Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

Het allergrootste probleem is dus dat je niet met 1 simpele druk op de knop +30/-10 seconden kan skippen (zoals in ALLE andere media players wel kan). Ik spoel vaak door (bv gisteren de openingceremonie van 4 uur). Dit is echt zo'n gemis, dat ik liever een programma van het internet download en het zo terugkijk, zodat ik normaal kan spoelen. Het is erg simpel te implementeren, en de knoppen (links/rechts) worden nog niet gebruikt, dus geen noodzaak om andere functionaliteiten aan te passen.

Op de dedicated settopbox zie je met versneld afspelen nog het beeld veranderen, en heb je een idee waar je bent. Op de Android-TV app zie je dat dus helemaal niet, en heb je geen enkel idee waar je zit.

Daarnaast wat kleine punten, die beter kunnen, maar geen agressie bij me opwekken...
    een opname wordt pas zichtbaar nadat de uitzending is afgelopen, zodat je niet makkelijk vertraagd kan terugkijken met behoud van vooruit/achteruit spoelen (op zenders waar spoelen beperkt is)
    Programmas die een herhaling 's nachts hebben, worden ook onnodig opgenomen, wanneer de originele uitzending nog in je opname lijst staan (overbodig)
    De guide op de settopbox ziet er iets strakker uit tov de android-tv app
    Het leest lastig terug in de gids-informatie, over welk seizoen/aflevering we het hebben. Mn in de zomer met alle herhalingen prettig om dit duidelijker terug te lezen.

En ja, sommige dingen kunnen op een andere (omslachtige) manier gedaan worden, maar het gaat erom om de gebruikerservaring aangenaam te maken, zeker wanneer andere providers hier wel al een stuk beter in zijn.

Ik ben voor de rest blij met Delta prijs/service/internet. Maar op de gebruikerservaring van het tv kijken, is nog een grote maar ook simpele slag te slaan voor ze. Ik help ze er graag aan mee.
    De Delta apps zijn gebaseerd op OTT NOW! wat een standaard pakket (white label) is.

Hierop plakken ze een Delta of Caiway logo dus de gebruikservaring blijft hiervan afhankelijk.
    driepinter in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde

Dat doe je al door de zaken hier te plaatsen... Het TV-team van Delta leest hier mee en reageert ook af en toe.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Jul 2024, 10:41.

Laat een reactie achter:

• wjharing
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat heeft zo zijn redenen, al is radio voor veel abonnees wel belangrijk om dat dit via coax niet meer te beluisteren valt.
    Bovendien zit het ook op de decoders.

Waar vind jij de app nog tekort komen?
    Het allergrootste probleem is dus dat je niet met 1 simpele druk op de knop +30/-10 seconden kan skippen (zoals in ALLE andere media players wel kan). Ik spoel vaak door (bv gisteren de openingceremonie van 4 uur). Dit is echt zo'n gemis, dat ik liever een programma van het internet download en het zo terugkijk, zodat ik normaal kan spoelen. Het is erg simpel te implementeren, en de knoppen (links/rechts) worden nog niet gebruikt, dus geen noodzaak om andere functionaliteiten aan te passen.

Op de dedicated settopbox zie je met versneld afspelen nog het beeld veranderen, en heb je een idee waar je bent. Op de Android-TV app zie je dat dus helemaal niet, en heb je geen enkel idee waar je zit.

Daarnaast wat kleine punten, die beter kunnen, maar geen agressie bij me opwekken...
    een opname wordt pas zichtbaar nadat de uitzending is afgelopen, zodat je niet makkelijk vertraagd kan terugkijken met behoud van vooruit/achteruit spoelen (op zenders waar spoelen beperkt is)
    Programmas die een herhaling 's nachts hebben, worden ook onnodig opgenomen, wanneer de originele uitzending nog in je opname lijst staan (overbodig)
    De guide op de settopbox ziet er iets strakker uit tov de android-tv app
    Het leest lastig terug in de gids-informatie, over welk seizoen/aflevering we het hebben. Mn in de zomer met alle herhalingen prettig om dit duidelijker terug te lezen.

En ja, sommige dingen kunnen op een andere (omslachtige) manier gedaan worden, maar het gaat erom om de gebruikerservaring aangenaam te maken, zeker wanneer andere providers hier wel al een stuk beter in zijn.

Ik ben voor de rest blij met Delta prijs/service/internet. Maar op de gebruikerservaring van het tv kijken, is nog een grote maar ook simpele slag te slaan voor ze. Ik help ze er graag aan mee.
    wjharing in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    De android-tv update van juli had mn betrekking op radio gedeelte (iets onbenulligs tov het verbeteren van app op andere vlakken waar het nog duidelijk tekort komt)
    Dat heeft zo zijn redenen, al is radio voor veel abonnees wel belangrijk om dat dit via coax niet meer te beluisteren valt.
    Bovendien zit het ook op de decoders.

Waar vind jij de app nog tekort komen?

Laat een reactie achter:

• wjharing
    antwoordde
    De android-tv update van juli had mn betrekking op radio gedeelte (iets onbenulligs tov het verbeteren van app op andere vlakken waar het nog duidelijk tekort komt)

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
    Ik zie na herstarten van de TV ontvanger inderdaad ook versie 6.5.2. Vraag me ook af of dit wel juist is, want de update site van Delta zelf staat nog altijd op 6.4.0.
    Enige verduidelijking zou wel aardig zijn (vooral wat release notes, niet alleen voor deze maar bij alle updates natuurlijk).
    Ik vermoed bigfixes en kleine verbeteringen

Laat een reactie achter:

• JDN
    antwoordde
    Ik zie na herstarten van de TV ontvanger inderdaad ook versie 6.5.2. Vraag me ook af of dit wel juist is, want de update site van Delta zelf staat nog altijd op 6.4.0.
    Enige verduidelijking zou wel aardig zijn (vooral wat release notes, niet alleen voor deze maar bij alle updates natuurlijk).
    JDN in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
    6.5.2. alweer?

Dan loopt de update informatie pagina van Delta wel hopeloos achter: https://www.delta.nl/televisie/updates/
    Vakantieperiode.

Laat een reactie achter:

• JDN
    antwoordde
    6.5.2. alweer?

Dan loopt de update informatie pagina van Delta wel hopeloos achter: https://www.delta.nl/televisie/updates/
    JDN in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    De tv ontvanger heeft nu versie 6.5.2. Ik kan zelf geen wijzigingen ontdekken.

Laat een reactie achter:

• wjharing
    antwoordde
    Je kan tijdens een opname wel gewoon voor begin gemist kiezen en dan gaan kijken... Dat je met begin gemist niet kan vooruitspoelen en met een opname wel is mij altijd al een doorn in het oog geweest. Maar dat is contractueel zo geregeld ivm doorspoelen van reclame.
    Ja het is allemaal onnodig onvriendelijk. Als het doorspoelen nu gewoon logisch/makkelijk was, dan zijn die andere problemen opeens veel minder relevant. Maar gewoon een paar minuten doorspoelen of terugspoelen is gewoon niet te doen.

Er zijn overigens nog geen juli-updates, maar het is ook vakantieperiode
    Volgens mij ontbreken de gegevens alleen nog, want de updates zijn na 10/jul bij mij binnen gekomen.

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Jammer dat er niets wezenlijks is verbeterd, terwijl mn de androidTV app nog wel (makkelijk) wat grote sprongen vooruit kan maken (ook in vergelijking met gebruikerservaring tov bv Ziggo, waar je toch de klanten vandaan wilt halen).

Ik bedoel:
    * toevoegen van skip -10 seconde (links op remote) en +30 seconde (rechts op remote) - want nu doet links en rechts helemaal niets tijdens terugkijken, en moet ik 7 (zeven!) knoppen indrukken om 30 seconde vooruit te gaan...)
    * programma info verbeteren, zodat duidelijk #seizoen/afl. te zien is, en ook ter voorkoming van herhalingen opnemen, wanneer niet nodig
    * tijdens opname is het niet mogelijk om het programma alvast terug te kijken, en je moet wachten tot opname is afgelopen (want een opname kan je op bv sbs/rtl wel vooruit spoelen)
    Je kan tijdens een opname wel gewoon voor begin gemist kiezen en dan gaan kijken... Dat je met begin gemist niet kan vooruitspoelen en met een opname wel is mij altijd al een doorn in het oog geweest. Maar dat is contractueel zo geregeld ivm doorspoelen van reclame.

Er zijn overigens nog geen juli-updates, maar het is ook vakantieperiode

Laat een reactie achter:

• wjharing
    antwoordde
    Ik zag updates voor de mobiele Android app, en Android-tv app, maar had het idee dat er weinig aangepast is (alleen iets met radio erbij, wat voor een app om tv te kijken, natuurlijk een lagere prioriteit is).

Wel erg jammer dat de TV app nog steeds geen ondersteuning heeft, om makkelijk vooruit/achteruit te spoelen. Als ik naar boven/beneden klik, kan ik makkelijk van zender skippen. Maar als ik naar links/rechts klik, gebeurt er niets. In elke andere video app kan je dan +/- 10/30 seconden spoelen. Nu moet ik dus 7 (zeven!) keer op een knop drukken, om 30 seconden vooruit te skippen. Mijn afstandbediening wordt daar niet vrolijk van.

Kom op Delta!

Laat een reactie achter:

• wjharing
    antwoordde
    Jammer dat er niets wezenlijks is verbeterd, terwijl mn de androidTV app nog wel (makkelijk) wat grote sprongen vooruit kan maken (ook in vergelijking met gebruikerservaring tov bv Ziggo, waar je toch de klanten vandaan wilt halen).

Ik bedoel:
    * toevoegen van skip -10 seconde (links op remote) en +30 seconde (rechts op remote) - want nu doet links en rechts helemaal niets tijdens terugkijken, en moet ik 7 (zeven!) knoppen indrukken om 30 seconde vooruit te gaan...)
    * programma info verbeteren, zodat duidelijk #seizoen/afl. te zien is, en ook ter voorkoming van herhalingen opnemen, wanneer niet nodig
    * tijdens opname is het niet mogelijk om het programma alvast terug te kijken, en je moet wachten tot opname is afgelopen (want een opname kan je op bv sbs/rtl wel vooruit spoelen)

Laat een reactie achter:

• JDN
    antwoordde
    Voor de TV ontvanger lees ik nu "Software versie v6.4.0" : Bugfixes en verbeteringen

Ik vraag me af of je ook ergens kunt nakijken welke bugfixes en verbeteringen zijn doorgevoerd in een software update.
    Ben vooral benieuwd of de fout waar ik ettelijke malen per week tegenaan loop met de TV ontvanger in deze versie is opgelost.

Deze dus:
    Geen idee of het zin heeft om het hier te melden, maar wellicht wordt het opgepikt. Er is in de laatste update(s) van de TV ontvanger een vervelende bug geïntroduceerd. Mijn ontvanger heeft nu versie 6.2.0, maar mogelijk zat het ook al in een versie ervoor. Wat is het probleem: Als ik vanuit de programmagids iets wil

Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X