Daar is die Bordewolk een wandelend voorbeeld van.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtDaar is die Bordewolk een wandelend voorbeeld van.Laatst bewerkt door JanPietJoris; 2 Aug 2024, 19:57.
- 3 Likes
Reageer
-
De Augustus 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
https://www.delta.nl/televisie/updates/
Maar ik zie geen Dolby voor Android TV
- 1 Like
Reageer
-
Jammer dat ze nog steeds geen echte verbeteringen op de android-TV app gemaakt hebben. Ik mis nog steeds heel erg:
* toevoegen van skip -10 seconde (links op remote) en +30 seconde (rechts op remote) (zoals elke andere media speler dit doet) - want nu doet links en rechts helemaal niets tijdens terugkijken, en moet ik 7 (zeven!) knoppen indrukken om 30 seconde vooruit te gaan... Stel je voor dat je de olympische openingsceremonie van 4 uur wilt terugkijken, en wilt vooruitspoelen...
En hier zouden ze ook een verbeterslag kunnen maken:
* programma info verbeteren, zodat duidelijk #seizoen/afl. te zien is, en ook ter voorkoming van herhalingen opnemen, wanneer niet nodig
* tijdens opname is het niet mogelijk om het programma alvast terug te kijken, en je moet wachten tot opname is afgelopen (want een opname kan je op bv sbs/rtl wel vooruit spoelen)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDe Augustus 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
Maar ik zie geen Dolby voor Android TV
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtJe hebt die versie al? Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Laatst bewerkt door driepinter; 5 Aug 2024, 14:30.
- 1 Like
Reageer
-
Het valt mij op dat Dolby Digital niet te selecteren valt bij Gemist en Opnames.
Het zappen loopt ook niet echt soepel, soms krijg ik opeens een afsluit melding in beeld nadat beeld gepauzeerd is.Laatst bewerkt door driepinter; 6 Aug 2024, 06:36.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtHet valt mij op dat Dolby Digital niet te selecteren valt bij Gemist en Opnames.
Het zappen loopt ook niet echt soepel, soms krijg ik opeens een afsluit melding in beeld nadat beeld gepauzeerd is.
Zappen ging ook via de Kamai nooit snel met Dolby aan, geluid en beeld moeten meest syncen.
Wanneer gaat fout? Wanneer je van 1 naar 6 gaar bijvoorbeeld? En hoe gaat dat wanneer je door de kanalen zapt? dus met kanaal omhoog?
Ik heb zelf de TV-app voor AndroidTV niet, kan het dus niet testen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ook met Dolby uit? Ik neem zelf aan dat dit aanloopproblemen zijn.
Zappen ging ook via de Kamai nooit snel met Dolby aan, geluid en beeld moeten meest syncen.
Wanneer gaat fout? Wanneer je van 1 naar 6 gaar bijvoorbeeld? En hoe gaat dat wanneer je door de kanalen zapt? dus met kanaal omhoog?
Ik heb zelf de TV-app voor AndroidTV niet, kan het dus niet testen.
Het zappen dmv de up-down toets is dan weg, dan kan ik alleen nog verlaten of annuleren, kies je voor annuleren dan kom je vervolgens vast te zitten.
Dus dat is niet goed.Laatst bewerkt door driepinter; 6 Aug 2024, 15:42.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Het zappen gaat fout nadat ik één keer de stream hen gepauzeerd en daarna weer start.
Het zappen dmv de up-down toets is dan weg, dan kan ik alleen nog verlaten of annuleren, kies je voor annuleren dan kom je vervolgens vast te zitten.
Dus dat is niet goed.
Wat me verder nog niet duidelijk is, of de andere apps ook Dolby hebben. De nieuwe Tizenapp is nog niet beschikbaar.
Het kan zijn dat Android voorloopt op de ontwikkelingen.Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Aug 2024, 09:15.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk berichtConstant wordt er gewerkt aan updates en verbeteringen voor DELTA Interactieve TV om te zorgen dat je met plezier tv kan kijken
Wil je graag weten welke updates er de afgelopen tijd gedaan zijn? Dan kan je dit nu terugvinden via de website https://www.delta.nl/televisie/updates/.
Ook zal in de loop van volgende week de update informatie toegevoegd worden van de mobiele apps, zodat je daarvan ook terugvinden kan wat er is vernieuwd en verbeterd!
Heb het net via de chat ook gemeld, die kwamen met het lumineuze idee een universele afstandbediening uit te proberen. Maar ja die wil ik niet. Zouden het doorzetten nu, maar afwachten of dat ook gebeurt.
- 1 Like
Reageer
-
De September 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
Laatst bewerkt door driepinter; 1 Sep 2024, 10:11.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer