TV App (Android) | Software versie: v2.14.1

    Aanpassingen in de mobiele TV App om nog eenvoudiger te kunnen inloggen in de SmartTV app via de QRcode
    Bugfixes en verbeteringen


    AndroidTV App | Software versie: 1.4.1

    Bugfixes en verbeteringen



    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Ik mis de input van Bor over de geweldige updates van februari. 🫣🤪😞
    Maar er zal vast een kundig team met State of the art apparatuur bezig zijn om binnenkort wel echt met een verrassing te komen ……. Of misschien ook wel niet. We hebben nu geen glazen bol meer.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • JDN
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door GHorsie Bekijk bericht

    Dus: je hebt een lijst met de naam “mijn”. Daarna maak je een nieuwe lijst aan met de naam “test”. Dan wordt in de overzichten en keuzes eerst de lijst getoond met de naam “mijn”, daarna de lijst genaamd “test”.
    Ah, dank. Helemaal duidelijk nu. Als ik lees dat de favorietenlijsten gesorteerd worden krijg ik daar toch een andere voorstelling van. Maar fijn zo, dan ga ik ook updaten.

    JDN in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Wat de redenen ook mag zijn voor het gestuntel met DIT.
    Het zou toch wel respectvol van Delta zijn als ze eens wat uitleg geven in plaats van je klanten laten betalen voor een televisie platform met een techniek van vijf jaar terug.
    🤜🤜🤜🤜👍👍👍👍


    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X