Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Februari 2023

    ...

    Webtv | Software versie: v2.13.2

    Aanpassing in melding als je boven 95% (190u) van je opnamecapaciteit zit
    Bugfixes en verbeteringen

    TV App (Android) | Software versie: v2.14.1

    ...
    Is Webtv iets anders dan webOS?
    Ik zou nl. graag op een LG televisie gebruik willen maken van een app in plaats van een los Amino kastje waardoor ik nu nog gebruik moet maken van 2 afstandbedieningen.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Worrelsik Bekijk bericht

      Is Webtv iets anders dan webOS?
      Ik zou nl. graag op een LG televisie gebruik willen maken van een app in plaats van een los Amino kastje waardoor ik nu nog gebruik moet maken van 2 afstandbedieningen.
      Er is nog geen afgeteste app. Volgens mij is men aan het testen ism LG. Maar deze app komt er wel degelijk aan op termijn.

      Webtv is tv kijken via de browser

      Reageer


      • De Mei 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

        https://www.delta.nl/televisie/updates/

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          De Mei 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

          https://www.delta.nl/televisie/updates/
          Geen HD updates, geen Dolby

          Het Demokanaal staat niet vermeld zie ik en de Tizenapp ook nog niet.

          Wel deze:
          • HDMI CEC Attention aangezet, bij aanzetten van de STB zal indien de aangesloten TV het ondersteund de HDMI poort van de STB actief worden
          Lees ik het goed dat wanneer de STB aan wordt gezet de tv nu automatisch aan gaat (en bij uit, de tv uit) ?
          Dat scheelt dan 1 druk op een de knop TV aan. Deze update staat overigens nog niet klaar.


          En deze:Helaas wordt er geen vervangende zender aangekondigd. Mogelijk komt deze later.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 May 2023, 20:20.

          Reageer


          • Ik vraag me nog steeds af wat onderstaande functie nu doet, ik moet nog steeds OOK mijn tv aanzetten naast de STB:
            • HDMI CEC Attention aangezet, bij aanzetten van de STB zal indien de aangesloten TV het ondersteund de HDMI poort van de STB actief worden

            Dus wat is er nu feitelijk veranderd en met welk voordeel?

            DELTA-TV-team

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Ik vraag me nog steeds af wat onderstaande functie nu doet, ik moet nog steeds OOK mijn tv aanzetten naast de STB:
              • HDMI CEC Attention aangezet, bij aanzetten van de STB zal indien de aangesloten TV het ondersteund de HDMI poort van de STB actief worden

              Dus wat is er nu feitelijk veranderd en met welk voordeel?

              DELTA-TV-team
              Ik ga het proberen uit te leggen :-). Volgens mij werkt het zo, maar als ik het mis heb zal ik eens doorvragen intern:

              Als de TV het ondersteund is een voorwaarde. Stel je hebt meerdere apparaten aan je TV via HDMI aangesloten. In mijn voorbeeld een AppleTV mediaplayer en op een andere poort een STB van DELTA. En de AppleTV staat aan, en de TV aan maar de STB uit. Op het moment dat je de STB aanzet, wordt er via de HDMI een signaaltje meegegeven dat de STB HDMI actief is geworden en de TV automatisch omschakeld naar de HDMI van de STB. In het omgekeerde geval gebeurd hetzelfde maar zal worden overgeschakeld naar de AppleTV. De AppleTV ondersteunde dit al. Je hoeft dan dus niet handmatig van HDMI poort te wisselen.

              Volgens mij werkt het zo.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                Ik ga het proberen uit te leggen :-). Volgens mij werkt het zo, maar als ik het mis heb zal ik eens doorvragen intern:

                Als de TV het ondersteund is een voorwaarde. Stel je hebt meerdere apparaten aan je TV via HDMI aangesloten. In mijn voorbeeld een AppleTV mediaplayer en op een andere poort een STB van DELTA. En de AppleTV staat aan, en de TV aan maar de STB uit. Op het moment dat je de STB aanzet, wordt er via de HDMI een signaaltje meegegeven dat de STB HDMI actief is geworden en de TV automatisch omschakeld naar de HDMI van de STB. In het omgekeerde geval gebeurd hetzelfde maar zal worden overgeschakeld naar de AppleTV. De AppleTV ondersteunde dit al. Je hoeft dan dus niet handmatig van HDMI poort te wisselen.

                Volgens mij werkt het zo.
                Dat maakt e.e.a. duidelijker ! Dan snap ik het voordeel wanneer er meer devices via HDMI zijn aangesloten.
                Dat voordeel staat niet benoemd, wel de wijziging. Dank voor de reactie.

