Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• De April 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

https://www.delta.nl/televisie/updates/

Blijkbaar zijn de LG en Samsung Smart TV-apps van de radar verdwenen (althans al twee maanden geen updates).
    Laatst bewerkt door driepinter; 10 Apr 2024, 18:46.

Reageer

• 4000 , gefeliciteerd.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        De April 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

4000! Nice!

Reageer

De April 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

Blijkbaar zijn de LG en Samsung Smart TV-apps van de radar verdwenen (althans al twee maanden geen updates).
          De laatste versie is ook nog niet beschikbaar gesteld door Samsung, dit verloopt heel erg stroperig
          April is normaal wel een maand waarin zenders van SD naar HD gaan, maar ook daar nog even geen updates.

Reageer

• De Tizenapp staat niet als update vermeld in maart en april, maar er is wel een update: versie 2.0.1.
            Het zappen gaat nu sneller, nog wel steeds de vervelende spinner tussen het zappen.
            Of het moet nog sneller, of de spinner er uit wat mij betreft,

Kanaalnummers bedienen met de samsung afstandbediening werkt nu ook.
            Ondertiteling werkt ook en is heel netjes witte letters zonder donkere achtergrond

Dolby is nog niet te selecteren.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Apr 2024, 08:45.

Reageer

• De Mei 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

Reageer

• Merk je veel van deze wijzigingen?

Reageer

De Mei 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

O.a. de kanaalnamen staan nu in programmagids ipv alleen de logo’s

Reageer

• De Juni 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

In ieder geval weer TizenOS en WebOS.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 10 Jun 2024, 11:23.

Reageer

• Voor de TV ontvanger lees ik nu "Software versie v6.4.0" : Bugfixes en verbeteringen

Ik vraag me af of je ook ergens kunt nakijken welke bugfixes en verbeteringen zijn doorgevoerd in een software update.
                      Ben vooral benieuwd of de fout waar ik ettelijke malen per week tegenaan loop met de TV ontvanger in deze versie is opgelost.

Deze dus:
                      Geen idee of het zin heeft om het hier te melden, maar wellicht wordt het opgepikt. Er is in de laatste update(s) van de TV ontvanger een vervelende bug geïntroduceerd. Mijn ontvanger heeft nu versie 6.2.0, maar mogelijk zat het ook al in een versie ervoor. Wat is het probleem: Als ik vanuit de programmagids iets wil

Reageer

• Jammer dat er niets wezenlijks is verbeterd, terwijl mn de androidTV app nog wel (makkelijk) wat grote sprongen vooruit kan maken (ook in vergelijking met gebruikerservaring tov bv Ziggo, waar je toch de klanten vandaan wilt halen).

Ik bedoel:
                        * toevoegen van skip -10 seconde (links op remote) en +30 seconde (rechts op remote) - want nu doet links en rechts helemaal niets tijdens terugkijken, en moet ik 7 (zeven!) knoppen indrukken om 30 seconde vooruit te gaan...)
                        * programma info verbeteren, zodat duidelijk #seizoen/afl. te zien is, en ook ter voorkoming van herhalingen opnemen, wanneer niet nodig
                        * tijdens opname is het niet mogelijk om het programma alvast terug te kijken, en je moet wachten tot opname is afgelopen (want een opname kan je op bv sbs/rtl wel vooruit spoelen)

Reageer

• Ik zag updates voor de mobiele Android app, en Android-tv app, maar had het idee dat er weinig aangepast is (alleen iets met radio erbij, wat voor een app om tv te kijken, natuurlijk een lagere prioriteit is).

Wel erg jammer dat de TV app nog steeds geen ondersteuning heeft, om makkelijk vooruit/achteruit te spoelen. Als ik naar boven/beneden klik, kan ik makkelijk van zender skippen. Maar als ik naar links/rechts klik, gebeurt er niets. In elke andere video app kan je dan +/- 10/30 seconden spoelen. Nu moet ik dus 7 (zeven!) keer op een knop drukken, om 30 seconden vooruit te skippen. Mijn afstandbediening wordt daar niet vrolijk van.

Kom op Delta!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
                            Jammer dat er niets wezenlijks is verbeterd, terwijl mn de androidTV app nog wel (makkelijk) wat grote sprongen vooruit kan maken (ook in vergelijking met gebruikerservaring tov bv Ziggo, waar je toch de klanten vandaan wilt halen).

Ik bedoel:
                            * toevoegen van skip -10 seconde (links op remote) en +30 seconde (rechts op remote) - want nu doet links en rechts helemaal niets tijdens terugkijken, en moet ik 7 (zeven!) knoppen indrukken om 30 seconde vooruit te gaan...)
                            * programma info verbeteren, zodat duidelijk #seizoen/afl. te zien is, en ook ter voorkoming van herhalingen opnemen, wanneer niet nodig
                            * tijdens opname is het niet mogelijk om het programma alvast terug te kijken, en je moet wachten tot opname is afgelopen (want een opname kan je op bv sbs/rtl wel vooruit spoelen)
                            Je kan tijdens een opname wel gewoon voor begin gemist kiezen en dan gaan kijken... Dat je met begin gemist niet kan vooruitspoelen en met een opname wel is mij altijd al een doorn in het oog geweest. Maar dat is contractueel zo geregeld ivm doorspoelen van reclame.

Er zijn overigens nog geen juli-updates, maar het is ook vakantieperiode

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Je kan tijdens een opname wel gewoon voor begin gemist kiezen en dan gaan kijken... Dat je met begin gemist niet kan vooruitspoelen en met een opname wel is mij altijd al een doorn in het oog geweest. Maar dat is contractueel zo geregeld ivm doorspoelen van reclame.
                              Ja het is allemaal onnodig onvriendelijk. Als het doorspoelen nu gewoon logisch/makkelijk was, dan zijn die andere problemen opeens veel minder relevant. Maar gewoon een paar minuten doorspoelen of terugspoelen is gewoon niet te doen.

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Er zijn overigens nog geen juli-updates, maar het is ook vakantieperiode
                              Volgens mij ontbreken de gegevens alleen nog, want de updates zijn na 10/jul bij mij binnen gekomen.

Reageer

• De tv ontvanger heeft nu versie 6.5.2. Ik kan zelf geen wijzigingen ontdekken.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...