Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Bulletdodger Bekijk bericht

Wow, en dan vooral de quote op de pagina: " Zo wordt tv-kijken nog fijner en beter"

Ik kom net van Ziggo af, maar hier word ik niet echt vrolijker van.

Kan het DELTA-TV-team hier nog enige verklaring voor geven, voor deze klantonvriendelijke "verbetering van de dienstverlening"?
    Waarom moeten ze verantwoording afleggen over iets dat RTL ze oplegt?

Reageer

Wow, en dan vooral de quote op de pagina: " Zo wordt tv-kijken nog fijner en beter"

Ik kom net van Ziggo af, maar hier word ik niet echt vrolijker van.

Kan het DELTA-TV-team hier nog enige verklaring voor geven, voor deze klantonvriendelijke "verbetering van de dienstverlening"?
      Dit is iets wat RTL besluit, Niet Delta!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

Dit is iets wat RTL besluit, Niet Delta!
        Dan gaan we zien hoe dit werkt bij Ziggo en KPN. Overigens op Videoland is het wel mogelijk, dus ik snap dat RTL mensen daar naar toe wil bewegen.

Reageer

• ilankroon Koeba Hebben julie inside information dat RTL dit oplegt? Delta verkondigt het alsof RTL dit hun oplegt, dan hebben zij het minste gezichtsverlies.

Ik denk gewoon dat RTL meer geld wil hebben voor de doorspoel functionaliteit, en delta dit niet wil geven, om de prijs laag te houden dus RTL drukt dit eenzijdig door.

Dus wat Bordewolf zegt, KPN en ZIggo zullen volgen of zij betalen wel aan RTL, en zullen we dit nooit horen. Het is toch frappant dat Delta het opeens niet kan en KPN en Ziggo wel in de toekomst?

Nou ja prima zeg ik mijn TV pakket op en verhuis ik naar NLZiet, ben ik nog goedkoper uit ook. Verliest Delta alsnog.
          Laatst bewerkt door Bulletdodger; 24 Feb 2025, 19:23.

Reageer

ilankroon Koeba Hebben julie inside information dat RTL dit oplegt? Delta verkondigt het alsof RTL dit hun oplegt, dan hebben zij het minste gezichtsverlies.

Ik denk gewoon dat RTL meer geld wil hebben voor de doorspoel functionaliteit, en delta dit niet wil geven, om de prijs laag te houden dus RTL drukt dit eenzijdig door.

Dus wat Bordewolf zegt, KPN en ZIggo zullen volgen of zij betalen wel aan RTL, en zullen we dit nooit horen. Het is toch frappant dat Delta het opeens niet kan en KPN en Ziggo wel in de toekomst?
            Het kan nergens; RTL staat het aan geen enkele provider meer toe. Geen inside, gewoon Google.

Nou ja prima zeg ik mijn TV pakket op en verhuis ik naar NLZiet, ben ik nog goedkoper uit ook. Verliest Delta alsnog.
            Delta voelt dat niet hoor. Maak het niet zo groot.

Reageer

Nu maak je ze bang

Reageer

• Ziggo blijkbaar ook :

Ziggo-klanten moeten weer reclame kijken bij opgenomen RTL-programma's
                NEDERLAND
                30 AUG 2024

Sinds 10 april moeten Ziggo-klanten weer verplicht reclame kijken bij eigen opnames van programma's van RTL-zenders. Dit meldt TV Totaal. Het gaat om opnames van RTL-programma's in de cloud met de Ziggo bruikleendecoders Mediabox Next, Mediabox XL en Next Mini. Programma's die met eigen hardware zijn opgenomen, kunnen nog wel worden doorgespoeld.
                Laatst bewerkt door driepinter; 25 Feb 2025, 19:46.

Reageer

• Yep, en dit is bij NL Ziet ook het geval, je kan TV Extra nemen bij Delta, dan heb je Videoland en geen probleem.

Reageer

• Gewoon zelf opnemen met bijvoorbeeld een Humax en je kan doorspoelen zoveel je wil.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Het kan nergens; RTL staat het aan geen enkele provider meer toe. Geen inside, gewoon Google.

Vreemd, dit is een bericht van april 2024, ik kom van Ziggo vandaan en kon gewoon RTL opnames doorspoelen.
                      Laatst bewerkt door Bulletdodger; 25 Feb 2025, 21:04.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Ziggo blijkbaar ook :

Ziggo-klanten moeten weer reclame kijken bij opgenomen RTL-programma's
                        NEDERLAND
                        30 AUG 2024

Sinds 10 april moeten Ziggo-klanten weer verplicht reclame kijken bij eigen opnames van programma's van RTL-zenders. Dit meldt TV Totaal. Het gaat om opnames van RTL-programma's in de cloud met de Ziggo bruikleendecoders Mediabox Next, Mediabox XL en Next Mini. Programma's die met eigen hardware zijn opgenomen, kunnen nog wel worden doorgespoeld.
                        Een vage bron TotaalTV, wel vreemd dat ik met mijn Ziggo abo die ik nog heb gewoon reclames kan doorspoelen bij RTL opnames.
                        Laatst bewerkt door Bulletdodger; 25 Feb 2025, 21:06.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

Nu maak je ze bang
                          Vast niet.

Reageer

Een vage bron TotaalTV, wel vreemd dat ik met mijn Ziggo abo die ik nog heb gewoon reclames kan doorspoelen bij RTL opnames.
                            Dat kan inderdaad, maar je krijgt EERST een reclameblok, dat vertel je er niet bij…. Dus bij Ziggo heb je een ander blok aan het been.

Delta zal dit wel niet kunnen, waardoor dmv doorspoelen de reclame doorgespoeld wordt. En ja, RTL koopt in met adverteerders, commercieel en de kassa moet dus rinkelen,

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat kan inderdaad, maar je krijgt EERST een reclameblok, dat vertel je er niet bij…. Dus bij Ziggo heb je een ander blok aan het been.

Delta zal dit wel niet kunnen, waardoor dmv doorspoelen de reclame doorgespoeld wordt. En ja, RTL koopt in met adverteerders, commercieel en de kassa moet dus rinkelen,
                              Ik heb het net voor je bekeken, ik heb via de ziggo GO app net een programma teruggekeken via RTL4, ik kan alles doorspoelen, ook het eerste reclameblok.

Ik heb de indruk dat geen van jullie ziggo hebben en maar een paar vage bronnen napraten.

De reden dat ik Ziggo (nog) heb is dat ik vanaf eind vorige week een delta glasvezel aansluiting heb en mijn ziggo account nog actief is.

Reageer

• Hierbij het originele artikel, ik geloof niet dat Jarco Kriek dit zomaar verzonnen heeft.
                                ​​​​​
                                https://www.totaaltv.nl/nieuws/Nieuw...igen-opnames-/

Dus deze situatie zal nog wel zo zijn en Delta dan nu ook volgt hierin.
                                Laatst bewerkt door driepinter; 26 Feb 2025, 09:32.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X