                Reageer


                • De Juni 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

                  https://www.delta.nl/televisie/updates/

                  Werkt de favorietenlijst van de interactieve tv ontvanger inmiddels al wel ?
                  Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jun 2023, 17:20.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    De Juni 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

                    https://www.delta.nl/televisie/updates/

                    Werkt de favorietenlijst van de interactieve tv ontvanger inmiddels al wel ?
                    En we weten al dat er een zender bijkomt en dat RTL Television naar HD gaat (wie weet ook nog 1 of 2 andere?), Extreme Sports gaat er af.

                    Reageer


                    • Vandaag harperingen bij zappen via de decoder.
                      Even nagekeken, maar er staat nieuwe firmware op 20.2.103_build6

                      Is dit de oorzaak? In elk geval is firmware bedoelt om andere codecs te ondersteunen of bestaande codecs beter te ondersteunen.

                      Reageer


                      • Juni 2023

                        Zenderupdates


                        Kwaliteitsverbetering:
                        RTL (Kanaal 455) HD toevoeging, vanaf nu zijn in het 50+ pakket alle zenders (uitgezonderd lokale zenders) in HD bij Interactieve TV.

                        Nationale TV zenders toegevoegd:
                        • Love Nature (Kanaal 25) (tijdelijk tot eind 2023 in 50+ zenderpakket) Love Nature brengt de schoonheid en wonder van de natuur dichter bij met inspirerende verhalen en door een licht te werpen op de strijd om te overleven in een snel veranderende wereld. Love Nature is reclamevrij en met opnames van de hoogste kwaliteit. Zie dieren in hun natuurlijke leefomgeving met exclusieve content uit de hele wereld.
                        • Desire (kanaal 750) (Erotiek Pakket)

                        Radiozender toegevoegd:
                        KINK (Kanaal 876) KINK is het alternatieve rockstation van Nederland, voor liefhebbers van Foo Fighters, Pearl Jam, The Killers en Muse.

                        Lokale zenders toegevoegd (alleen beschikbaar in gemeente):
                        • Kempen TV
                        • Kempen FM
                        • SLOG TV
                        • SLOG FM
                        • Haarlem TV
                        • Haarlem FM
                        • Haarlem Shuffle

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Juni 2023

                          Zenderupdates


                          Kwaliteitsverbetering:
                          RTL (Kanaal 455) HD toevoeging, vanaf nu zijn in het 50+ pakket alle zenders (uitgezonderd lokale zenders) in HD bij Interactieve TV.

                          Nationale TV zenders toegevoegd:
                          • Love Nature (Kanaal 25) (tijdelijk tot eind 2023 in 50+ zenderpakket) Love Nature brengt de schoonheid en wonder van de natuur dichter bij met inspirerende verhalen en door een licht te werpen op de strijd om te overleven in een snel veranderende wereld. Love Nature is reclamevrij en met opnames van de hoogste kwaliteit. Zie dieren in hun natuurlijke leefomgeving met exclusieve content uit de hele wereld.
                          • Desire (kanaal 750) (Erotiek Pakket)

                          Radiozender toegevoegd:
                          KINK (Kanaal 876) KINK is het alternatieve rockstation van Nederland, voor liefhebbers van Foo Fighters, Pearl Jam, The Killers en Muse.

                          Lokale zenders toegevoegd (alleen beschikbaar in gemeente):
                          • Kempen TV
                          • Kempen FM
                          • SLOG TV
                          • SLOG FM
                          • Haarlem TV
                          • Haarlem FM
                          • Haarlem Shuffle
                          Love Nature is er nog geen beeld, Is deze SD, HD of 4K?
                          Wanneer dit op IPTV HD is dan is dit een gemiste kans, aangezien de deal met Ziggo en KPN wel 4K toestaat.
                          Dit is dan naast ESPN UHD de tweede zender die niet in de meest optimale kwaliteit beschikbaar is,

                          Verdere mooie wijzigingen πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ«ΆπŸ«ΆπŸ«ΆπŸ«ΆπŸ«ΆπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Jun 2023, 21:36.

                          Reageer


                          • Love Nature werk, is helaas HD, waar is de 4K variant? Wanneer komt deze?

                            Overigens hier geen beeld!
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Jun 2023, 11:58.

                            Reageer


                            • Hi,
                              Wanneer komt Radio Decibel bij de radiozenders? Deze missen we namelijk.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
                                Hi,
                                Wanneer komt Radio Decibel bij de radiozenders? Deze missen we namelijk.
                                Luister ik ook naar maar dan wel graag Decibel Randstad want op DAB+ krijg je in Zeeland alleen Decibel Eindhoven.

                                [EDIT]
                                Op Caiway kanaal 864 zit hij wel
                                Laatst bewerkt door driepinter; 1 Jul 2023, 06:48.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X