Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    De September 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

https://www.delta.nl/televisie/updates/

Ik ben toch wel benieuwd wat de Android TV decoder gaat brengen is het echt een verbetering tov de bestaande decoder ?

Of slechts enkel en alleen een ander besturingssysteem.
    Ik krijg er voorlopig geen natte broek van ,de enigste verbetering bij Delta is verhoging van de prijzen

Reageer

• Jammer dat ze nog steeds geen echte verbeteringen op de android-TV app gemaakt hebben. Ik mis nog steeds heel erg:

* toevoegen van skip -10 seconde (links op remote) en +30 seconde (rechts op remote) (zoals elke andere media speler dit doet) - want nu doet links en rechts helemaal niets tijdens terugkijken, en moet ik 7 (zeven!) knoppen indrukken om 30 seconde vooruit te gaan... Stel je voor dat je de olympische openingsceremonie van 4 uur wilt terugkijken, en wilt vooruitspoelen...

En hier zouden ze ook een verbeterslag kunnen maken:
      * programma info verbeteren, zodat duidelijk #seizoen/afl. te zien is, en ook ter voorkoming van herhalingen opnemen, wanneer niet nodig
      * tijdens opname is het niet mogelijk om het programma alvast terug te kijken, en je moet wachten tot opname is afgelopen (want een opname kan je op bv sbs/rtl wel vooruit spoelen)

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
        Jammer dat ze nog steeds geen echte verbeteringen op de android-TV app gemaakt hebben. Ik mis nog steeds heel erg:

* toevoegen van skip -10 seconde (links op remote) en +30 seconde (rechts op remote) (zoals elke andere media speler dit doet) - want nu doet links en rechts helemaal niets tijdens terugkijken, en moet ik 7 (zeven!) knoppen indrukken om 30 seconde vooruit te gaan... Stel je voor dat je de olympische openingsceremonie van 4 uur wilt terugkijken, en wilt vooruitspoelen...

En hier zouden ze ook een verbeterslag kunnen maken:
        * programma info verbeteren, zodat duidelijk #seizoen/afl. te zien is, en ook ter voorkoming van herhalingen opnemen, wanneer niet nodig
        * tijdens opname is het niet mogelijk om het programma alvast terug te kijken, en je moet wachten tot opname is afgelopen (want een opname kan je op bv sbs/rtl wel vooruit spoelen)
        Dat laatste is niet noodzakelijk. Live tv kun je terugspoelen en dan ben je er ook.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat laatste is niet noodzakelijk. Live tv kun je terugspoelen en dan ben je er ook.
          Vind ik dus wel. Want als je Live tv gaat terugspoelen naar bv. het begin, kan je vervolgens niet vooruit spoelen (niet op RTL/SBS iig). (wat bij Ziggo dus wel kan)

Het zijn allemaal onnodige beperkingen die de kijkervaring minder maken dan ze hoeven te zijn. En als het bij andere aanbieders wel mogelijk is, dan kan Delta nog wat verbeteringen maken.

Reageer

Vind ik dus wel. Want als je Live tv gaat terugspoelen naar bv. het begin, kan je vervolgens niet vooruit spoelen (niet op RTL/SBS iig). (wat bij Ziggo dus wel kan)

Het zijn allemaal onnodige beperkingen die de kijkervaring minder maken dan ze hoeven te zijn. En als het bij andere aanbieders wel mogelijk is, dan kan Delta nog wat verbeteringen maken.
            Dat is net zoiets willen dat je morgen de Staat Wint ,Ze zijn bij Delta daar niet in toe staat, dus neem je beperkingen ,en kijk TV

Reageer

Ze lezen mee, dus wie weet gaan ze er iets aan doen. Sommige zaken zijn contractueel vastgelegd. Zo moet kun je bij Ziggo opnames helemaal niet vooruitspoelen, althans de reclame.

Reageer

Ze lezen mee, dus wie weet gaan ze er iets aan doen. Sommige zaken zijn contractueel vastgelegd. Zo moet kun je bij Ziggo opnames helemaal niet vooruitspoelen, althans de reclame.
                Aldus sprak de Reclame Boy van Delta

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Aldus sprak de Reclame Boy van Delta
                  Haha, ik heb voor een jaar weer verlengd!

Reageer

Haha, ik heb voor een jaar weer verlengd!
                    Je moest je eigen schamen voor EEN jaar ,dan heb je de Strategie van Delta ook niet hoog op
                    Jij die alles recht praat van Delta dat krom is ,en dan Verlengen voor een jaar ,Dit geeft precies aan ,Voor wie Bor de Wolf staat

Reageer

Je moest je eigen schamen voor EEN jaar ,dan heb je de Strategie van Delta ook niet hoog op
                      Jij die alles recht praat van Delta dat krom is ,en dan Verlengen voor een jaar ,Dit geeft precies aan ,Voor wie Bor de Wolf staat
                      Nope, ik had voor 300 euro goedkoper ook naar Odido gekund. En ik heb zelfs een optie om de aanbieding voor 2 jaar te nemen in mijn zak.

Reageer

Dat is net zoiets willen dat je morgen de Staat Wint ,Ze zijn bij Delta daar niet in toe staat, dus neem je beperkingen ,en kijk TV
                        met deze instelling zou dit hele forum onnodig worden, en dan heeft Delta geen idee meer wat de klant wilt, en hoeven ze verder niets meer te ontwikkelen?

Reageer

met deze instelling zou dit hele forum onnodig worden, en dan heeft Delta geen idee meer wat de klant wilt, en hoeven ze verder niets meer te ontwikkelen?
                          Delta weet echt wel wat de klant wil, de vraag is alleen of ze bereid zijn hier wat aan te doen.

Reageer

Dan zou Delta toch echt stront in zijn ogen hebben ,om niet te begrijpen wat er onder de klanten leeft en wat er bij een ander beter is, maar van Driepinter een goede opmerking

Reageer

Maar hier schrik ik van
                              Delta reviews - Ervaringen.nl Recente Delta ervaringen
                              Laatst bewerkt door koekeroe; 1 Sep 2024, 12:32.

Reageer

Maar hier schrik ik van
                                Delta reviews - Ervaringen.nl Recente Delta ervaringen
                                Mensen die geen klachten hebben hoor je niet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X