Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Mensen die geen klachten hebben hoor je niet.
    veel mensen die klachten hebben, hoor je ook niet!
    en dat is het probleem, waarom sommige bedrijven toch niet goed genoeg inzicht hebben wat de klant echt wilt, en te laat realiseren wanneer te veel klanten zijn overgestapt...

Reageer

• De updates van september staan op de updatepagina. Helaas verteld de paginaninmiddels niet meer wat inhoudelijk is aangepast.
      Ook de Kamai software gaat naar 6.7.1., nee zelfs 6.7.2.

Er zijn apps verdwenen in elk geval, CNN en Euronews en Buienradar staan er niet meer bij onder “actualiteiten”,
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Sep 2024, 22:37.

Reageer

• Heb gisteren de Android TV update gehad

Dit is een handige toevoeging :
        • Direct starten van live TV vanuit de TV Gids

Dan werkt het precies hetzelfde als bij een Humax.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Heb gisteren de Android TV update gehad

Dit is een handige toevoeging :
          • Direct starten van live TV vanuit de TV Gids

Dan werkt het precies hetzelfde als bij een Humax.
          Het gaat steeds een stap vooruit... En wie weet is de bug met zappen die je had gemeld ook opgelost.

Reageer

• Nog een zenderupdate: BabyTV is vanaf nu HD.

Ik zit zelf nog te wachten op VOX, SAT1, 3sat, Ntv, ProSieben. Noem het een stokpaardje, maar dit handjevol Duitse zenders zie ik dan liever naar HD gaan.
            Delta heeft bijna alle zenders in HD die ook HD worden aangeleverd. Los van de duitse zenders nog niet:
            * Mediaset Italia
            * CNBC
            * Fox News
            * Bloomberg (daar is zelfs een 4K variant van)
            * France3
            * CGTN
            * 2M
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Sep 2024, 17:41.

Reageer

• Ahaa....er zitten ook stokpaardjes in het grote bos...🫢
              Misschien laten voor wat het is....laat Delta eerst de 'prime-zenders' maar in stand houden en/of verbeteren..en dáár hun energie in stoppen.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht
                Ahaa....er zitten ook stokpaardjes in het grote bos...🫢
                Misschien laten voor wat het is....laat Delta eerst de 'prime-zenders' maar in stand houden en/of verbeteren..en dáár hun energie in stoppen.
                Ik ga voor beide.

Reageer

• Baby tv in 16K? O wacht Delta heeft alleen nog HD. Waarom komt ESPN UHD voor de kijkers?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    En wie weet is de bug met zappen die je had gemeld ook opgelost.
                    Nee helaas nog niet.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                      Baby tv in 16K? O wacht Delta heeft alleen nog HD. Waarom komt ESPN UHD voor de kijkers?
                      Wanneer deze officieel wordt gelanceerd. Momenteel staat deze op het demo/testkanaal

Reageer

• Beste driepinter

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Het valt mij op dat Dolby Digital niet te selecteren valt bij Gemist en Opnames.

- Dat is correct en volgt later in het jaar.

Het zappen loopt ook niet echt soepel, soms krijg ik opeens een afsluit melding in beeld nadat beeld gepauzeerd is.
                        - Ik ben het met je eens dat het wat verwarrend (we gaan kijken of we het iets anders kunnen verwoorden in de melding) kan zijn maar toch is hier bewust voor gekozen. Het is wat uitgebreid maar ik ga het proberen:

Zoals je aangeeft treed de melding o.a. op na pauzeren.

1) Zoals je weet is het mogelijk om bij opnames vooruit te spoelen op het moment dat de zender dit toestaat, Dit is een aparte categorie - Opnames
                        2) Daarnaast bieden we de mogelijkheid om programma's met Begin Gemist te kijken vanuit de video speler ( en Programma Gemist voor 7 dagen terug vanuit de Tv-Gids). Als we het hebben over rechten vanuit de zenderhuizen valt het "Pauzeren" van live programma's (na pauzeren ben je direct uitgesteld aan het kijken en kijk je niet meer live) in dezelfde Categorie als Begin gemist en Programma gemist. Deze categorie is strikter met het wel of niet mogen vooruit spoelen. Zo is het namelijk niet toegestaan voor bijvoorbeeld de RTL zenders om vooruit te spoelen (alleen de eerste paar minuten wanneer de tijden van programma's zijn aangepast in de gids of niet helemaal matchen met de start van het programma.

Vanuit klantfeedback hebben we meegekregen dat dit erg vervelend is als je een dergelijk programma bekijkt en "per ongeluk" om wat voor reden ook zapt. Het is dan niet mogelijk direct terug te keren naar het moment waar je was, en moet er weer vanaf het begin gekeken worden (omdat er niet gespoeld mag worden).

Voorbeeld: Tv-kijker kijkt de aflevering B en B Vol Liefde (of een programma op andere zender waar niet gespoeld mag worden) van gisteren. Je bent halverwege en de afstandsbediening valt. Dan krijg je de melding of je het programma wilt stoppen, of je hebt de mogelijkheid deze melding te annuleren en verder te kijken waar je was. Deze melding krijg je ook bij pauzeren. Het is dus eigenlijk een waarschuwing dat je weggaat bij een programma waar je uitgesteld naar aan het kijken bent. (en het lastig is om naar terug te keren.)

Beste manier is je favoriete programma's "opnemen" dan hoeft het vooruit spoelen geen probleem te zijn.

Ik hoop dat dit het iets verhelderd, zo niet laat het weten. Wellicht gaat hier in de toekomst nog wel iets in veranderen. Maar voor nu wat uitleg over waarom we deze keuze hebben gemaakt.

Reageer

• DELTA-TV-team

Ok bedankt, ik wist niet dat het als een soort van beveiliging bedoeld was.

Maar goed probeer ik dit bijv. bij NPO 1, pauzeer en hervat dan krijg ik precies de zelfde melding wanneer ik naar NPO 2 probeer te zappen.

Dus het blijft vreemd, bij publieke zenders mag reclame toch wel doorgespoeld worden ?
                          Laatst bewerkt door driepinter; 4 Sep 2024, 20:00.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            DELTA-TV-team

Ok bedankt, ik wist niet dat het als een soort van beveiliging bedoeld was.

Maar goed probeer ik dit bijv. bij NPO 1, pauzeer en hervat dan krijg ik precies de zelfde melding wanneer ik naar NPO 2 probeer te zappen.

Dus het blijft vreemd, bij publieke zenders mag reclame toch wel doorgespoeld worden ?
                            Het is niet ingeregeld per zender maar wordt generiek afgevangen. Live zappen kan, zappen bij uitgesteld kijken niet. Hoop dat dit het iets duidelijker maakt.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                              Beste driepinter

Beste manier is je favoriete programma's "opnemen" dan hoeft het vooruit spoelen geen probleem te zijn.
                              DELTA-TV-team Helaas laten jullie het niet toe dat wanneer een programma begint, dat ook wordt opgenomen, meteen in de opname lijst te zien is. Ipv komt het (nu aan het op te nemen) programma pas in de opname lijst nadat het programma volledig is opgenomen. Bij ziggo laten ze dit meteen zien in de opname lijst, met het voordeel dat je daarom in je (lopende) opname wel achteruit en vooruit (tot aan live) mag spoelen. Kunnen jullie deze kleine wijziging ook maken? Erg prettig!

en, gelieve, mijn allergrootste wens, om het skippen (+30 seconden, -10 seconden) een heel stuk makkelijker gemaakt wordt, door bv gewoon 1x op Rechts/Links te klikken op de afstandbediening, zoals in veel media spelers, zoals Youtube, Netflix, etc. Nu moet ik 7 (zeven!) keer op de afstandbediening klikken om 30 seconden vooruit te gaan.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

DELTA-TV-team Helaas laten jullie het niet toe dat wanneer een programma begint, dat ook wordt opgenomen, meteen in de opname lijst te zien is. Ipv komt het (nu aan het op te nemen) programma pas in de opname lijst nadat het programma volledig is opgenomen. Bij ziggo laten ze dit meteen zien in de opname lijst, met het voordeel dat je daarom in je (lopende) opname wel achteruit en vooruit (tot aan live) mag spoelen. Kunnen jullie deze kleine wijziging ook maken? Erg prettig!

en, gelieve, mijn allergrootste wens, om het skippen (+30 seconden, -10 seconden) een heel stuk makkelijker gemaakt wordt, door bv gewoon 1x op Rechts/Links te klikken op de afstandbediening, zoals in veel media spelers, zoals Youtube, Netflix, etc. Nu moet ik 7 (zeven!) keer op de afstandbediening klikken om 30 seconden vooruit te gaan.
                                wjharing vwb het eerste punt: deze vraag heb ik doorgezet naar de techniek afdeling. Mijn vermoeden is dat dit geen "kleine" wijziging zal zijn. Vwb je tweede punt: Bedoel je op een specifieke Delta TV-app of TV-ontvanger?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...