Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Op mijn telefoon is nu de naam van Viaplay TV aangepast naar SBS9.
    Op de Androiddecoder is dit nu ook het geval

Reageer

• Er is een nieuwe versie van de Androidapp voor de telefoon beschikbaar

Reageer

• De app op de Androidbox is vernieuwd naar 3.1.3. De launcher werkt weer.

Reageer

• De updates voor maart :

https://www.delta.nl/televisie/updates/

Reageer

• Zou dat niet doorspoelen van RTL-opnames ook voor opnames van voor 1 april gelden?

Het wordt sowieso tijd om eens een proef-abo NLZiet af te sluiten, en als dat bevalt stap ik lekker over, is nog goedkoper ook.
            Ik kijk bijna uitsluitend alleen opnames omdat ik allergisch ben voor reclames...

Reageer

• Ik begin toch wel heel erg uit te kijken naar het skippen van +30/-10 seconden in de Android-TV app...

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Mervin Bekijk bericht
                Zou dat niet doorspoelen van RTL-opnames ook voor opnames van voor 1 april gelden?

Het wordt sowieso tijd om eens een proef-abo NLZiet af te sluiten, en als dat bevalt stap ik lekker over, is nog goedkoper ook.
                Ik kijk bijna uitsluitend alleen opnames omdat ik allergisch ben voor reclames...
                Ja en kunnen ALLE kabels de deur uit, tenminste volgens hun reclame.

Reageer

• Vanmorgen werkte het doorspoelen van RTL nieuws nog bij een opname, maar de dag is nog lang.

Reageer

• Ik heb een probleem gemeld in het volgende forum topics: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...et-te-bekijken

Hier is nog niet op gereageerd. Zou dit in een volgende update kunnen worden meegenomen?

Reageer

• Komt er nog is een keer een fix voor het bijzondere euvel, wanneer je iets terug kijkt hij random stopt en je het moet hervatten?
                      het is leuk als een provider iets kopieert van de ander maar laat het dan wel fatsoenlijk werken.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Zeeuwmeeuw Bekijk bericht
                        Komt er nog is een keer een fix voor het bijzondere euvel, wanneer je iets terug kijkt hij random stopt en je het moet hervatten?
                        het is leuk als een provider iets kopieert van de ander maar laat het dan wel fatsoenlijk werken.
                        Gisteren ook een keer meegemaakt met een opname van de Responder

https://webtv.delta.nl/#/details/3/P...c-dff94b60ab05

Hij hangt altijd op tijdstip 26:26 maakt niet uit of je probeert via app, web of smart tv app.

Alleen herstarten helpt.

Reageer

Gisteren ook een keer meegemaakt met een opname van de Responder

https://webtv.delta.nl/#/details/3/P...c-dff94b60ab05

Hij hangt altijd op tijdstip 26:26 maakt niet uit of je probeert via app, web of smart tv app.

Alleen herstarten helpt.
                          driepinter Hoe laat precies?
                          Ik heb 't alleen op 31 april
                          Laatst bewerkt door Jos; 2 weken geleden.

Reageer

• Ik had gehoopt dat op de AndroidTV box met de laatste update de problemen met de launcher opgelost zouden zijn.
                            Helaas springt de box nog steeds niet op Nederland 1 of de laatst gekozen zender bij het opstarten.

Wie weet deze week een fix. Ik kan me ook zo voorstellen dat er een verdere Videolandintegratie komt binnen de launcher met waar je gebleven bent en tips.
                            Verder hoop ik op een licentie-update die Netflix mogelijk maakt.
                            Een mens blijft hoop houden :-)

Reageer

• Beetje vreemd, er zijn nog geen updates geweest deze maand.

We hebben nog maar een week te gaan.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 6 dagen geleden.

Reageer

Beetje vreemd, er zijn nog geen updates geweest deze maand.

We hadden nog maar een week te gaan.
                                Jawel. De Androiddecoder heeft vandaag een nieuwe update gehad. De launcher start weer goed op.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X