O wee als ie het niet doet!!!
Haha nee grapje
Ik zag m idd daar
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
Ik heb er net 2 besteld!!
Ik heb deze zelf niet.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtHet is vreemd om te delen, maar met deze afstandsbediening kun je wel direct opnemen en voor en achteruit spoelen:
https://www.amazon.com/dp/B0CFVDPZCR...YG8W08N71FSRTX
Kan Delta dit niet ook gewoon op de standaard afstandbediening inprogrammeren?
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Het is vreemd om te delen, maar met deze afstandsbediening kun je wel direct opnemen en voor en achteruit spoelen:
https://www.amazon.com/dp/B0CFVDPZCR...YG8W08N71FSRTX
Kan Delta dit niet ook gewoon op de standaard afstandbediening inprogrammeren?
Edit: voor de goede orde is de bron een Tweaker. Ik heb de afstandbediening zelf niet.Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 dagen geleden.
Laat een reactie achter:
-
Bordewolf Je reageert zelf op een reactie op mijn oorspronkelijke bericht, dus ik ging er vanuit dat je wel wist wat er niet werkte.
Ondanks deze update van afgelopen Woensdag, doet het probleem zich nog steeds voor & is de enige remedie voor nu idd de reset knopOf Glasdraad moet hier heeel snel de schop in de grond zetten, maar dat is nog even geduld hebben.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Zeeuwmeeuw Bekijk berichtIk weet niet welke update jij dan hebt gehad? Bordewolf maar hier is het nog altijd een voorkomend probleem.
Het werkt opzich allemaal wel maar vind het behoorlijk buggy & niet altijd lekker stabiel.
Sinds de update van afgelopen woensdag start de decoder weer netjes op, op de zenders waar ik het laatst naar keek ipv dat er uberhaupt geen zender ingeschakeld werd.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Ik weet niet welke update jij dan hebt gehad? Bordewolf maar hier is het nog altijd een voorkomend probleem.
Het werkt opzich allemaal wel maar vind het behoorlijk buggy & niet altijd lekker stabiel.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
Heb hier ook vaak last van... ff restarten (Lang op power off/on drukken en restart) helpt hier. Maar dit hoort iig niet nee
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtBeetje vreemd, er zijn nog geen updates geweest deze maand.
verder geen release notes
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtBeetje vreemd, er zijn nog geen updates geweest deze maand.
We hadden nog maar een week te gaan.
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Beetje vreemd, er zijn nog geen updates geweest deze maand.
We hebben nog maar een week te gaan.Laatst bewerkt door driepinter; 1 week geleden.
Laat een reactie achter:
-
Ik had gehoopt dat op de AndroidTV box met de laatste update de problemen met de launcher opgelost zouden zijn.
Helaas springt de box nog steeds niet op Nederland 1 of de laatst gekozen zender bij het opstarten.
Wie weet deze week een fix. Ik kan me ook zo voorstellen dat er een verdere Videolandintegratie komt binnen de launcher met waar je gebleven bent en tips.
Verder hoop ik op een licentie-update die Netflix mogelijk maakt.
Een mens blijft hoop houden :-)
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Gisteren ook een keer meegemaakt met een opname van de Responder
https://webtv.delta.nl/#/details/3/P...c-dff94b60ab05
Hij hangt altijd op tijdstip 26:26 maakt niet uit of je probeert via app, web of smart tv app.
Alleen herstarten helpt.
Ik heb 't alleen op 31 aprilLaatst bewerkt door Jos; 3 weken geleden.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Zeeuwmeeuw Bekijk berichtKomt er nog is een keer een fix voor het bijzondere euvel, wanneer je iets terug kijkt hij random stopt en je het moet hervatten?
het is leuk als een provider iets kopieert van de ander maar laat het dan wel fatsoenlijk werken.
https://webtv.delta.nl/#/details/3/P...c-dff94b60ab05
Hij hangt altijd op tijdstip 26:26 maakt niet uit of je probeert via app, web of smart tv app.
Alleen herstarten helpt.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: