Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Beetje vreemd, er zijn nog geen updates geweest deze maand.
    Ook de GoogleTV (4K) heeft 18 april een update gehad naar 3.2.2-build:188

verder geen release notes

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

Heb hier ook vaak last van... ff restarten (Lang op power off/on drukken en restart) helpt hier. Maar dit hoort iig niet nee
      Deze is gisteren gefixt met de laatste update

Reageer

• Ik weet niet welke update jij dan hebt gehad? Bordewolf maar hier is het nog altijd een voorkomend probleem.
        Het werkt opzich allemaal wel maar vind het behoorlijk buggy & niet altijd lekker stabiel.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Zeeuwmeeuw Bekijk bericht
          Ik weet niet welke update jij dan hebt gehad? Bordewolf maar hier is het nog altijd een voorkomend probleem.
          Het werkt opzich allemaal wel maar vind het behoorlijk buggy & niet altijd lekker stabiel.
          Dan even aangeven wat er iet werkt.

Sinds de update van afgelopen woensdag start de decoder weer netjes op, op de zenders waar ik het laatst naar keek ipv dat er uberhaupt geen zender ingeschakeld werd.

Reageer

• Bordewolf Je reageert zelf op een reactie op mijn oorspronkelijke bericht, dus ik ging er vanuit dat je wel wist wat er niet werkte.
            Ondanks deze update van afgelopen Woensdag, doet het probleem zich nog steeds voor & is de enige remedie voor nu idd de reset knop Of Glasdraad moet hier heeel snel de schop in de grond zetten, maar dat is nog even geduld hebben.

Reageer

• Het is vreemd om te delen, maar met deze afstandsbediening kun je wel direct opnemen en voor en achteruit spoelen:
              https://www.amazon.com/dp/B0CFVDPZCR...YG8W08N71FSRTX

Kan Delta dit niet ook gewoon op de standaard afstandbediening inprogrammeren?

Edit: voor de goede orde is de bron een Tweaker. Ik heb de afstandbediening zelf niet.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 dagen geleden.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Het is vreemd om te delen, maar met deze afstandsbediening kun je wel direct opnemen en voor en achteruit spoelen:
                https://www.amazon.com/dp/B0CFVDPZCR...YG8W08N71FSRTX

Kan Delta dit niet ook gewoon op de standaard afstandbediening inprogrammeren?
                Ik heb er net 2 besteld!!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

Ik heb er net 2 besteld!!
                  Even een disclaimer: bron is een poster op Tweakers.
                  Ik heb deze zelf niet.

Reageer

• O wee als ie het niet doet!!!
                    Haha nee grapje
                    Ik zag m idd daar

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X